Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zgn. 50MB Telenet webruimte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zgn. 50MB Telenet webruimte

Kan zijn dat een en ander soms niet direct doorgevoerd wordt ... Telenet heeft te kampen met informaticaproblemen waardoor niet alles lukt.
    Ikzelf kon ook bepaalde opties niet veranderen, na een telefoontje hebben ze dat voor mij opgelost.
    De beste bug dat ze hebben ... ze kunnen mij al drie maand niet factureren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Kan zijn dat een en ander soms niet direct doorgevoerd wordt ... Telenet heeft te kampen met informaticaproblemen waardoor niet alles lukt.
      Ikzelf kon ook bepaalde opties niet veranderen, na een telefoontje hebben ze dat voor mij opgelost.
      De beste bug dat ze hebben ... ze kunnen mij al drie maand niet factureren.
      Dat factureren werkt bij mij helaas maar al te goed. Ook hun publicitaire en aanverwante acties bereiken mij feilloos. Vandaag mocht ik zelfs een mailtje ontvangen waarin "Uw vraag is belangrijk voor ons, we zullen ze met de nodige zorg behandelen. Binnen vijf werkdagen krijgt u een antwoord van een van onze medewerkers" staat.
      Aan telefoneren dacht ik ook al, maar ik heb geen zin om een kwartier of langer de boodschap "al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek, gelieve te wachten ..." te beluisteren, om daarna misschien nog met een schijnoplossing afgescheept te worden.

Verder weet ik eveneens dat er goedkope en zelfs gratis hosting sites bestaan. Door problemen te omzeilen, los je ze niet op : ik wil gewoon dat Telenet mij zonder veel gedoe (van mijn kant) of bijkomende kosten, de beloofde diensten levert. Er bestaat trouwens ook nog een ombudsman voor telecommunicatie of zo. Voorlopig wacht ik echter nog gewoon af.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
        Dat factureren werkt bij mij helaas maar al te goed. Ook hun publicitaire en aanverwante acties bereiken mij feilloos. Vandaag mocht ik zelfs een mailtje ontvangen waarin "Uw vraag is belangrijk voor ons, we zullen ze met de nodige zorg behandelen. Binnen vijf werkdagen krijgt u een antwoord van een van onze medewerkers" staat.
        Aan telefoneren dacht ik ook al, maar ik heb geen zin om een kwartier of langer de boodschap "al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek, gelieve te wachten ..." te beluisteren, om daarna misschien nog met een schijnoplossing afgescheept te worden.

Verder weet ik eveneens dat er goedkope en zelfs gratis hosting sites bestaan. Door problemen te omzeilen, los je ze niet op : ik wil gewoon dat Telenet mij zonder veel gedoe (van mijn kant) of bijkomende kosten, de beloofde diensten levert. Er bestaat trouwens ook nog een ombudsman voor telecommunicatie of zo. Voorlopig wacht ik echter nog gewoon af.
        Al straf dat je dat "klachtenformulier" gevonden hebt op de support site van Telenet. als je dat ding niet weet staan, kan je er efkens achter zoeken .
        K'vind het nog altijd vreemd dat ze voor zo'n zaken geen gewoon e-mailadres nalaten. Ik vind nog altijd verstuurde mailtjes sneller terug in outlook .
        Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb na enkele jaren Telenet mijn site ook verhuisd naar One.com.
          50 MB is te weinig voor ietwat fotosite en bij One.com is er geen beperking op dataverkeer.

Telenet rekende wel 15 Euro (!) aan omdat ik mijn domeinnaam mee verhuisde naar One.com.
          En zeggen dat ik op voorhand de klantendienst contacteerde omdat ik al vermoedens had, maar ze zeiden dat het echt niks zou kosten.
          Tot ik de volgende maand mijn factuur kreeg. De profiteurs.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Als het goed gaat, zeg ik het ook .
            Het probleem is nu ineens opgelost. Hopelijk blijft het zo.
            Iedereen bedankt voor zijn inbreng .
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Ja maar als je bij telenet bent weet je dat je weinig krijgt voor veel geld.
              Naast weinig downloadblokken (en dure extra blokken) heb je inderdaad maar de helft van de webspace dan bij andere providers. Idem voor vaste telefonie, ofwel moet je laat s'avonds bellen of je moet betalen, ofwel voor freephone 24 nog eens extra betalen. Je betaalt voor de "snelheid" maar dit is echt overschat, andere adsl2+ verbindingen zijn zeker niet traag, integendeel!

Ik zit al 3j bij Dommel Cityline, in het begin waren er wat problemen met hun dienstverlening, maar nu is het top en zorgeloos online.
              Voor €28.95 heb ik onbeperkte telefonie, 200GB downloadvolume (downloads tot 800Kb/sec) en 100MB webspace met eigen webadres

:: cityline :: surfen en bellen
              tijdelijk gratis activatie! ***
              24/7 onbeperkt bellen naar vaste lijnen in belgië **
              24/7 onbeperkt bellen naar vaste lijnen in marokko, turkije, usa, canada, israël, thailand, india, china en de europese unie *
              capaciteit
              24 mbps maximum downloadsnelheid (1)
              1.2 mbps maximum uploadsnelheid (1)
              technologie: adsl2+
              200 gb downloadvolume per maand
              ongelimiteerd uploadvolume per maand
              statisch ip: ja
              5 mailboxen (extensie: @dommel.be)
              3 aliassen per mailbox
              5 gb per mailbox
              virus-en spam-scanning
              webruimte
              100mb persoonlijke webruimte

gratis eigen .be domeinnaam

benodigdheden
              cityline-box : avm 7113 (nu 50 euro ipv €119,00 )
              geen actief belgacom abonnement meer nodig!
              telefonie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
                Idem voor vaste telefonie, ofwel moet je laat s'avonds bellen of je moet betalen, ofwel voor freephone 24 nog eens extra betalen.
                Ik betaal zo'n 20 euro (waarin 5 euro voor freephone 24) en ik kan dan 1440 minuten PER DAG bellen naar alle gewone vaste lijnen. Als ik dat wil bij Belgacom betaal ik zo'n 40 euro.

Maar ze hebben zo te zien wel interessante formules bij Dommel.
                Last edited by nete; 29 maart 2011, 22:02.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Zijn we nu niet een beetje off topic aan het geraken?

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                  X