Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
    Ach, na twee jaar gebruik zie je dat niet meer
    Intussen zal er wel een derde versie op de markt komen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Zet eens een zwarte achtergrond op elk scherm dat je thuis hebt staan.
      En draai dan de brightness naar 100% en zet je in een volledig donkere kamer.
      Volgens mij heeft geen enkel van die schermen dan een perfecte zwarte weergave.
      Ik vraag me weer af waarom mensen dit testen.

De klacht was er trouwens ook tijdens de eerste maand van de iPAD1. Daarna werd er niet meer over geleuterd. Want in normale omstandigheden merk je er niets van.

Als je brightness naar 100% moet, dan zit je dus met veel omgevingslicht en dat zal je scherm veel meer verstoren dan een eventuele bleed van je backlight.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ondertussen al uitverkocht, where's the problem ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Ondertussen al uitverkocht, where's the problem ?
          Hebben ze met de eerste versie ook gezegd ... toch waren er toen winkels waar er 100 op stock waren.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Hebben ze met de eerste versie ook gezegd ... toch waren er toen winkels waar er 100 op stock waren.
            Grappiger is Samsung, die beweren er een miljoen verkocht te hebben, maar ze liggen wel in de winkels, allez, ze blijven liggen.

Comment

Grappiger is Samsung, die beweren er een miljoen verkocht te hebben, maar ze liggen wel in de winkels, allez, ze blijven liggen.
              Samsung weet tenminste dat het de moeite zal zijn om er veel te fabriceren, bij Apple moeten ze eerst wat speculeren met een paar exemplaren.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Heeft de iPad 1 ook een beetje last van hoor, stoort echter niet.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Samsung weet tenminste dat het de moeite zal zijn om er veel te fabriceren, bij Apple moeten ze eerst wat speculeren met een paar exemplaren.
                  Weten en hopen is hetzelfde verschil als zweten en transpireren in dit geval.

Comment

Weten en hopen is hetzelfde verschil als zweten en transpireren in dit geval.
                    Of ping-pong en tafeltennis
                    Het gewone volk speelt geen tafeltennis
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

• Nog een nadeeltje van de iphone en de ipad, je kan de java virtual machine niet installeren, iets wat veel gebruikt wordt bij officiele dealer sites waar je je wagen kan configureren, bij het merk skoda ( superb) lukte het me alvast niet.

@Theo : ik was in mijn jonge jaren bij de betere tafeltennissers van Belgie, ooit een B2 klassement gehad....
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Nog een nadeeltje van de iphone en de ipad, je kan de java virtual machine niet installeren, iets wat veel gebruikt wordt bij officiele dealer sites waar je je wagen kan configureren, bij het merk skoda ( superb) lukte het me alvast niet.

@Theo : ik was in mijn jonge jaren bij de betere tafeltennissers van Belgie, ooit een B2 klassement gehad....

De Java VM is mogelijks nog erger dan Flash. Kan je beter klagen dat een iPad geen ActiveX controls aankan.
                        pixelpusher

Comment

Oei na 1 week nog steeds rijen met honderden mensen in Manhattan.
                          iPad 2 line at Fifth Avenue retail store in Manhattan (Thanks, Leon) While lines were long for the iPad 2 launch in the United States on Friday of...
                          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Nog een nadeeltje van de iphone en de ipad, je kan de java virtual machine niet installeren, iets wat veel gebruikt wordt bij officiele dealer sites waar je je wagen kan configureren, bij het merk skoda ( superb) lukte het me alvast niet.

Dat is toch prachtig he
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                              Oei na 1 week nog steeds rijen met honderden mensen in Manhattan.
                              http://www.macrumors.com/2011/03/18/...-still-abound/
                              Zegt dat niet meer over het cliënteel dan over het product?

Comment

Ik ben vandaag op mijn duizend gemakskes ene gaan bestellen in de Apple store te Leuven. ( voor onze dochter - het moest "ne witte" zijn )
                                Vrijdag of de vrijdag erop zou hij er moeten zijn.
                                Heb een voorschot betaald, dus ik ben er wel gerust in.
                                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                                Si non, on devient bonbon
                                Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
                                X