Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Nog een vraagje...bij Switch, waar ik de iPad 2 van m'n vader ben gaan halen, zei men mij dat er slechts 1 jaar garantie is op de iPad (2) ? Ik dacht dat het 2 jaar zou zijn ?
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Nog een vraagje...bij Switch, waar ik de iPad 2 van m'n vader ben gaan halen, zei men mij dat er slechts 1 jaar garantie is op de iPad (2) ? Ik dacht dat het 2 jaar zou zijn ?
      Heb ik ook gehoord. Maar ik dacht dat ze in Belgie verplicht waren om 2 jaar garantie te geven?
      Ma geen probleem hoor. Binnen een jaar is ipad3 uit en dan koop je toch de nieuwe
      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
      website: http://www.hung.be
      facebook - Instagram

Comment

Dat zie ik m'n vader niet meteen doen, tenzij er ineens grote verbeteringen zijn aangebracht die de moeite waard zijn . Het ding kost tenslotte 800 euro ...(Wifi + 3G 64 GB versie).

Ik twijfel zelf nog...kopen, of wachten op de iPad 3 ?
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          Dat zie ik m'n vader niet meteen doen, tenzij er ineens grote verbeteringen zijn aangebracht die de moeite waard zijn . Het ding kost tenslotte 800 euro ...(Wifi + 3G 64 GB versie).

Ik twijfel zelf nog...kopen, of wachten op de iPad 3 ?
          Ik heb de ipad 1 niet gekocht omdat ik perse wou wachten op een 2de generatie. Ik heb eigenlijk spijt dat ik gewacht heb want er is niet zoveel nieuw. Ge kunt blijven wachten. Gewoon kopen en gebruiken.
          facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
            Ik heb de ipad 1 niet gekocht omdat ik perse wou wachten op een 2de generatie. Ik heb eigenlijk spijt dat ik gewacht heb want er is niet zoveel nieuw. Ge kunt blijven wachten. Gewoon kopen en gebruiken.
            Inderdaad, omdat ik de 'extra' dingen op de iPad2 voor mijn toepassing niet belangrijk vond heb ik nog snel voor een mooie prijs de eerste versie gekocht ... En die doet alles wat ik ervan verlang ... Had hem veel eerder moeten kopen
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Inderdaad, omdat ik de 'extra' dingen op de iPad2 voor mijn toepassing niet belangrijk vond heb ik nog snel voor een mooie prijs de eerste versie gekocht ... En die doet alles wat ik ervan verlang ... Had hem veel eerder moeten kopen
              Een wijs besluit
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

De ultieme stomme vraag van Nerdi

Ik heb op tweakers.net wat rondgeneusd om iets te begrijpen

Maar het lukt niet ;...

Dus mijn vraag: waar dient dat ding voor ?
                500 piek voor wat ?
                debiele apps ? spelletjes ?
                Ik snap er niks van ...

YMMV Nerdi
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht

Maar het lukt niet ;...

500 piek voor wat ?
                  Ik snap er niks van ...

YMMV Nerdi
                  Bijna net hetzelfde als een smartphone met dezelfde idioterieën
                  Ik heb mijne gekocht in een vlaag van volledige zinsverbijstering...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Had hem veel eerder moeten kopen
                    Dat hoor ik van iedereen zeggen, zowel van mensen die net een iPad 2 hebben, als de gebruikers van de oorspronkelijke iPad. 't Maakt het er voor mij niet gemakkelijker op om eraan te weerstaan, zeker niet nu onze pa helemaal weg is van zijn iPad 2 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht

Maar het lukt niet ;...

500 piek voor wat ?
                      Ik snap er niks van ...

