Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grondkeringswand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grondkeringswand

Heeft er iemand zelf al eens een grondkeringswand (moeten) plaatsen op de grens van zijn perceel met dat van de buren om het hoogteverschil op te vangen ?
    De bouwgrond die naast mijn oprit ligt ligt zo'n 70 cm lager als mijn oprit.
    Ik wil mijn oprit heraanleggen met kiezel maar wil voorkomen dat die grond wegzakt en problemen voorkomen met toekomstige buren e.d...
    Beton lijkt me meer iets voor industrieële toepassingen en redelijk duur...
    Ik zoek een goedkopere oplossing, ik weet dat er kunststofpanelen bestaan maar waar vind je die en wat kost dit ? Ik moet ongeveer een muur van 7 meter lang bouwen...

Alvast bedankt allemaal !

Re: Grondkeringswand

ik heb een keringsmuur laten plaatsen van ong. 13 meter, en 1m50 hoog, dit ook om verschil met buurman op te vangen.
    wel laten uitvoeren met betonnen platen, en ik ben zeer tevreden hierover. van kunststofplaten heb ik nog niet gehoord.
    grt
    jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
      ik heb een keringsmuur laten plaatsen van ong. 13 meter, en 1m50 hoog, dit ook om verschil met buurman op te vangen.
      wel laten uitvoeren met betonnen platen, en ik ben zeer tevreden hierover. van kunststofplaten heb ik nog niet gehoord.
      grt
      jan
      Weet je nog waar je die besteld hebt en wat het ongeveer kostte ? Ik heb totaal geen idee van wat dat zou kunnen kosten en op internet vind je niet gemakkelijk prijzen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
        Weet je nog waar je die besteld hebt en wat het ongeveer kostte ? Ik heb totaal geen idee van wat dat zou kunnen kosten en op internet vind je niet gemakkelijk prijzen...
        De prijs van de betonnen L elementen van 1m50 was toch rond de 3000 euro, voor de plaatsing hiervan kan ik geen prijs geven, omdat dit kaderde in de heraanleg van de ganse oprit, uitdoen bomen + struiken + plaatsen boordstenen+plaatsing haag enz...
        het werk is uitgevoerd door onze tuinaannemer
        grt jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
          .......... maar wil voorkomen dat die grond wegzakt en problemen voorkomen met toekomstige buren e.d...
          zou met ze overleggen om de kosten te delen?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X