Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contra Flits gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Contra Flits gezocht

Ik had een artikel gezien waar wetenschappers een nieuw soort flits gemaakt hebben.
    Je kan er ander licht mee wegflitsen. (werking is vergelijkbaar met anti-geluid)

Raar maar waar, een eerste model is al in productie en kan je al via china bestellen.
    De prijs is zelfs lager dan een gewoon flits! Ale was rond de 200 euro zo +-

Had ik al volgend idee mee...
    Dus bv met 1 gewoon flits links te zetten, en dan een anti flits rechts naast je model en je hebt een ideale zwart/wit foto.

Nu vind ik wel die link van die website niet meer terug.

Iemand die weet waarover het gaat?
    Last edited by xafke; 2 april 2011, 01:28. Reden: typo

Re: Contra Flits gezocht

Oja.

Meer info:

Momoslot merupakan vendor atau penyedia permainan slot Mahjong Ways versi 3 ternama sehigga memberikan keunggulan fitur yang belum ada di vendor lain.

Nerdi
    Last edited by Nerdifant; 2 april 2011, 00:03.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      Ik had een artikel gezien waar wetenschappers een nieuw soort flits gemaakt hebben.
      Je kan er ander licht mee wegflitsen. (werking is vergelijkbaar met anti-geluid)

Raar maar waar, een eerste model is al in productie en kan je al via china bestellen.
      De prijs is zelfs lager dan een gewoon flits! Ale was rond de 200 euro zo +-

Had ik al volgend idee mee...
      Dus bv met 1 gewoon flits links te zetten, en dan een anti flits rechts naast je model en je hebt een ideale zwart/wit foto.

Nu vind ik wel die link van die website niet meer terug.

Iemand die weet waarover het gaat?
      Ooit had ik zo een zwarte lamp, als je deze aanzette op 1 april werd alles donker.

Comment

" Welcome to Yu Wan Mei " moet dat niet " Yu Wan April " zijn ?
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
        X