Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treinbestuurder worden???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Treinbestuurder worden???

Ik ben nu 9 jaar treinbestuurder, loon varieert tussen de 1900 en de 2100€ netto, en asociale uren ok, maar wel heel veel verlof. Een treinbestuurder die al zijn verlof opneemt werkt 1 op de 2 dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Treinenman Bekijk bericht
      ......... Een treinbestuurder die al zijn verlof opneemt werkt 1 op de 2 dagen.
      en verdiend die dan ook tussen de 1900 en de 2100 Euro.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik heb gewerkt als onderhoudstechnieker in de voeding met onregelmatige uren en soms niet weten wanneer we gedaan hadden . Met de lonen die ik hier zie durf ik niet zeggen wat ik verdiende , maar dan is de voeding zeker geen slechte betaler.Het was in de grootste koekjesplant in Belgie met meer dan 80.000 Ton op jaarbasis .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Ik heb gewerkt als onderhoudstechnieker in de voeding met onregelmatige uren en soms niet weten wanneer we gedaan hadden . Met de lonen die ik hier zie durf ik niet zeggen wat ik verdiende , maar dan is de voeding zeker geen slechte betaler.Het was in de grootste koekjesplant in Belgie met meer dan 80.000 Ton op jaarbasis .
          Zeg dat maar niet te luid, straks gaan ze nog staken.
          Geen idee hoeveel de NMBS aan tonnenmaat verzet per jaar, maar het zal wel een klein beetje meer zijn dan die koekjesplant.
          Maar ja, de NMBS is een openbare dienstverlener en maak dan maar eens winst.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

'k Had het nog zo gezegd ee.
            Voilà, ze staken toch wel zeker.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

T'ja het probleem met een dienstverlener is als ze staken hebben de reizigers of klanten er last van .Bij een prive onderneming is het probleem minder naar klanten toe ( in aantal zeker).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                T'ja het probleem met een dienstverlener is als ze staken hebben de reizigers of klanten er last van .Bij een prive onderneming is het probleem minder naar klanten toe ( in aantal zeker).
                een kameraad van mij werkt bij de spoorwegen en zegt af en toe al grappend tegen reizigers dat zijn stakingsdagen voor de rest van het jaar spijtiggenoeg op zijn....
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                X