Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eigen website

Ik zou graag een eigen website willen openen maar liefst gratis.
    Heb al wat zitten kijken maar ik zou liever al die reclame weg willen zodat ik direct de domein naam krijg bv www.eigensite.be
    Eerst ging ik mobile me nemen maar aangezien prijs kwaliteit niet zo super was en ik zit met de me.com in mijn site heb ik het niet gedaan
    Zijn er mensen die me hierbij kunnen helpen?

Merci !

Re: Eigen website

Voor zo'n kleine 30 euro per jaar: one.com. Da's toch zo goed als gratis hé.
    Gratis zonder reclame en nog een domeinnaam bovenop: ik wens je veel succes met je zoektocht.
    Hoe denk je dat die aanbieders anders moeten overeind blijven ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Voor zo'n kleine 30 euro per jaar: one.com. Da's toch zo goed als gratis hé.
      Gratis zonder reclame en nog een domeinnaam bovenop: ik wens je veel succes met je zoektocht.
      Hoe denk je dat die aanbieders anders moeten overeind blijven ?
      Ik denk dat je inderdaad niet veel anders hebt.

Een domeinnaam kost sowieso geld, er is echt niemand (buiten .tk) die dat aanbiedt, waarom zou iemand voor jou de rekening betalen?

Comment

Tja wil je geen reclame dan zal gratis wel niet gaan. Die "gratis" webruimte zal toch op één of andere wijze betaald moeten worden....

Ikzelf heb al enige jaren goede ervaring met mijndomein.nl. Kost 29,- per jaar.
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Comment

Gratis en geen reclame sorry maar ergens ga je moeten inboeten.
            Hier een lijst met free webhosts zonder reclame
            This is a list of bannerless freewebhosting service sites in which no ad is placed on the user's hosted webpages -- no banners, no pop ups, no adverts, no textlinks, and no advertisements of any kind to interfere with your free website design.
            http://x10hosting.com is gratis en goed en bestaat al een aantal jaren, je hebt controle over CP(controle paneel) van Cpanel, je kan ftp account, e-mail account, Mysql BD .... aanmaken, normaal ook een eigen domeinnaam aan koppelen.
            Voorbeeldsite
            Never resist temptation or it could go away...
            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Ik heb via weebly een site gemaakt, wel leuk en gratis.
              www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiNiX Bekijk bericht
                Ik heb via weebly een site gemaakt, wel leuk en gratis.
                Leuk noem ik iets anders, maar het is wel met reclame en dat is wat de ts juist niet wil. Ben niet onder de indruk van die wysiwyg editor , je hebt er ook niet de volle controle over je site. Daarmee wil ik zeggen geen php, Mysql ...
                Never resist temptation or it could go away...
                Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Working...
                X