Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderbird error

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thunderbird error

Hey juppekes

Sinds vanmorgen heb ik een error met mijn thunderbird

Op dezelfde thunderbird hebben we twee acounts, een van mijn vrouw en een van mij.

Die van mijn vrouw werkt perfect, die van mij kan geen mails meer ontvangen.

Versturen kan ik dan weer wel.

Dit krijg ik als ik mijn mails wil ophalen:

Het RETR-commando had geen succes. Fout bij ontvangen van bericht. Mailserver in.telenet.be antwoordde: system failure: IOException while retrieving content for item 83540

Is er iemand die mij kan en wil helpen

Alvast bedankt
    Bootjes

Re: Thuderbird error

Ga met webmail eens kijken of er geen bericht staat dat te groot is of zo...

Comment

A propos, ik heb al honderden, zoniet een paar duizend PC's geconfigureerd met Outlook Express of Outlook, zonder het minste probleem.
      Nu Microsoft onnozel is beginnen doen met het weghalen van alle e-mail progs uit Win7 heb ik al een paar keer geprobeerd een PC via Thunderbird te configureren voor e-mail.

Lukt dus nooit, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar wat voor vragen daar allemaal gesteld worden...... (qua instellingen).
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Dat is nochtans altijd hetzelfde hoor, inkomende en uitgaande server, login en wachtwoord. Wat wel zo is, Thunderbird verwacht in de eerste plaats MAPI terwijl veel PC-rakkers zich aan POP vastklampen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          ...Nu Microsoft onnozel is beginnen doen met het weghalen van alle e-mail progs uit Win7 heb ik al een paar keer geprobeerd een PC via Thunderbird te configureren voor e-mail.
          Lukt dus nooit, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar wat voor vragen daar allemaal gesteld worden...... (qua instellingen).
          Idem hier, met uitzondering dat ik altijd voor Pegasus kies: http://www.pmail.com/

Comment

Working...
          X