Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is het mogelijk om op locatie gemaakte RAW-opnames op een iPad(2) over te zetten, deze op de iPad naar JPEG om te zetten en vervolgens door te mailen naar (bijvoorbeeld) een redactie? Ik meen van niet maar hoor graag het tegendeel ......
Ik krijg hier net te horen dat voor eind dit jaar de 3 uit komt?
Er zijn geruchten dat Apple de updates voor de iPad naar september wilt brengen omdat dan de nieuwe iPad met kerst in de winkels ligt. Dus dat is de speculatie dat er in september versie 3 komt.
Maar als dat niet klopt dan komt die 3 wel in februari, maart. Je kan uiteraard blijven wachten. Maar dat helpt je niet echt vooruit.
Is het mogelijk om op locatie gemaakte RAW-opnames op een iPad(2) over te zetten, deze op de iPad naar JPEG om te zetten en vervolgens door te mailen naar (bijvoorbeeld) een redactie? Ik meen van niet maar hoor graag het tegendeel ......
De iPad kan uw RAW opslaan en dan later zonder probleem naar je PC overzetten. Maar een RAW convertor is er nog niet op deze moment. De iPad werkt op deze moment met de JPG die door de camera ook in de RAW werd gezet. Dus als je foto mailt dan is het die JPG versie die hij gebruikt.
Ik ben een gelukkige iPad 1 gebruiker maar maak me volgende bedenking.
Als ik me een iPad 2 (of 3 ...) wil aankopen en heb me voor mijn huidige iPad een x aantal apps gekocht, kan ik dan de licentie overzetten naar de nieuw aangekochte iPad of moeten ze opnieuw nieuw aangekocht worden?
Als ik me een iPad 2 (of 3 ...) wil aankopen en heb me voor mijn huidige iPad een x aantal apps gekocht, kan ik dan de licentie overzetten naar de nieuw aangekochte iPad of moeten ze opnieuw nieuw aangekocht worden?
Je koopt je apps met je itunes-account. Ik veronderstel dat je ze kunt installeren op elk toestel dat je hebt.
Gisteren garageband gekocht: Cool!!
Je sync nog een laatste maal je oude iPad. En daarna de nieuwe, alle apps e.d. worden dan van die backup op je nieuwe iPad gezet.
Trouwens alles wet je hebt aangekocht kan je ook opnieuw downloaden in iTunes zonder dat je opnieuw moet betalen.
Comment