Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoedje af de snelle depanage van toyota

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoedje af de snelle depanage van toyota

Gisteren wou ik in mijn auris HSD (hybride) naar de tandarts...
    Kreeg de deur niet meer open.
    Had 'n week stilgestaan.
    Dacht dat kan niet.
    Ik heb dus 'n auto entry met startknop, waarbij ik mijn sleutels in mijn zak kan laten.
    In AB zit heel discreet 'n sleutel van de deur zodat je de motorkap kan openen.
    Naar de garage gebeld en vermits er 5j gratis assistance bij is, kan je het gratis nummer bellen.
    Binnen het half uur stond hier iemand en dat heeft geen 10 min geduurd en alles was OK.
    Jammer genoeg was ik er niet bij, maar nu weet ook waarom en kan dat ook zelf. Maarja, de tijd was er voor mij om te vertrekken.
    Batterij compleet leeg.... stond 'n leeslampje op en dat was de oorzaak.

Re: Hoedje af de snelle depanage van toyota

Toyota is altijd al een goed merk geweest met aandacht aan de kwaliteit. Jammer dat ze de laatste tijd wat problemen gehad hebben die een smet op hun imago geworpen geeft. Zo'n ervaring met een goede service mag dan ook wel eens gemeld worden.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Hier ook een jap. Heb Honda assistance en deze is gratis gedurende 3 jaar. Wordt daarna jaarlijks verlengd mits 1 maal per jaar op onderhoud te komen.
      Pechverhelping ter plaatse, 24 uur op 24. Bij immobilisatie door:

. Panne, incl. lekke band, sleutelverlies, foute keuze van brandstof, brand en vandalisme.
      . Ongeval.
      . Diefstal of poging tot diefstal.
      Met uitsluiting van gebruik op circuit of voor wedstrijdwagens.
      - Ongeacht waar u bent in Europa. In alle Europese landen zoals geldig aangeduid op uw groene kaart van de verzekering.
      - Slepen: Kan uw wagen niet ter plaatse binnen een redelijke termijn rijklaar gemaakt worden, vervoert Honda Assistance uw wagen naar een erkende Honda-verdeler.
      - Repatriëring: Geraakt uw wagen in België of het Groothertogdom Luxemburg betrokken in een ongeval, wordt uw wagen gestolen, of is in het buitenland geen herstelling mogelijk binnen 2 dagen zorgt Honda Assistance voor de terugreis van de bestuurder en zijn niet-gewonde inzittenden.

Dus hier ook weinig zorgen

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        Gisteren wou ik in mijn auris HSD (hybride) naar de tandarts...
        Kreeg de deur niet meer open.
        Had 'n week stilgestaan.
        Dacht dat kan niet.
        Ik heb dus 'n auto entry met startknop, waarbij ik mijn sleutels in mijn zak kan laten.
        In AB zit heel discreet 'n sleutel van de deur zodat je de motorkap kan openen.
        Naar de garage gebeld en vermits er 5j gratis assistance bij is, kan je het gratis nummer bellen.
        Binnen het half uur stond hier iemand en dat heeft geen 10 min geduurd en alles was OK.
        Jammer genoeg was ik er niet bij, maar nu weet ook waarom en kan dat ook zelf. Maarja, de tijd was er voor mij om te vertrekken.
        Batterij compleet leeg.... stond 'n leeslampje op en dat was de oorzaak.
        Knappe depannage, maar bij mijn 4 jaar oude Ford gaan die lampjes vanzelf uit na een uurtje.
        Ik vind het een zwak ontwerp als je met een leeslamp de auto helemaal plat krijgt, zeker omdat er zon'n grote batterij in zit.
        Ik ben ook pro hybride, en vind Toyota een zeer sterk merk, maar sit zou eigenlijk niet mogen.

Comment

Ik heb ook een Toyota gehad, heb er 17 jaar mee gereden en 240.000 km mee gebold ! Niet slecht voor een benzinemotor.

Op t laatste werkte het dakraam en de verluchting niet meer zoals het moest, maar t was toch een goeie auto.

Ik begrijp wel niet waarom je zo'n dure wagen koopt als hij een week stilstaat (tenzij je bv in t buitenland zat of ziek was, maar dat zijn mijn zaken niet).
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            ...........

Ik begrijp wel niet waarom je zo'n dure wagen koopt als hij een week stilstaat (tenzij je bv in t buitenland zat of ziek was, maar dat zijn mijn zaken niet).
            Johan toch?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij is een wagen een gebruikvoorwerp. Ik doe 25.000 km per jaar, maar hij mag niks kosten.

