Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

metal studs roesten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• metal studs roesten

vandaag mijn badkamer half afgebroken ipv verder afgewerkt. Een gyproc plaat er even afgehaald om een aantal zaken te controleren en alles daarachter bleek te roesten.

Een paar andere zaken ook nagekeken en blijkbaar zit er veel verschil in kwaliteit tussen verschillende producenten.

Eens benieuwd wat er de volgende jaren allemaal gaat instorten bij de gerenoveerde woningen.
    The Knight That Says Ni...kon

Re: metal studs roesten

Hey juppekes

Als iets gaat roesten moet er ook vocht aan te pas komen.

Nu is de vraag hoe komt het vocht bij die profielen?

Iets verkeerd uitgevoerd, iets niet goed afgedicht, geen verluchting genoeg,......enz
    Bootjes

Comment

t moest idd allemaal nog afgedicht en getegeld worden. Ik had nooit verwacht dat gegalvaniseerd staal zou roesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        t moest idd allemaal nog afgedicht en getegeld worden. Ik had nooit verwacht dat gegalvaniseerd staal zou roesten.
        Als je die Metal Stud inkort dan is er ook schade aan het verzinkt staal(je hebt bloot metaal) ook vijzen is beschadiging ...
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
          Als je die Metal Stud inkort dan is er ook schade aan het verzinkt staal(je hebt bloot metaal) ook vijzen is beschadiging ...
          zo is het. Heel duidelijk te zien dat bij de schroefgaten en de ingekorte stukken het meeste roest zat.

Comment

Working...
          X