Sinds een goeie maand Mobile Viking geworden. (2GB à 15 euro die je dan nog mag opbellen).
Vanmorgen geen internettoegang via het Base netwerk waar ze mee werken.
Mailtje gestuurd om dit te melden, binnen het uur antwoord dat er netwerkproblemen waren en dat dit in de loop van de namiddag ging opgelost zijn.
Ik heb dan geantwoord om hen te bedanken (wist zo dat het niet aan mijn smartphone lag).
Een halfuurtje later een reply dat de zaak gefikst was.

Da's eigenlijk normale klantenservice, maar tegenwoordig helaas meer uitzondering dan gewoonte. MB belooft het en ze DOEN het waarempel ook.
Enfin, als het goed is mag het ook eens vermeld worden.
Vanmorgen geen internettoegang via het Base netwerk waar ze mee werken.
Mailtje gestuurd om dit te melden, binnen het uur antwoord dat er netwerkproblemen waren en dat dit in de loop van de namiddag ging opgelost zijn.

Ik heb dan geantwoord om hen te bedanken (wist zo dat het niet aan mijn smartphone lag).
Een halfuurtje later een reply dat de zaak gefikst was.


Da's eigenlijk normale klantenservice, maar tegenwoordig helaas meer uitzondering dan gewoonte. MB belooft het en ze DOEN het waarempel ook.
Enfin, als het goed is mag het ook eens vermeld worden.

Comment