Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

Ik denk dat die apps niet allemaal al te best ineen steken.
    Die van HLN bijvoorbeeld geeft bijna nooit video's weer, via hun site dan weer wel.
    Met de verschillende versies dat er al geweest zijn werkt het dan soms weer een, dan weer niet en dan halen ze de video functionaliteit er weer uit.
    Ze steken rap rap een app ineen en daar blijft het bij.
    Die van HLN bijvoorbeeld kan je ook niet in landscape mode gebruiken, ook niet op een groter tablet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Die van HLN bijvoorbeeld kan je ook niet in landscape mode gebruiken, ook niet op een groter tablet.
      Toch raar dat de (hln) kranten app wel landscape "draait" op een Samsung s4 mini.
      En ik heb ook net op hln een filmpje bekeken van de hockey op diezelfde s4 mini.

@ nete
      heb je de youtube app geïnstalleerd? Geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar je weet nooit.

Edit: gedownload en getest :de hln-app werkt niet landscape
      Last edited by nabi; 15 juni 2014, 18:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik denk dat die apps niet allemaal al te best ineen steken.
        Die van HLN bijvoorbeeld geeft bijna nooit video's weer, via hun site dan weer wel.
        Met de verschillende versies dat er al geweest zijn werkt het dan soms weer een, dan weer niet en dan halen ze de video functionaliteit er weer uit.
        Ze steken rap rap een app ineen en daar blijft het bij.

Juist, heb de meeste al geprobeerd intussen.

De app van Sporza is wel een mooie maar de reclame van Samsung...
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Bedankt voor de info. Zal misschien eens een paar kranttenapps installeren ipv de algemene met alle kranten, maar waar je er slechts een paar van gebruikt.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Bedankt voor de info. Zal misschien eens een paar kranttenapps installeren ipv de algemene met alle kranten, maar waar je er slechts een paar van gebruikt.
            De Nederlandse NOS vind ik ook goed.
            Of die van VTM, alhoewel ik niet hun grootste fan ben.
            Maar hun app mag er zijn: snel en ook mooi.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Twee weken geleden een Samsung Galaxy Tab 3 gewonnen. Een heel ander tablet dan de IPad die ik al een tijdje gebruikt. Wat met IPad nogal gemakkelijk ging om mijn internet favorieten van mijn Windows8 pc over te zetten naar Google+ op de Ipad is het me nog aan geen kanten gelukt om dit naar de Samsung over te brengen. Wie kan me een tip geven om dit op een eenvoudige methode toe te passen. Wel bedankt bij voorbaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                Twee weken geleden een Samsung Galaxy Tab 3 gewonnen. Een heel ander tablet dan de IPad die ik al een tijdje gebruikt. Wat met IPad nogal gemakkelijk ging om mijn internet favorieten van mijn Windows8 pc over te zetten naar Google+ op de Ipad is het me nog aan geen kanten gelukt om dit naar de Samsung over te brengen. Wie kan me een tip geven om dit op een eenvoudige methode toe te passen. Wel bedankt bij voorbaat.
                Heb gezocht Felix maar ik vind geen oplossing.
                Wil niet zeggen dat er geen is he
                Ik heb de favorieten (in html) op mijn tablet staan maar kan er niets mee doen.
                (= een export van Firefox vanaf Win8 > kopie naar tablet)
                En als ik er op klik dan is er zelfs géén programma dat die pagina opent.
                Ik zie ook geen optie om te importeren in Firefox voor Android.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

voor nete

Ik gebruik boatbrowser om te surfen. Ik heb al honderden keren aangevinkt dat ik deze als standaard browser wil, maar elke keer als ik de browser terug opstart (zeker als de tablet uitgeschakeld is geweest), krijg ik opnieuw die irritante vraag. Is daar iets aan te doen?

naar instellingen voor pagina-inhoud gaan en daar *stel user agent in * op desktop al uw pagina's gaan nu normaal open.

als ge vanaf de linkerkant veegt gaat er een menu open waar je ook verschillende aken kunt aanpassen.zie ook de werkbalk onderaan.

[IMG][/IMG]
                  Last edited by xiii; 15 juni 2014, 20:15.
                  .....Dyslexie.......

Comment

Probleem met de video's lijkt opgelost door het gebruik van de krantenapps zelf ipv zo'n verzamel-app.

Comment

En er is een oplossing om de de favorieten plus sites die boven in een werkbalk staan te importen op een Samsung tablet.
                      Heb dit gedaan wel met Chrome.

Je moet inloggen in Chrome zowel op de pc als op de tablet.
                      Dan Bladwijzers kiezen en dan Desktopbladwijzers op de tablet.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik heb een probleempje met streaming radio op de S4: lijkt me maar één keer de buffer te vullen en als die leeg geraakt is het gedaan, de buffer lijkt zich niet te verversen.
                        Ik vindt niet direct de oorzaak en ook geen mogelijkheid bij de instellingen van de app "Tune-in" om daar iets te wijzigen.

Iemand enig idee ?

Comment

Even inpikken want wil hier geen nieuwe topic voor starten :
                          Heb zaterdag een Asus Transformer Pad TF701 gekocht met keyboard dock. Was met Android Jelly bean, maar bij de setup stond er een update klaar naar KitKat.
                          Prima toestel, ben heel tevreden.
                          Maar ik heb een vraagje over de Google Chromecast.
                          Als een ex-Apple gebruiker kan ik de vergelijking met Apple TV niet vermijden, maar Chromecast lijkt me sowieso toch heel wat beperkter. Ergens normaal, kost maar een derde van de Apple TV.

Maar heeft iemand hier ervaring met het streamen vanop een Android device, foon of tablet, naar de Chromecast ?
                          Er zijn al heel wat apps die dat ondersteunen, maar kan je bv. ook je alles wat je ziet op het scherm van je tablet streamen naar je TV ? Kan je games streamen naar je TV ? Ik denk onder meer aan racegames waar je dan je tablet als controller gebruikt (à la Mariokart op de Wii met de stuurwieltjes) en het spel op TV volgt ? En is de beeldkwaliteit dan goed ? Een Full HD TV heeft meestal wel een hogere resolutie dan je Android device (hoewel, m'n Asus Pad heeft een 10 inch display met 2560x1600 resolutie).

Wie heeft al een Chromecast ?
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Probleempje: ik wil een nogal groot videobestand op de micro-SD kaart zetten in de Galaxy S4. Ik heb een micro USB naar USB kabeltje waar ik de USB stick kan insteken waar de film opstaat die ik naar de interne micro-SD kaart in het toestel wil kopieren. Via bestandsbeheer lukt het niet, dus dan maar de micro SD kaart in een adapter en in de laptop gestoken, de USB stick eveneens. Op de laptop krijg ik nu de melding dat de micro-SD kaart schrijfbeveiligd is. Het lipje op de adapter staat wel goed.
                            Als ik de attributen wil veranderen lukt het ook niet, read-only blijft actief.
                            Iemand enig idee hoe ik die blokkage kan opheffen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Iemand enig idee hoe ik die blokkage kan opheffen ?
                              File te groot voor het bestandssysteem?
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                File te groot voor het bestandssysteem?
                                Dit zou wel eens kunnen, het is een 6GB bestand.

Comment

Working...
                                X