YMMV Nerdi
                      Ik lees eindelijk weer boeken en de krant is in een veel handiger formaat, heb je tegen 't eind van de week geen stapel oud papier liggen.
                      Alleen die waardebonnen uitknippen kan nogal duur uitkomen
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Alleen die waardebonnen uitknippen kan nogal duur uitkomen
                        Heb ik een oplossing voor gevonden ... iPad op de copier leggen en een kopietje van de bon maken ... is goedkoper

Bottom line : een iPad is en blijft een gadget, en voordat ik hem had vond ik het in elk geval een veel te duur speelgoedje, maar eens je ermee aan het spelen bent en je apps beheert is een iPad echt wel nuttig.

Ik heb hem in de eerste plaats als portfolio gekocht voor mijn foto's, en daar is ie uitermate geschikt voor, ik zet mijn beelden er in dubbele resolutie op (2048x1536) dan kan je nog mooi inzoomen als je een foto laat zien

Maar ook om nog snel even je mails na te kijken 's avonds en 's morgens is dit ideaal, moet ik mijn PC niet opstarten, snel even de krant lezen wanneer het mij uitkomt ... allemaal van die dingen die je niet echt nodig hebt, maar toch zo nuttig zijn als je het hebt binnen handbereik.

Snel even iets opzoeken terwijl je in de zetel zit (want hij ligt gewoon op de salontafel 's avonds), als je ergens aan denkt even een nota maken ... het is allemaal zo snel gedaan en het werkt ook.

Heb je een iPad nodig ? Waarschijnlijk niet, maar het is één van die dingen die het leven weer een beetje opfleurt ... en dat mag tegenwoordig ook al eens vind ik, werken doen we al genoeg, af en toe eens iets extra is best fijn ... daarom doen we het toch elke dag zeker.
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Heb ik een oplossing voor gevonden ... iPad op de copier leggen en een kopietje van de bon maken ... is goedkoper

Bottom line : een iPad is en blijft een gadget, en voordat ik hem had vond ik het in elk geval een veel te duur speelgoedje, maar eens je ermee aan het spelen bent en je apps beheert is een iPad echt wel nuttig.

Ik heb hem in de eerste plaats als portfolio gekocht voor mijn foto's, en daar is ie uitermate geschikt voor, ik zet mijn beelden er in dubbele resolutie op (2048x1536) dan kan je nog mooi inzoomen als je een foto laat zien

Maar ook om nog snel even je mails na te kijken 's avonds en 's morgens is dit ideaal, moet ik mijn PC niet opstarten, snel even de krant lezen wanneer het mij uitkomt ... allemaal van die dingen die je niet echt nodig hebt, maar toch zo nuttig zijn als je het hebt binnen handbereik.

Snel even iets opzoeken terwijl je in de zetel zit (want hij ligt gewoon op de salontafel 's avonds), als je ergens aan denkt even een nota maken ... het is allemaal zo snel gedaan en het werkt ook.

Heb je een iPad nodig ? Waarschijnlijk niet, maar het is één van die dingen die het leven weer een beetje opfleurt ... en dat mag tegenwoordig ook al eens vind ik, werken doen we al genoeg, af en toe eens iets extra is best fijn ... daarom doen we het toch elke dag zeker.
                          awel mijn redenering was exact hetzelfde. Voornamelijk voor portfolio. Momenteel maakt ge nog indruk met uw foto's te tonen op een ipad. Als we nog lang wachten dan heeft iedereen één en is het niet meer zo speciaal. Ik ben ervan overtuigd dat ik mijn kansen verhoog dat iemand mij zal boeken omdat ik mijn portfolio op een ipad toon ipv een laptop.
                          Ik zal het u over een jaar kunnen zeggen
                          facebook - Instagram

Comment

Top 5 van mij:

Appshopper
                            Eurosport
                            Weather+
                            FlickR
                            Shangai

Comment

Wie wil nu nog een iPad? Zo'n oude brol.

Dit is pas iets!

Last edited by VerSeg; 1 april 2011, 10:58.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Yep, kei-goed spul !

Maar haast je !!!

Momenteel is de eerste release tussen 31 maart en 2 april !
                                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                                Si non, on devient bonbon
                                Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
                                X