Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    het zit 'em in de kleine dingen
    -opladen via micro usb (waarvan overal in huis wel zo'n kabeltje te vinden is)
    -véél meer vrijheid zonder te hoeven rooten (aka jailbreak bij iOS)
    -véél meer mogelijkheden voor de homescreens (widgets etc...)
    -meer keuze in toestellen (alhoewel Apple (+fanboys&girls) deze fragmentatie als een nadeel zien). Ik wil trouwens een grooooot scherm, minstens 4" en dat sluit een iPhone al volledig uit, ook al heeft die een hogere resolutie, 218ppi is al méér dan voldoende op mijn Desire HD's 4.3" scherm
    -trillen tijdens typen, niet dat storend getik zoals bij de iPhone (kan misschien ook wel al veranderd zijn, ben maar tot de 3GS geraakt)

en voor mij de hoofdredenen:
    -iTunes voor foto's en sync --> weg ermee!
    -foto's op de gsm zetten --> copy paste in de resolutie en bestandsgrootte die IK wil. Wil ik die foto's aan iemand doorgeven? Even micro usb kabeltje aansluiten en copy paste
    -verwisselbaar geheugen (meestal)
    -aansluiten op pc --> geheugenkaart mount (gebruik ik minstens 2-5x per dag!)
    -filmpje overzetten, no problem, copy paste en divx en xvid speelt ie zonder enige conversie.
    -fm radio (al weet ik niet of de iPhone dit ondertussen al heeft, is wel goed mogelijk)
    -alles wat je wil verzenden via bluetooth naar iedereen (en niet enkel naar Android toestellen, naar alle toestellen! (behalve de iPhone natuurlijk )

Dingen die ik ondertussen wel een beetje mis in mijn Desire HD:
    -De facebook app voor Android is nog steeds niet even goed als die voor iPhone
    -Het typen in Android heeft nét dat beetje meer lag als bij de iPhone (maar voor de rest is alles minstens even snel)

en voor de rest mis ik eigenlijk niets...
    Dan moet jij zeker niet naar een ipad stappen. Want je noemt allemaal zaken op die inderdaad nog steeds niet op de i* toestellen kunnen. Al ben ik er zeker van, dat je meer en meer iphone's tegekomt.
    Persoonlijk ben ik net blij dat ik van al dat geklooi af ben, feit dat ik dat zo noem wil wat zeggen hé. Kwa applicaties ben je nu wel een beetje achter met de android, maar als je vind wat je wilt, geen probleem.
    Nu ben ik wel 100% over met Apple, als ik iemand een foto in vol formaat wil geven, gaat dat via de cloud (heb ook een mobile me account), Back to my mac enzovoort...
    Mijn 32000 foto's staan allemaal op mijn ipad, omdat itunes ze netjes op passen formaat zet. Ik zie dat dus net als een voordeel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Dan moet jij zeker niet naar een ipad stappen. Want je noemt allemaal zaken op die inderdaad nog steeds niet op de i* toestellen kunnen. Al ben ik er zeker van, dat je meer en meer iphone's tegekomt.
      Persoonlijk ben ik net blij dat ik van al dat geklooi af ben, feit dat ik dat zo noem wil wat zeggen hé. Kwa applicaties ben je nu wel een beetje achter met de android, maar als je vind wat je wilt, geen probleem.
      Nu ben ik wel 100% over met Apple, als ik iemand een foto in vol formaat wil geven, gaat dat via de cloud (heb ook een mobile me account), Back to my mac enzovoort...
      Mijn 32000 foto's staan allemaal op mijn ipad, omdat itunes ze netjes op passen formaat zet. Ik zie dat dus net als een voordeel.
      de gustibus et coloribus...

waar ik wel zot van word zijn de ontelbare mensen die naar mij komen en vragen, wauw, is dat de nieuwe iPhone, cool ding hé?
      zegt genoeg over de redenen waarom (een groot deel van de) mensen een iPhone kopen, omdat het een iPhone is.

Volgens mij is, relatief gezien, de gemiddelde Android gebruikers zich véél meer bewust van het kunnen van zijn OS en zijn toestel, dan de gemiddelde iPhone gebruiker
      5DmkIII en wat glas

Comment

trillen tijdens typen, niet dat storend getik zoals bij de iPhone (kan misschien ook wel al veranderd zijn, ben maar tot de 3GS geraakt).
        Vind ik juist fijn op de Galaxy S.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

de gustibus et coloribus...

waar ik wel zot van word zijn de ontelbare mensen die naar mij komen en vragen, wauw, is dat de nieuwe iPhone, cool ding hé?
          zegt genoeg over de redenen waarom (een groot deel van de) mensen een iPhone kopen, omdat het een iPhone is.

