Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ha.. Ik fotografie, eerste jaar op hogeschool!
Fijn programma als je het zo een beetje door hebt natuurlijk.
Ja dat is een heel leuk programma, eens dat je er mee weg bent kun je beginnen te experimenteren.
amai ik wist niet dat jullie dat kregen bij Fotografie, dat dient toch niet om foto's mee te bewerken maar om te tekenen?
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBosscheBekijk bericht
Ja dat is een heel leuk programma, eens dat je er mee weg bent kun je beginnen te experimenteren.
amai ik wist niet dat jullie dat kregen bij Fotografie, dat dient toch niet om foto's mee te bewerken maar om te tekenen?
Nee maar we krijgen buiten fotografie ook grafisch ontwerp en video. En dat zit natuurlijk bij ons grafische les, logo's ontwerpen
Kan je niet, in je tweede voorbeeld, één "O", in Floor vervangen door dat bloemetje?
Het blommeken op de achtergrond en de andere er nog een beetje voor?
Comment