Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Hallo,

Inmiddels draait hier OS 4.3 op mijn iPad (v1.0) en mijn iPhone (3Gs) ...

Jaja
    Hier op m'n 3GS al, en het draait schijnbaar vlotter, vooral animaties in websites.

Dave
    pixelpusher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaja
      Hallo,

Inmiddels draait hier OS 4.3 op mijn iPad (v1.0) en mijn iPhone (3Gs) ...

Jaja
      Helaas werkt de persoonlijke hotspot blijkbaar niet met proximus als provider.......
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Helaas werkt de persoonlijke hotspot blijkbaar niet met proximus als provider.......
        Jawel, zeker weten , ik gebruik het hier volop, proximus met internet 2gb anytime.
        Wel enkel met de iPhone 4 , en niet vergeten je tethering in te schakelen hè.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Hoera, flash op de iPad via iswifter werkt nu veel beter dan de vorige versie, je merkt nog wel iets van de cloud, maar weinig. Uitproberen Francis!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rudy

Jawel, zeker weten , ik gebruik het hier volop, proximus met internet 2gb anytime.
            Wel enkel met de iPhone 4 , en niet vergeten je tethering in te schakelen hè.
            Tethering zie ik nergens staan op de iphone?
            Last edited by Franciskine; 11 maart 2011, 15:25.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

‘Steve Jobs van Apple is ziek, dat is droevig, maar wij zijn dat ook en wie betaalt onze
              ziekenhuisrekeningen?', zegt ze met zachte stem.

Lees meer

Hoge bomen....; inderdaad
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

De kleinste kantjes van deze Multinationals blijkbaar..
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  De kleinste kantjes van deze Multinationals blijkbaar..
                  Ja juist en daar wordt niet graag over gesproken
                  De laatste 2 paragrafen moet je eens lezen.

Doet wel niks af aan de (goede) kwaliteit van de toestellen he.
                  Die zijn dik in orde maar daar gaat het niet over
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ik denk dat het eerder onnodig is om hier een maatschappelijke discussie van te maken?
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                      Ik denk dat het eerder onnodig is om hier een maatschappelijke discussie van te maken?
                      100% mee eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        100% mee eens.
                        Ben ik het mee eens Rudy.
                        Ik ga er ook niet verder mee.

Iedereen zou er minstens twee moeten kopen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

En hopla, Ipad 2 is weer overal uitverkocht. Terwijl er niet zoveel meerwaarde in de 2 zit ten opzichte van de 1. Apple gaat het weer doen, de Ipad 2 zal de tablet markt nog sterker gaan domineren vrees ik.

Comment

En hopla, Ipad 2 is weer overal uitverkocht. Terwijl er niet zoveel meerwaarde in de 2 zit ten opzichte van de 1. Apple gaat het weer doen, de Ipad 2 zal de tablet markt nog sterker gaan domineren vrees ik.
                            Alle respect voor de iPad zijn ongeëvenaarde vormgeving, stevigheid en schoonheid, maar ik kijk de kat toch nog even uit de boom en wacht op de Android Honycomb tablets

Na 1jaar iPhone gebruik kwam het ding mij de strot uit, ben ik overgeschakeld naar Android en de wereld ging weer open voor mij
                            ik vrees dat dat ook met de iPad zal gebeuren (in mijn geval hé mannen, please Apple fanboys zie dit niet als een aanval)

en over dat domineren van de markt van de iPad 2; 100% akkoord Rudy!
                            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                              Alle respect voor de iPad zijn ongeëvenaarde vormgeving, stevigheid en schoonheid, maar ik kijk de kat toch nog even uit de boom en wacht op de Android Honycomb tablets

Na 1jaar iPhone gebruik kwam het ding mij de strot uit, ben ik overgeschakeld naar Android en de wereld ging weer open voor mij
                              ik vrees dat dat ook met de iPad zal gebeuren (in mijn geval hé mannen, please Apple fanboys zie dit niet als een aanval)

en over dat domineren van de markt van de iPad 2; 100% akkoord Rudy!
                              Waar zit volgens jou de meerwaarde in een Android systeem?

Comment

Waar zit volgens jou de meerwaarde in een Android systeem?
                                het zit 'em in de kleine dingen
                                • opladen via micro usb (waarvan overal in huis wel zo'n kabeltje te vinden is)
                                • véél meer vrijheid zonder te hoeven rooten (aka jailbreak bij iOS)
                                • véél meer mogelijkheden voor de homescreens (widgets etc...)
                                • meer keuze in toestellen (alhoewel Apple (+fanboys&girls) deze fragmentatie als een nadeel zien). Ik wil trouwens een grooooot scherm, minstens 4" en dat sluit een iPhone al volledig uit, ook al heeft die een hogere resolutie, 218ppi is al méér dan voldoende op mijn Desire HD's 4.3" scherm... doet me wat denken aan de megapixelrace bij fototoestellen
                                • trillen tijdens typen, niet dat storend getik zoals bij de iPhone (kan misschien ook wel al veranderd zijn, ben maar tot de 3GS geraakt)

en voor mij de hoofdredenen:
                                • iTunes voor foto's en sync --> weg ermee!
                                • foto's op de gsm zetten --> copy paste in de resolutie en bestandsgrootte die IK wil. Wil ik die foto's aan iemand doorgeven? Even micro usb kabeltje aansluiten en copy paste
                                • verwisselbaar geheugen (meestal)
                                • aansluiten op pc --> geheugenkaart mount (gebruik ik minstens 2-5x per dag!)
                                • filmpje overzetten, no problem, copy paste en divx en xvid speelt ie zonder enige conversie.
                                • -m radio (al weet ik niet of de iPhone dit ondertussen al heeft, is wel goed mogelijk)
                                • alles wat je wil verzenden via bluetooth naar iedereen (en niet enkel naar Android toestellen, naar alle toestellen! (behalve de iPhone natuurlijk )

Dingen die ik ondertussen wel een beetje mis in mijn Desire HD:
                                -De facebook app voor Android is nog steeds niet even goed als die voor iPhone
                                -Het typen in Android heeft nét dat beetje meer lag als bij de iPhone (maar voor de rest is alles minstens even snel)

en voor de rest mis ik eigenlijk niets...

Weerom, dit zijn MIJN bevindingen. Iemand anders kan evengoed méér dan genoeg hebben met de iPhone. Ik kan zo meteen minstens 50% van mijn vrienden opsommen die ik GEEN Android toestel aanraad maar eerder een iPhone. Nooit zal je mij horen zeggen dat enig Android toestel beter is dan een iPhone. Je zal me wel horen zeggen dat IK liever een Android toestel heb dan een iPhone. Het moet eens gedaan gaan zijn met al dat gezever over dit is het beste, dat is het beste, die is beter, dat is beter... pfff kan je evengoed beginnen discussiëren over welke kleur nu het mooiste is
                                Last edited by Matthias; 12 maart 2011, 08:30.
                                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                                X