Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Nog een vraagje in dit heerlijke topic :

We hebben hier thuis een Xtreamer Pro mediaspeler met een wifi verbinding.
    Ik kan op mijn laptop wireless films van de mediaplayer bekijken; zou dit ook via de iPad kunnen ? Wellicht wel, maar ik zie niet direct hoe ik er aan moet beginnen.

Het programma Oplayer HD, dat Franciskine hier heeft aangeraden, werkt goed. Daarmee kan ik wireless films van de pc naar de ipad streamen.
    ( Ik moet het wel via de computer kiezen/aangeven )

Maar nu moet het van de mediaplayer naar de iPad, en de mediaplayer heeft geen keyboard....
    Last edited by Alfa Centauri; 2 april 2011, 11:26.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Nog zo'n vraag...ik heb ondertussen gevonden hoe je een app kan verwijderen, maar kan een app eigenlijk volledig afgesloten worden, zoals je in OS X via Cmd + Q doet ?

Edit: gevonden! Gewoon twee keer op de 'hoofdknop' duwen, dan krijg je onderaan je scherm een rits apps die open staan. Als je die even vasthoudt gaan ze trillen en komt er een minnetje op te staan, in de linkerbovenhoek van het icoontje. Als je op dat minnetje duwt, is het afgesloten.

Last edited by JorisVdB; 2 april 2011, 12:58.
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Beste iPad-gebruikers

Voor mijn masterproef zou ik wat meer te weten willen komen over de relatie tussen iPad en nieuwsgebruik. Het invullen van deze vragenlijst neemt hooguit 15 minuten van uw tijd in beslag. In de vragenlijst zal gepeild worden naar uw mediagebruik, nieuwsconsumptie en de plaats van de iPad in uw mediagebruik. Deelnemen kan via volgende link:

Wat u op deze vragenlijst invult, is volledig vertrouwelijk en wordt verwerkt met de antwoorden van nog honderden andere iPad-gebruikers.
        Antwoord dus gerust zo eerlijk mogelijk.

Indien u nog iPad-gebruikers kent, mag u altijd deze mail doorsturen.

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CinD Bekijk bericht
          Beste iPad-gebruikers
          Done.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CinD Bekijk bericht
            Beste iPad-gebruikers

Voor mijn masterproef zou ik wat meer te weten willen komen over de relatie tussen iPad en nieuwsgebruik. Het invullen van deze vragenlijst neemt hooguit 15 minuten van uw tijd in beslag. In de vragenlijst zal gepeild worden naar uw mediagebruik, nieuwsconsumptie en de plaats van de iPad in uw mediagebruik. Deelnemen kan via volgende link:

Wat u op deze vragenlijst invult, is volledig vertrouwelijk en wordt verwerkt met de antwoorden van nog honderden andere iPad-gebruikers.
            Antwoord dus gerust zo eerlijk mogelijk.

Indien u nog iPad-gebruikers kent, mag u altijd deze mail doorsturen.

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking!
            Done.
            Veel succes met uw proef!

Comment

Misschien een domme vraag, maar het lukt me niet...

Kan ik geen foto's verzenden via Bluetooth ( Nokia N900 gaat niet, Nokia N95 ook niet ) van mijn GSM naar de iPad ????

Pfff... zeg't da't nie waar is hé !!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Kan ik geen foto's verzenden via Bluetooth ( Nokia N900 gaat niet, Nokia N95 ook niet ) van mijn GSM naar de iPad ????

Kan je niet met dropbox werken ? Stuurt eerst de foto van je gsm naar dropbox waar je hem met de iPad kan binnenhalen.

Ik denk niet dat het rechtstreeks kan
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Pfff... da's omslachtig....

Is "dropbox" een iTunes app ???

Want ik heb eens een ICT bijscholing gevolgd, en daar was "dropbox" dus een virtuele harde schijf op het web.

Da's echt flauw dat zo iets simpel niet kan

Comment

't is waar ....

Comment

Pfff... da's omslachtig....

Is "dropbox" een iTunes app ???

Want ik heb eens een ICT bijscholing gevolgd, en daar was "dropbox" dus een virtuele harde schijf op het web.

Da's echt flauw dat zo iets simpel niet kan
                      dropbox staat gewoon in de appstore voor de ipad, gratis versie is beschikbaar ... enne ... tegenwoordig noemen ze zo'n virtuele hard disk op het web 'Cloud computing' ... klinkt beter hé, Google docs is ook zoiets ...

PS cloud computing omvat nog veel meer, maar online docs is hier een deeltje van
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        dropbox staat gewoon in de appstore voor de ipad, gratis versie is beschikbaar ... enne ... tegenwoordig noemen ze zo'n virtuele hard disk op het web 'Cloud computing' ... klinkt beter hé, Google docs is ook zoiets ...

PS cloud computing omvat nog veel meer, maar online docs is hier een deeltje van
                        Ah, OK, dat weet ik nu weer sie.

Akkoord dat Apple een "sealed OS" is, maar dat ge nu nog geen simpel fotoke via BT kunt verzenden, pfff, da's toch maar flauw.

Goh, ik heb nu al de iPad, misschten dan toch ook eens overgaan tot eveneens een i-feun ?

Alhoewel, hoe gaat dat dan met de iphone ???
                        Kan die dan WEL via BT verzenden ???

Comment

Ah, OK, dat weet ik nu weer sie.

Akkoord dat Apple een "sealed OS" is, maar dat ge nu nog geen simpel fotoke via BT kunt verzenden, pfff, da's toch maar flauw.

Goh, ik heb nu al de iPad, misschten dan toch ook eens overgaan tot eveneens een i-feun ?

Alhoewel, hoe gaat dat dan met de iphone ???
                          Kan die dan WEL via BT verzenden ???
                          iPhone Via BT naar iPad kan, maar waarom niet via WiFi?
                          Een handige app is trouwens CameraSync; zet meteen al uw nieuwe iPhone-foto's in een speciale Dropbox-map!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                            iPhone Via BT naar iPad kan, maar waarom niet via WiFi?
                            Een handige app is trouwens CameraSync; zet meteen al uw nieuwe iPhone-foto's in een speciale Dropbox-map!
                            Dank U.

Maar voorlopig, nu dat ik nog een NOKIA N900 heb, kan het dus alleen maar als attatchment in een mail of zo ?

Comment

iPhone kan het mits jailbreak.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                              X