Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik vroeg me af, als je een iPhone koopt, kan en Ipod ( de mediaplayer dus ) dan nog een meerwaarde bieden ?
Kan een Iphone niet alles wat een iPod kan ?
OK, bedankt.
Ik dacht het wel - iPhone kan blijkbaar alles wat een iPod ook kan.
Enig verschil is de opslagruimte.
En zoals gezegd, met 3 verschillende toestellen rondlopen is niet meer van deze tijd.
Speelt uw muziek dan in de wagen als je er niet in zit?
Waarom zou je die dan niet kunnen meenemen? Of laat je die liever voor de dieven?
Ik laat die mooi in de auto zitten, ja. De TomTom carkit laat ook geen audio interface toe behalve die koptelefoon uitgang maar daar werkt het infocenter van vb een Audi niet mee.
Verder zijn iPods ook wel handig voor de andere leden van het gezin die géén iPhone hebben :P
Ipod Touch heeft een snellere processor (800 versus 600 Mhz).
Ipod Touch is dunner.
Ipod Touch in de 64 Gb uitvoering heeft 2 keer meer opslagcapaciteit.
Voor de rest in de Iphone in het voordeel.
De Ipod wordt hier door het ganse gezin gebruikt. Indien het een Iphone zou zijn ligt dat minder praktisch
Comment