Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen goed nieuws!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geen goed nieuws!

Zojuist een mailtje gekregen van mijn PC boer dat de prijzen met dertig procent (30%) zullen stijgen!
    Vooral hardeschijven, moederborden en laptops.
    Van andere zaken hadden ze nog geen weet.
    Hopelijk stijgen de prijzen niet in ons fotografie wereldje, al vrees ik ervoor.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Geen goed nieuws!

Juist nieuwe pc gekocht, net op tijd dan.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Dan kopen op een ander e waar de prijzen niet zo stijgen.

Comment

Hebben ze vroeger tientallen keren gedaan met blanco cd en dvd ... mensen kochten hopen voorraad en dan was er niets van waar.
        In elk geval, mocht het 30% stijgen, dan zal het snel weer dalen door overstock.
        Is gewoon weer puur misbruik van de situatie en elk excuus is goed om de klant in het zak te zetten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Hebben ze vroeger tientallen keren gedaan met blanco cd en dvd ... mensen kochten hopen voorraad en dan was er niets van waar.
          In elk geval, mocht het 30% stijgen, dan zal het snel weer dalen door overstock.
          Is gewoon weer puur misbruik van de situatie en elk excuus is goed om de klant in het zak te zetten.
          En dat is ook wat ik ervan vind!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

De prijzen kunnen inderdaad wat stijgen, het is altijd zo geweest dat hogere olieprijzen een invloed hadden op de prijs van geheugen, ... Om nu te zeggen dat de prijzen met 30% zullen stijgen, lijkt me heel sterk overdreven.
            Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Zojuist een mailtje gekregen van mijn PC boer dat de prijzen met dertig procent (30%) zullen stijgen!
              Vooral hardeschijven, moederborden en laptops.
              Van andere zaken hadden ze nog geen weet.
              Hopelijk stijgen de prijzen niet in ons fotografie wereldje, al vrees ik ervoor.

Grtz, RF
              Zeker weten, want 95% van die handel wordt in Zuid-Korea gemaakt
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Amai mijnen Apple !
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik heb 4 jaar geleden een goeie investering gedaan van een 2500 euro voor alleen maar een moederbord geheugen CPU en harde schijf en die bak die bolt hier nog steeds naar mijn normen goed.Ook al weet ik dat er vele en vele snellere machines zijn tegenwoordig maar zolang deze niet in brand schiet blijf ik er op bollen met XP..
                  Ik heb trouwens geen flauw idee wat die prijzen op het moment zijn van die onderdelen....
                  Terwijl ik vroeger als DIE-hard gamer benchmarks deed dat het niet om aan te zien was..
                  En maar upgraden en maar video kaarten kopen....Pff voor mij hoeft dat niet meer zo dadelijk.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Zeker weten, want 95% van die handel wordt in Zuid-Korea gemaakt
                    Yep zeg maar China en Taiwan, maar van waar komen de componenten?
                    Mij raakt het persoonlijk niet dat het 30% opslaat, mijn PC is maar twee jaar oud en die zal nog enkele jaren moeten meegaan.
                    Maar wie denkt dat ook wij de gevolgen van de ramp in Japan niet zullen voelen.......

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mij raakt het persoonlijk niet dat het 30% opslaat, mijn PC is maar twee jaar oud en die zal nog enkele jaren moeten meegaan.
                      Maar wie denkt dat ook wij de gevolgen van de ramp in Japan niet zullen voelen.......

Grtz, RF
                      Paniekzaaiers zijn er altijd!

Comment

Grtz, RF
                        Zelf kom ik van een Philips componentenfabriek, twintig jaar geleden zijn ze ons fabriek beginnen verhuizen naar China (Shanghai), en daar is het ook reeds gedaan wegens te duur, naar het schijnt zijn de huurprijzen en energieprijzen in Shanghai er onbetaalbaar geworden, nu zijn ze terug verhuisd naar Indië (Loni)

Resultaat ons componentenfabriek te Roeselare en Evere zijn sinds drie jaar gesloten.

Comment

Working...
                        X