Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is deze Aldi pc geschikt voor fotobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is deze Aldi pc geschikt voor fotobewerking

Heeft deze voldoende geheugen/ kwaliteit en is hij snel genoeg om enkele jaren gerust te zitten?
    Ik vind aangezien het een nieuwe uitvoering en samenstelling is over deze specifieke pc nog geen info

Re: Is deze Aldi pc geschikt voor fotobewerking

Ja zenne, op mijne laptop die 3 jaar oud is draait CS5 ook heel vlot dus op deze zeker.
    Twas indertijd wel een snel beestje maar volgens de huidige toestellen sterk verouderd.

Voor fotobewerking moet je dus zeker niet meer uitgeven!

Grtz,
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

Comment

Die pc is ruim voldoende voor fotobewerking.

De processor is snel genoeg, er zit voldoende werkgeheugen in, en op de harde schijf kan je héél veel foto's kwijt.
      Koop er dan meteen ook de externe harde schijf bij die er bovenaan in past, daar kan je een back-up van al je foto's opzetten. De USB3 verbinding is ook interessant als je grote bestanden wil overzetten.

Er zijn zeker nog sneller computers te koop, maar dan zal je bijna altijd meer betalen.

Ik gebruik nu een Medion computer van eind 2009, dat was de eerste die ze verkochten met Windows 7.
      Er zit ook een i5 processor in mijn computer, maar de nieuwe is nog wat sneller.

Mijn vorige Medion is nu 9 jaar oud (gekocht in november 2002), en op dit ogenblik is mijn zoon daar spelletjes op aan het spelen.
      Last edited by Black B@ndit; 27 maart 2011, 15:10.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Ziet er goed uit. Hopelijk beter dan hun klokradio een paar weken terug
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ziet er goed uit. Hopelijk beter dan hun klokradio een paar weken terug
          Wa is daar mee? Ik weet dat mijn madam er niet wijs uit geraakt maar heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken... )
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
            Wa is daar mee? Ik weet dat mijn madam er niet wijs uit geraakt maar heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken... )
            Ik geraak er wel wijs uit, maar het ding zou toch tegen een uur of negen zondagmorgen al mogen overgeschakeld zijn op zomertijd. Niet dus. Stel dat ik de wekker had gezet.....

Nu, dat heeft uiteraard niks te maken met de Aldi PC.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X