Volgens mij is, relatief gezien, de gemiddelde Android gebruikers zich véél meer bewust van het kunnen van zijn OS en zijn toestel, dan de gemiddelde iPhone gebruiker
          Haha.
          Matthias, hier zeggen ze:" Knappe kloon van de iPhone".
          (heb die Galaxy S)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Of, de gemiddelde iphone gebruiker is iemand die zich minder bezig houd met de specs, maar eerder met de mogelijkheden. We moeten toch allemaal geen mekaniekers zijn om met onze auto's te rijden?
            Hetzelfde zie je ook terug met pc's, vroeger was ik met videokaarten, processors insteekkaarten, drivers en allerlei prul bezig, nu koop ik een mac, en de specs, i couldn't care less...als het ding maar doet wat het moet, zonder dat ik daar van alles mee moet prullen.
            Kost wat meer, ja, maar op termijn ? verkoop maar eens een android na 1 jaar, en een iphone?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Haha.
              Matthias, hier zeggen ze:" Knappe kloon van de iPhone".
              (heb die Galaxy S)
              Nagel op de kop. Alleen de schrijfwijze van kloon is fout

Comment

Nagel op de kop. Alleen de schrijfwijze van kloon is fout
                Hier zeggen ze kloon tegen clown
                ================================================== =====================
                Je gaat een pm krijgen....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

En hopla, Ipad 2 is weer overal uitverkocht. Terwijl er niet zoveel meerwaarde in de 2 zit ten opzichte van de 1. Apple gaat het weer doen, de Ipad 2 zal de tablet markt nog sterker gaan domineren vrees ik.
                  Kan (kon?) je de Ipad2 in Belgie al bestellen, Rudy?
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Die vraag stelde ik me ook - ik dacht dat hij pas op 25 maart uitkwam hier ?
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                      Die vraag stelde ik me ook - ik dacht dat hij pas op 25 maart uitkwam hier ?
                      Hij zal het over de US gehad hebben
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Hij zal het over de US gehad hebben
                        Yep, ik heb een US account, en daar krijg ik die mails.
                        En de 25ste hier, ik vrees ervoor... Zalw el weer zoals alle vorige releases gaan, shame on Apple.
                        Dat ze maar snel met een systeem beginnen waarop je kan reserveren, zodat je zeker bent dat je hem kan afhalen.
                        Nu creeren ze een groepje happy people, en anderszijds een hoop gefrustreerde, die uiteraard de media veel meer beinvloeden (negatief klinkt 10x luider dan positief)

Comment

Of, de gemiddelde iphone gebruiker is iemand die zich minder bezig houd met de specs, maar eerder met de mogelijkheden. We moeten toch allemaal geen mekaniekers zijn om met onze auto's te rijden?
                          Hetzelfde zie je ook terug met pc's, vroeger was ik met videokaarten, processors insteekkaarten, drivers en allerlei prul bezig, nu koop ik een mac, en de specs, i couldn't care less...als het ding maar doet wat het moet, zonder dat ik daar van alles mee moet prullen.
                          Kost wat meer, ja, maar op termijn ? verkoop maar eens een android na 1 jaar, en een iphone?
                          hmm dat vind ik niet noodzakelijk waar... Zal het mij een worst wezen of mijn score in Quadrant benchmark nu 1500 of 2500 is. Of mijn CPU nu op 768MHz of 1.5GHz draait... Zolang het maar vlot genoeg werkt.

Volgens mij zijn er zijn heel veel iPhone gebruikers met geld, die de kennis ontbreken om alle mogelijkheden te ontdekken. Hoeveel iPhone 4's dat ik al niet heb zien passeren met amper enkele apps geïnstalleerd waarmee je dus echt bijna niets kon doen, zelfs geen data abonnement...

ik wil maar zeggen, iemand die veel geld heeft, maar eigenlijk er niet zoveel vanaf weet, en eigenlijk ook niet zoveel kan doen ermee maar toch een dure gsm wil... die koopt een iPhone, geen Android

volledig waar!
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Vind ik inderdaad wel opgaan voor de pc vs mac, maar niet zozeer voor de iPhone. Op de fora die ik regelmatig bezoek kom je veel Android vs iOS tegen en het is altijd hetzelfde liedje met de iPhone 4 gebruikers... De iPhone 4 is beter want het is een Retina display... aangezien dat zowat het enigste is waarmee de iPhone gebruikers kunnen opscheppen als het over specs gaat

ah ja, nog één ding was ik vergeten:
                            • Multitasken met de iPhone is ongetwijfeld véél makkelijker dan met Android !! Dat mis ik wel echt.
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Vind ik juist fijn op de Galaxy S.
                              de Galaxy S trilt niet tijdens het typen? (of aanraken van de home keys?)

we wijken af...
                              Terug naar de iPad 2?
                              Kvind 'em wel botergeil sexy (kon op geen andere woorden komen...)
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                                Kan (kon?) je de Ipad2 in Belgie al bestellen, Rudy?
                                Je hoeft je niet op te jagen

Comment

Working...
                                X