Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookvrij Biercafe nabij Mechelen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rookvrij Biercafe nabij Mechelen gezocht

Hallo,

Binnenkort staat er een weekend Mechelen op de agenda.

Ik ben voor de heenweg (kom vanaf Breda) op zoek naar een gezellig Biercafe voor een tussenstop. Het liefst met flink wat bieren op de tap.

En nu komt het : rookvrij en de mogelijk om een smakkelijke lunch te genieten. Ik heb namelijk vorig jaar gemerkt dat veel cafe's hun lunchkaart hebben verbannen om het roken te mogen toestaan...

Iemand suggesties ?

Dank.

Jan

Re: Rookvrij Biercafe nabij Mechelen gezocht

Ik heb namelijk vorig jaar gemerkt dat veel cafe's hun lunchkaart hebben verbannen om het roken te mogen toestaan...

al goed dat er geen "biervrije rookcafe's" bestaan.

Comment

aanrader :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
        Ja, dat adres ken ik. Daar heb ik namelijk een kamer geboekt in hun hotel Ben heel benieuwd of de verbouwde brasserie de sfeer van de oude heeft behouden....

Ik zoek iets voor de lunch op de heenweg. Zijn er mensen bekend met de Stroopop in Zoersel ?

Jan

Comment

Stroopop is me niet bekend, maar waarom niet bij de paters in Westmalle? (lekker eten ook)
          equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
            Stroopop is me niet bekend, maar waarom niet bij de paters in Westmalle? (lekker eten ook)
            Dank voor de tip, maar ik ben daar al op zijn minst tien keer geweest.... De laatste twee bezoeken erg moeten wennen aan het nieuwe pand.

Jan

Comment

Alle 'brasserie's" waar eten wordt 'kan' worden opgediend (op de kaart staat), zijn tegenwoordig rookvrij.
              NB: een wafel of een koekje telt wel niet dacht ik.
              www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Ik zoek iets voor de lunch op de heenweg. Zijn er mensen bekend met de Stroopop in Zoersel ?

Jan
                Als je 'omgeving Mechelen' dan toch een beetje ruim opvat: http://www.tavernedebeemden.be
                Kijk wel de openingsuren na want ze zitten deze maand nog op winterregime. Zééér goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Tzennegat, wel enkel maar 'simpele' kost, maar heel goed en goedkoop. Bovendien hebben ze er ook LaChouffe en Gouden Carolus Tripple van het vat
                  http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                    Tzennegat, wel enkel maar 'simpele' kost, maar heel goed en goedkoop. Bovendien hebben ze er ook LaChouffe en Gouden Carolus Tripple van het vat
                    Tenzij ge met de boot komt ligt dat niet echt op de baan hé ;-)
                    Ge zit dan al praktisch in Mechelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                      Zondag de Stroopop bezocht .12 bieren op de tap (2 trappisten, carolus classic) en alle andere bieren van belang op de fles. Zeer sfeervol in- en exterieur. Website knudde (www.stroopop.be). Hier wat sfeerbeelden http://blog.seniorennet.be/bierblog/....php?ID=787968

Jan

Comment

Binnenkort zijn alle cafe's rookvrij, dus dan zal t niet moeilijk meer zijn om er eentje te vinden.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ik las dat dit 1 juli 2011 al in gaat in belgie

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                            Ik las dat dit 1 juli 2011 al in gaat in belgie
                            Yep... Niets te vroeg. Zondag hebben we ons nog omgedraaid aan de deur toen we een "taverne" wilden binnenstappen. Te veel rookgordijn.
                            Het is niet de eerste keer dat we rechtsomkeer maken als we ergens iets willen gaan drinken, we gaan ook niet voor ons plezier is de stank zitten natuurlijk.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

Comment

Working...
                            X