Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogels - Vlinders - Reptielen ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vogels - Vlinders - Reptielen ...

Waar en wanneer is het ideaal om vogels te fotograferen? (zowel in de natuur als parken)
    Naar Paradisio (Paira Daiza) en de Olmense zoo zijn we al geweest. We hebben altijd valkparkieten thuis gehad maar maakte veel kabaal en moeten wegdoen, de kinderen namen ze graag eens vast, waarschijnlijk is dit niet mogelijk in één of ander park

Naar de vlindertuin in Knokke hadden we graag es geweest, maar is nu ook verdwenen.
    Anders nog alternatieven die mooi zijn om eens met kinderen naartoe te gaan en wat fotos te nemen, buiten de traditionele zoo van Antwerpen?

Het serpentarium in Blankenberge is allemaal achter glas en lampen, niet zo leuk waarschijnlijk om fotos te nemen
    Last edited by PurePhotography; 21 maart 2011, 12:42.

Re: Vogels - Vlinders - Reptielen ...

Misschien is Blijdorp iets voor jou.

Is wel een stukje rijden, maar ik vind het wel de moeite.

Vogels: gedeelte met vogels achter kooien, maar ook loslopend/vliegend.
    Toen ik er 2 jaar geleden ben geweest, liepen er (dacht ik) neushoorvogels en andere 'specialekes' los en helemaal niet schuw.

Vlinders: is een serre met planten en vlinders

Reptielen: mooie collectie aan reptielen, maar de meeste natuurlijk achter glas.
    Wel mooie open ruimte met krokodillen.

Persoonlijk heb ik me er meer geamusseerd dan in de Zoo van Antwerpen (wsl omdat ik daar al tientallen keren ben geweest)

Comment

Het Zwin is wel de moeite vind ik.

Ik ben er geweest in mei vorig jaar en toen zat het er vergeven van de ooievaars.

Sven
      Sony A58 met glas, Fuji X-E1
      Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
      Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

Blijdorp in Rotterdam bedoelt u? Vond hier ook een in Buggenhout bij Gent.
        Kent iemand de Beekse Bergen, de moeite zegt men, en Het Land van Laaf, deze laatste zou failliet zijn?
        Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
        Misschien is Blijdorp iets voor jou.

Is wel een stukje rijden, maar ik vind het wel de moeite.

Vogels: gedeelte met vogels achter kooien, maar ook loslopend/vliegend.
        Toen ik er 2 jaar geleden ben geweest, liepen er (dacht ik) neushoorvogels en andere 'specialekes' los en helemaal niet schuw.

Vlinders: is een serre met planten en vlinders

Reptielen: mooie collectie aan reptielen, maar de meeste natuurlijk achter glas.
        Wel mooie open ruimte met krokodillen.

Persoonlijk heb ik me er meer geamusseerd dan in de Zoo van Antwerpen (wsl omdat ik daar al tientallen keren ben geweest)

Comment

Ja Rotterdam.

Beekse Bergen is goed voor het "groot wild"

Vogels, vlinders en reptielen ga je daar niet vinden.

Comment

Working...
          X