Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik ben vandaag op mijn duizend gemakskes ene gaan bestellen in de Apple store te Leuven.
    Wel straf dat ze de iPhone en iPad daar enkel op bestelling verkopen.
    Als je easy-M bedoelt tenminste.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ik had een vraagje:

Als je thuis internet hebt, kan je dan surfen op je Ipad zonder dat je moet betalen thuis?
      Dus op je eigen internet verbinding?

Mss een stomme vraag, maar ben niet zo op de hoogte van de iPad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
        Ik had een vraagje:

Als je thuis internet hebt, kan je dan surfen op je Ipad zonder dat je moet betalen thuis?

Mss een stomme vraag, maar ben niet zo op de hoogte van de iPad...
        Dat kan. Met een ipad zonder 3G kun je zelf niet anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Dat kan. Met een ipad zonder 3G kun je zelf niet anders.
          Oké, bedankt!

Comment

Ik had een vraagje:

Hou er wel rekening mee dat je WiFi moet hebben hé, klinkt misschien stom, maar de iPad kan niet met een netwerk kabel werken ... de WiFi ontvangst van de iPad is trouwens verbazend goed, beter dan mijn MacBook Pro !
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Maar vergeet niet dat je nog altijd een computer moet hebben met itunes!
              Anders krijg je hem niet aan de praat, en kan je geen updates doen.

Verder is het een fantastisch toestel. Als de mijne vandaag breekt, sta ik volgend weekend in de winkel voor een nieuwe.

En voor echt mooie hoezen moet je maar een googlen op FABRIX .

Comment

Bedankt iedereen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wel straf dat ze de iPhone en iPad daar enkel op bestelling verkopen.
                  Als je easy-M bedoelt tenminste.
                  Geheel logisch wat de iPad 2 betreft want die is nog niet beschikbaar in België.

Comment

Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er een zou willen...
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er een zou willen...
                      Idem hier... en ik denk dat ik voor de nieuwe versie ga, nog even geduld dus

Comment

Ik ga vrijdag in ieder geval naar de winkel
                        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                        website: http://www.hung.be
                        facebook - Instagram

Comment

Ik liep al een hele tijd rond met het idee er eentje te kopen, vooral om als portfolio te gebruiken ... en met de komst van de iPad 2 is de prijs van de iPad zo gedaald dat ik de kost te verantwoorden vond en heb ik me bewust de 'oude' versie gekocht ... en na een weekeindje 'spelen' kan ik maar één ding zeggen : ik had hem eerder moeten kopen

De extra's van de iPad2 heb ik momenteel niet nodig, daarom heb ik geprofiteerd van de toch mooie prijzen die nu voor de iPad beschikbaar zijn ... later zullen we wel zien, maar voor nu doet de iPad precies wat ik wil, en nog meer

Is er trouwens iemand lid van de Apple Developers ? Ik zou graag enkele apps schrijven zonder de iPad te hacken en deze dan ook in de iTunes store aanbieden ... iemand al ervaring mee ?

Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht

Is er trouwens iemand lid van de Apple Developers ? Ik zou graag enkele apps schrijven zonder de iPad te hacken en deze dan ook in de iTunes store aanbieden ... iemand al ervaring mee ?

Mark
                            Ben zelf geregistreerd. Kost €79 per jaar, dacht ik. Maar zonder die kost kun je al goed uit de voeten met de emulator in Xcode. Heb nog nooit zelf een App gesubmit, btw.

Dave
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                              Ik ga vrijdag in ieder geval naar de winkel
                              Waar ga je dan het best kijken?
                              Bij een apple store?

Comment

Waar ga je dan het best kijken?
                                Bij een apple store?
                                Yep, 'k ga gewoon hier in een store in Antwerpen. Maar als er een rij staat dan moet het voor mij niet meer. Ik wacht wel effe. Zo dringend is het nu ook weer niet.
                                Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                                website: http://www.hung.be
                                facebook - Instagram

Comment

Working...
                                X