Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia 6700 slide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia 6700 slide

Hallo
    Heb mij na lang wikken en wegen toch maar een nieuwe gsm aangeschaft via een webwinkel ,natuurlijk geen nedelandstalige handleiding erbij.Vind deze wel terug op internet maar ik heb nog 1 probleempje dat hier ooit al eens aangehaald is dacht ik maar vind het niet terug nl.kan ik die vervelende opstarttoon uitschakelen want telkens je het toetel opstart geeft die zo een vervelende starttoon.
    Moest er toch iemand zijn die de papieren nederlandse handleiding heeft en deze niet meer gebruikt ,hier is ze welkom
    Mvg
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Re: Nokia 6700 slide

Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
    Hallo
    Heb mij na lang wikken en wegen toch maar een nieuwe gsm aangeschaft via een webwinkel ,natuurlijk geen nedelandstalige handleiding erbij.Vind deze wel terug op internet maar ik heb nog 1 probleempje dat hier ooit al eens aangehaald is dacht ik maar vind het niet terug nl.kan ik die vervelende opstarttoon uitschakelen want telkens je het toetel opstart geeft die zo een vervelende starttoon.
    Moest er toch iemand zijn die de papieren nederlandse handleiding heeft en deze niet meer gebruikt ,hier is ze welkom
    Mvg
    dat snap ik niet of het nu digitale of papieren handleiding is dat maakt toch niks uit
    crtl+f type "start" druk op "enter"(tot je iets vind) kom ik vb volgende tegen
    Als u het thema dat in het startscherm
    wordt gebruikt wilt wijzigen, selecteert u
    Standby-thema
    .
    iets verder
    U kunt thema-effect in- of uitschakelen
    door Algemeen > Opties > Themaeffecten
    te selecteren.
    je ziet "thema" staan pagina 25 > Persoonlijk > Thema's & Profielen
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Working...
    X