Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het grote Android topic

HTC komt met 3 nieuwe toestellen op de markt. Ik denk dat mn volgende smartphone wel eens één van deze 3 kan worden

HTC had het eind 2011 zwaar. Om een comeback te maken op de markt voor dure smartphones, gaat HTC terug naar de kern: telefoons met topspecs en vernieuwende elementen. Gaat dat lukken de met de One X en One S?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Iemand die een goede app weet als je hem in slaapstand zet , dat de wifi enzo stopt?

En mss nog iemand die een goede app weet, waarmee je je dataverkeer (3g) kunt aan en uit zetten? Er zijn er zoveel, weet niet echt welke te kiezen...
      Ervaringen zijn welkom. Mag ook een app zijn die meer als alleen het dataverkeer kan aan en uit zetten...

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
        Iemand die een goede app weet als je hem in slaapstand zet , dat de wifi enzo stopt?

Bedankt!
        Android Assistant (https://play.google.com/store/apps/d...smanager&hl=nl)
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Yelo van Telenet nu (eindelijk) ook beschikbaar voor Android !
          Eindelijk een app gevonden dat helemaal niet werkt.

Krijg dit van geen kanten aan de praat.
          Gisteren eens een paar keer geïnstalleerd, begint eerste keer op te starten en zie in een fractie van een seconde een scherm waar je kan aanvaarden of weigeren maar zonder actieve knoppen en spel sluit zich af voordat ik de kans heb om ergens op te klikken.

Via applicatiebeheer eens een reset gedaan van deze app, dan terug gestart en idem.
          Dan maar gereset, buffer leegmaken en verwijderen, alles herstarten en opnieuw installeren ... zelfde probleem.

Niks aan te doen dus.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

En mss nog iemand die een goede app weet, waarmee je je dataverkeer (3g) kunt aan en uit zetten? Er zijn er zoveel, weet niet echt welke te kiezen...
            Aan/uit knop paar seconden inhouden en dataverkeer uitschakelen.

Is de enige dat echt werkt.
            Ik had er al een paar apps voor in het verleden en zelfs betalende maar die hebben mij al beetgenomen ook.
            Na een update zetten die data terug actief terwijl het icoon aanduidt dat het uit staat ... als je dan eens op en af zet, dan is het weer juist.
            Bij APNDroid heb ik nu al ondervonden dat zelfs als je alle dataverkeer uitschakelt, dat die toch af en toe bij bepaalde apps een connectie begint te maken.

Met de ingebouwde functie nog nooit een probleem ondervonden, uit is uit!
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik werk met WidgetDroid. Als je daar de data mee afzet, verandert de app het toegangspunt (er wordt een "-" voorgezet).
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Eindelijk een app gevonden dat helemaal niet werkt.

Krijg dit van geen kanten aan de praat.
                  Gisteren eens een paar keer geïnstalleerd, begint eerste keer op te starten en zie in een fractie van een seconde een scherm waar je kan aanvaarden of weigeren maar zonder actieve knoppen en spel sluit zich af voordat ik de kans heb om ergens op te klikken.

Via applicatiebeheer eens een reset gedaan van deze app, dan terug gestart en idem.
                  Dan maar gereset, buffer leegmaken en verwijderen, alles herstarten en opnieuw installeren ... zelfde probleem.

Niks aan te doen dus.
                  Historische dag: een progje dat bij mij probleemloos installeert en werkt en bij jou niet
                  Werkt wel enkel bij Wifi verbinding, niet via 3G, maar dat wist je waarschijnlijk al wel.

Comment

Ervaringen zijn welkom. Mag ook een app zijn die meer als alleen het dataverkeer kan aan en uit zetten...

Bedankt!
                    Juicedefender doet dat hier al maanden goed. Ik heb in feite geen nood om 3G uit te zetten, maar het spaart wel de batterij onderweg als de smartphone toch in mijn zak zit.
                    Enig minpunt: soms moet ik in de instellingen duiken omdat 3G niet automatisch terug inschakelt.

Comment

Ik heb Juicedefender even gehad, maar het programma verlaagde mijn CPU altijd zo laag, dat zelfs mn alarm niet meer af ging.

Tijd stond stil, tot ik het uit slaapstand haalde...
                      500px

Comment

Ik heb een tijdje geleden Llama aangeraden om profielen in te stellen voor thuis en op het werk en dergelijke, van horen zeggen. Uiteindelijk het ding zelf maar eens geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het niet zo slecht werkt op het eerste zicht.

https://play.google.com/store/apps/d...JhYi5MbGFtYSJd

Het ding gebruikt telefoonmasten om te leren waar je zit. Ik heb net verteld dat ik 8 uur op het werk zit om hem te laten leren waar dat is. Gedurende 8 uur bekijkt hij dus de gsm masten in de buurt van het werk. Straks de oefening thuis eens doen. Je kan ook profielen instellen op basis van het tijdstip, 's nachts stil bijvoorbeeld.

Comment

Net geïnstalleerd en zéér onder de indruk: Cerberus anti-theft.

Enorme mogelijkheden om vanaf je PC een gestolen smartphone te bedienen.

Traceren, een foto laten nemen en die naar je e-mail sturen en ga zo maar verder.

6 dagen proeftijd en daarna ocharme 3 euro voor een lifetime licentie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Net geïnstalleerd en zéér onder de indruk: Cerberus anti-theft.

Enorme mogelijkheden om vanaf je PC een gestolen smartphone te bedienen.

Traceren, een foto laten nemen en die naar je e-mail sturen en ga zo maar verder.

6 dagen proeftijd en daarna ocharme 3 euro voor een lifetime licentie.
                            Inderdaad, ook direct aangekocht
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Inderdaad, ook direct aangekocht
                              Intussen dit ook al gedaan, en aan mijn zoon gemeld.

Comment

Dit lijkt me ook wel veelbelovend. Een beetje het Layar principe maar veel eenvoudiger (klik maar eens op het "monocle" icoon).

https://play.google.com/store/apps/d...LmFuZHJvaWQiXQ..

Comment

Working...
                                X