Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Android topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het grote Android topic

Zeer blij met de foto app 'little photo' eindelijk een app waar je het effect kan instellen NA de foto genomen is ipv andersom.
    Endomondo is ook heeel leuk voor de sportievelingen onder ons.

Comment

Ik zoek een tablet met een scherm waar je goed E-Books op kunt lezen: dus ook buiten.
      De mogelijkheid voor foto's en andere applicaties zou een pre zijn.
      Met welke hebben BD'ers goede ervaring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Ik zoek een tablet met een scherm waar je goed E-Books op kunt lezen: dus ook buiten.
        Daarvoor zou ik een e-reader kopen...
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Zijn er hier mensen die een app in de trend van DOFmaster gebruiken? Zoja: welk? Ik zie dat de app nog niet voor android beschikbaar is...
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Ik heb er een paar, maar heb ze nog niet echt gebruikt.

Dof Calculator
            Photo Tools
            Photography Assistant

j.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Zéér interessant: Mdotsites.

Beetje spartaans van layout, maar enorm veel info te vinden.

http://users.skynet.be/sb295812/knop...oot/index.html (via deze link te downloaden, zit blijkbaar (nog) niet in de market.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Vandaag eens mn factuur bekeken en vergeleken met MV... Ik bel nu 72min en 45sms voor 16 euro, zonder enig dataverkeer. Ik kan datapakket bij nemen; 9,2 euro voor 400MB (wat nog meevalt als ik andere aanbiedingen bekijk).

Maar niks waard tegen over MV. Tijd om over te stappen zou ik zo denken Zeker als ik nete zn gedachte eens kan doorgronden om VOIP te bellen

Ander vraagje: zijn er hier mensen die hun smartphone gebruiken om te tetheren (en nee ik bedoel niet tetteren , maar de gsm als "modem" gebruiken). Ik heb nu android 2.1, maar ik weet niet welke app te nemen. Idem om apps op SD te zetten, want daarvoor moet je smartphone geroot zijn en dat zie ik niet zitten
                500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                  Idem om apps op SD te zetten, want daarvoor moet je smartphone geroot zijn en dat zie ik niet zitten
                  Bij mij staan ze allemaal op SD, uitgenomen CsipSimple, dat werkt heel slecht van op SD.
                  Ik gebruik daarvoor "ApptoSD".

En mijn Wildfire is helemaal niet geroot.
                  Last edited by nete; 21 juni 2011, 12:26. Reden: Toevoeging

Comment

Vandaag eens mn factuur bekeken en vergeleken met MV... Ik bel nu 72min en 45sms voor 16 euro, zonder enig dataverkeer. Ik kan datapakket bij nemen; 9,2 euro voor 400MB (wat nog meevalt als ik andere aanbiedingen bekijk).

Maar niks waard tegen over MV. Tijd om over te stappen zou ik zo denken Zeker als ik nete zn gedachte eens kan doorgronden om VOIP te bellen

Ander vraagje: zijn er hier mensen die hun smartphone gebruiken om te tetheren (en nee ik bedoel niet tetteren , maar de gsm als "modem" gebruiken). Ik heb nu android 2.1, maar ik weet niet welke app te nemen. Idem om apps op SD te zetten, want daarvoor moet je smartphone geroot zijn en dat zie ik niet zitten

Ik heb geupgrade naar 2.2 om te kunnen tetheren, maar voor 2.1 bestaat er de app 'easytether' kost wel 7euro ofzo.
                    Rooten is trouwens heeeeeel makkelijk, het is het upgraden naar een andere firmware die wat dodgy kan zijn.

Als je naar MV gaat mag je indien je geen vrienden heb om blij te maken met extra 'credits' mij opgeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                      Als je naar MV gaat mag je indien je geen vrienden heb om blij te maken met extra 'credits' mij opgeven.
                      Hier nog een kandidaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Bij mij staan ze allemaal op SD, uitgenomen CsipSimple, dat werkt heel slecht van op SD.
                        Ik gebruik daarvoor "ApptoSD".

En mijn Wildfire is helemaal niet geroot.
                        Maar je draait Android 2.2?

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                        Ik heb geupgrade naar 2.2 om te kunnen tetheren, maar voor 2.1 bestaat er de app 'easytether' kost wel 7euro ofzo.
                        Rooten is trouwens heeeeeel makkelijk, het is het upgraden naar een andere firmware die wat dodgy kan zijn.

Mja, voor mijn smartphone is Android 2.2 (nog) niet uit...

Is rooten ook van phone-afhankelijk?
                        500px

Comment

welke heb je eigenlijk?
                          Ik heb eerst enkele avonden gegoogled achter info zodat ik wist hoe de vork aan de steel zit. Ik denk dat misschien kan afhangen van merk? maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Comment

Ik heb de Garmin Asus a10.

Ik denk dat ik toch een MV simkaartje ga aanvragen. Vooral als ik zoals nete aangeeft via VOIP kan bellen. Al moet ik dat nog eens goed bekijken Het is allemaal zo nieuw voor mij
                            500px

Comment

Ik heb de Garmin Asus a10.

Ik denk dat ik toch een MV simkaartje ga aanvragen. Vooral als ik zoals nete aangeeft via VOIP kan bellen. Al moet ik dat nog eens goed bekijken Het is allemaal zo nieuw voor mij
                              Bij MV bel je voor 15 euro exact 62,50 minuten, dus zou je in feite ongeveer 1,5 keer 15 euro nodig hebben (of drie herladingen op 2 maanden). (zo'n 22 euro per maand dus). Tenzij je natuurlijk een deel van je gesprekken naar VOIP verschuift.
                              Maar zelfs aan 22 euro zit MV nog altijd torenhoog boven de anderen uit.

Als je VOIP gebruikt dan heb je een sterk Edge signaal nodig of (bij voorkeur) een goed 3G signaal, weet niet of Oostende al 3G heeft op het Base netwerk, vermoedelijk wel. Dat bellen via Voip is echt niet zo moeilijk, als je CsipSimple installeert, dan krijg je als je een nummer kiest de keuze hoe je die correspondent wil bellen.

Comment

Hier in Oostende heb ik meestal 3G en ook Hsdpa

Edit: ivm "Bij MV bel je voor 15 euro exact 62,50 minuten, dus zou je in feite ongeveer 1,5 keer 15 euro nodig hebben (of drie herladingen op 2 maanden)", dat ik weet ik nog niet.. Want nu betaal ik 8cent/sms, een kost die ook gaan wegvallen want ik denk niet dat ik 1000sms'en opkrijg
                                Last edited by Nick-; 23 juni 2011, 15:39.
                                500px

Comment

Working...
                                X