Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie geeft beste garantie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wie geeft beste garantie ?

had onlangs tomtom gps gekocht in locale shop, music lover in beveren, met gedacht, voor paar euro meer mss betere service . na enkele maanden is pinnetje uit autolader geschoten, dacht dus garantie ... niks ervan, ze vragen zelfs volle pot voor nieuwe kabel, zijnde 20 euro ...
    never again dus deze winkel, vraag me nu af, welke keten geeft beste service ?

Re: wie geeft beste garantie ?

Als dat echt een fabricagefout was ... dan had ge u wat minder moeten laten doen!
    Niemand verbiedt u om elders te gaan voor een herstelling of de fabricant te contacteren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

vond het gewoon de moeite niet om te discusseren, ben met glimlach vertrokken omdat ik nog universele back-up heb... is gewoon dom van winkel om voor zo'n kleinigheid klanten kwijt te raken .
      maar mijn oude visbak tv is aan laatste adem bezig, en dus even denken waar andere te kopen ... vandenborre en mediamarkt lijken me niks, moet niet de allerlaatste procent hebben, gewoon goede prijs, maar wil geen gezeik als er iets aan mankeert . mss expert keten ?

Comment

Vandenborre raad ik niet aan.

Ik heb daar mijn TV gekocht. Prijs/kwaliteit toen geen slechte koop.
        Als ik nu nog eens iets van elektronica nodig heb durf ik daar al eens binnenwandelen.
        Maar ik haat hun agressieve aanpak.

Je bent geen 5 min binnen of ze schotelen je al het duurste toestel voor dat ze in huis hebben,
        zonder te vragen welke functies je ook maar nodig hebt.

Terwijl staan er 2 oude menskes aan de balie die problemen hadden met een nieuw gekochte radio.
        (ook veel te duur en te veel prullen op voor oudere mensen naar mijn mening)
        Ze kregen de zenders niet op hun radio te horen of te zwakke ontvangst.
        Ik zie die achter de balie prullen met een ring-antenne (AM-antenne)
        Daar ga je dus geen FM-zenders mee ontvangen.
        Er was dus niks mis met die radio, maar de service na verkoop laat wel degelijk te wensen over.
        Natuurlijk spreekt die verkoper al direct over een andere type.
        Op die moment wil je even vriendelijk zeggen RTFM!! idioot.
        (tegen de verkoper natuurlijk)

Nee dank u, voor mij geen Vandenborre meer.

Nu van goeie service:
        Redcoon ben ik wel tevreden over, maar er zijn er ook die dat tegenspreken.
        En het is een internetwinkel, daar ben je voor of tegen.
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Als je er iets van af weet (bvb weten hoe je een tv moet instellen, waar welke kabels horen,... ga dan rustig alles gaan bekijken bij een groothandel (MM, VDB,...) en dan nadien rustig bestellen op internet...
          genoeg online winkels te vinden die service en een scherpe prijs bieden.

Verlang je echt een service, dan weet ik uit ervaring dat je het beste af bent bij de plaatselijke electrozaak (en dan nog liefst eentje die niet in een keten zit). Prijs zal in principe wat hoger liggen, maar service is dan ook iets wat je betaald!
          Fuji X-E1 - 18-55mm
          facebook

Comment

Voor kleine elektronica (GPS enzo) ga ik steeds hier (www.coolblue.be) ook eens kijken.
            Prijzen zijn meestal ok en de service is dat ook.
            Zo had ik een zuignap van een GPS die stuk gegaan was (binnen garantie), deze werd zonder probleem vervangen door een nieuwe, zoals het hoort.
            Canon PowerShot A80 is back alive !!!

Comment

Garantie wordt door de fabricant en niet door de winkel gegeven, met een tomtom uit een andere winkel had u waarschijnlijk net hetzelfde antwoord gekrgen..
              Betere service is idd dat de ene winkel wat meer uitleg zal geven tov een andere, maar daar blijft het meestal bij..
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Voor kleine elektronica (GPS enzo) ga ik steeds hier (www.coolblue.be) ook eens kijken.
                Prijzen zijn meestal ok en de service is dat ook.
                Zo had ik een zuignap van een GPS die stuk gegaan was (binnen garantie), deze werd zonder probleem vervangen door een nieuwe, zoals het hoort.
                100% mee akkoord. Voor beste service + beste prijs is er maar 1 adres: www.coolblue.be
                5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                  Garantie wordt door de fabricant en niet door de winkel gegeven

Even onzin uit de weg ruimen; de winkel moet wel die garantie nakomen jij hebt met die fabrikant niks te zien, het is niet de fabrikant die jou iets verkocht heeft maar de tussenpersoon(winkel).
                  " garantie " : elke door een verkoper of producent tegenover de consument aangegane verbintenis om de betaalde prijs terug te betalen, of om de consumptiegoederen te vervangen of te herstellen, of om er zich op enigerlei wijze om te bekommeren, indien de goederen niet overeenstemmen met de beschrijving in het garantiebewijs of in de desbetreffende reclame;

Wettelijke garantie: de consument heeft er automatisch recht op tegenover de eindverkoper bij wie hij het goed heeft verworven. De consument moet er dus niet over onderhandelen. De verkoper mag deze garantie niet beperken.

Never resist temptation or it could go away...
                  Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Working...
                  X