Aan een hobby als fotografie geef ik dan weer meer uit.

Nu ja, ieder zijn ding he.

Collega van mij heeft ook een Auris, en die kostte 22.000 euro maar ik vind hem niet echt mooi of groot.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Knappe depannage, maar bij mijn 4 jaar oude Ford gaan die lampjes vanzelf uit na een uurtje.
                Ik vind het een zwak ontwerp als je met een leeslamp de auto helemaal plat krijgt, zeker omdat er zon'n grote batterij in zit.
                Ik ben ook pro hybride, en vind Toyota een zeer sterk merk, maar sit zou eigenlijk niet mogen.
                Ik denk dat je de binnenverlichting verward met de leeslampen?

Trouwens zit er ook 'n 12v batterij in.
                Die HS batterij is enkel voor het hybride gedeelte.
                Last edited by w00ha; 4 april 2011, 09:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  Ik denk dat je de binnenverlichting verward met de leeslampen?

Trouwens zit er ook 'n 12v batterij in.
                  Die HS batterij is enkel voor het hybryde gedeelte.
                  Bij mij gaan alle lichtjes uit na een uurtje, inclusief de leeslampjes. En ik heb dan nog maar een oud italiaantje :-) heeft me na 250000 nog nooit in de steek gelaten!
                  Vind dit ook een keigroot ontwerpfout, zeker voor een hybride, waar ik zou verwachten dat alles rond energie piekfijn geregeld zou zijn.
                  Maar, ze hebben het netjes opgelost, eind goed al goed.

Comment

Bij mijn Clio gaan de lichtjes ook maar uit als de accu leeg is. Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt, want die staat geregeld een hele week in de garage.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Ik gebruik geen leeslampjes in mijne Prius.
                      De iPad heeft zijn eigen verlichting.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ik gebruik geen leeslampjes in mijne Prius.
                        De iPad heeft zijn eigen verlichting.
                        Grapjas, mijn Imac pro heeft dat ook...

Comment

Zo ver is het dus gekomen ... men moet een gat in de lucht springen als iemand eens doet wat hij moet doen.

Is inderdaad met de huidige mentaliteit van velen zo dat ge content moogt zijn als iemand eens iets doet wat hij moet doen ... dat kan vanalles zijn!

Service gekregen dat correct was? Oef, eindelijk.
                          Iemand dat stopt aan een stopteken en u doorlaat? Men gaat de mensen bedanken.
                          Iemand dat komt op zijn afspraak? Men dankt hem voor zijn stiptheid.
                          .../...

Serieus ... goed dat mensen "iets goed" ook eens durven erkennen maar dit zou "overal" de normaalste zaak van de wereld moeten zijn dat je krijgt waar je recht op hebt!

En de mensen zijn zo snel content als iemand eens erkenning heeft voor wat hij doet ... mooi dat je het aanhaalt!

Ergste van al is dat als je iemand een opmerking maakt dat je niet gekregen hebt waar je recht op hebt, je zelf de ambetanterik bent!
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Bij mij gaan alle lichtjes uit na een uurtje, inclusief de leeslampjes. En ik heb dan nog maar een oud italiaantje :-) heeft me na 250000 nog nooit in de steek gelaten!
                            Vind dit ook een keigroot ontwerpfout, zeker voor een hybride, waar ik zou verwachten dat alles rond energie piekfijn geregeld zou zijn.
                            Maar, ze hebben het netjes opgelost, eind goed al goed.
                            Inderdaad ipv blij te zijn met de service zou ik denken bij een auto die 2 weken oud is wat rommel heb ik nu weer gekocht.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Inderdaad ipv blij te zijn met de service zou ik denken bij een auto die 2 weken oud is wat rommel heb ik nu weer gekocht.
                              Hmmmm ...
                              Een leeslamp dat je zelf aangedaan hebt laten branden is een menselijke fout, dat de auto daardoor niet meer start is niet de fout van de auto maar van uzelf.
                              Ge moogt inderdaad content zijn dat ze u daarvoor gratis "willen" helpen want uiteindelijk was met de wagen niets mis.
                              Dat ze dat anders zouden kunnen ontwerpen is een ander punt maar een echte constructiefout kunt ge dat moeilijk noemen.
                              Mocht alles perfect zijn ... dan had de helft van ons geen werk.
                              Als die wagen echt maar twee weken oud is en ge zegt dat hij rommel gekocht heeft, dat is ook heel tof.
                              En nu weer wat positief denken!
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X