Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camcorder?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camcorder?

Hey,

Ik ben 21 en op zoek naar een digitale camcorder

Ik heb hier echter géén ervaring in en zie door de bomen het bos niet meer

Ik zou gewoon héél groot een zo hoog mogelijke HD kwaliteit hebben (mogelijkheid tot 1080p zou leuk zijn.. omdat dit toch gewoon de beste beelden geeft?)

En bovendien moet hij ook niet té duur zijn

Wat kunnen jullie aanraden ?

Liefst geen gewoon digitaal camera'tje best een camcorder.

Zal gebruikt worden voor interviews naar "tornooien" en eventueel in mijn vrije tijd ook om leuke video'tjes te maken als ik met mijn vriendin op reis ben ^^ altijd lief om achtertaf te bekijken

Thanks jongens!

groetjes

Re: Camcorder?

Wat is niet te duur? voor intervieuws moet je een goede externe microphone hebben en die zijn duur. Sony hdr 550 heeft er een maar schijnt niet heel goed te zijn ( kun je ook niet verwachten voor die prijs) sony hdr 505 en 520. dit zijn de camera's die heel goed zijn voor onder de 1000 euro. Canon heeft er ook een paar maar die zijn voor dezelfde kwaliteit iets duurder. Sony heeft een unieke en geniale beeld stabilisatie ( als je heen en weer loopt blijft de beeld stabiel).
    succes

Comment

ik heb zelf de sony 505 en ben er zeer tevreden over . de beelden uit mijn 7D en de 5Dmk2 zijn vele keren beter maar zoals reeds dikwijls gezegd ze zijn niet zo handig om mee te filmen.

Comment

Al gekeken naar de NEX VG-10 ? Die heeft ook een uitstekende ingebouwde microfoon (maar er is nog zo'n groot ding dat je erboven kan monteren, iets zoals journalisten gebruiken lijkt het me) ...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevee Bekijk bericht
          ........

Ik ben 21 en op zoek naar een digitale camcorder
          Liefst geen gewoon digitaal camera'tje best een camcorder.
          probeer het eens op en camcorder site?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Verplaatst naar geschikter forumonderdeel
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Al gekeken naar de NEX VG-10 ? Die heeft ook een uitstekende ingebouwde microfoon (maar er is nog zo'n groot ding dat je erboven kan monteren, iets zoals journalisten gebruiken lijkt het me) ...
              second that one!!
              ziet er prima uit.
              prijs ook
              nikon stuff

Comment

In principe kan je met een NEX-3 of -5 ook uit de voeten (het optionele microfoontje is vrij goed en niet duur, de camera's ook niet) maar er zijn voorlopig nog weinig lenzen voor en na een tijdje begint een NEX, net zoals quasi elke andere camera die gaat filmen, warm te worden...
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                X