Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Zo, ben weer thuis, het programma heet OPlayer HD
    Een Duvel staat hier klaar : dat is het programma dat ik zocht. Meteen is ook het probleem van de ondertiteling opgelost. Hartelijk dank voor je tip !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
      Een Duvel staat hier klaar : dat is het programma dat ik zocht. Meteen is ook het probleem van de ondertiteling opgelost. Hartelijk dank voor je tip !
      Succes, 't is een zeer handig programma
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Succes, 't is een zeer handig programma
        Kan ik hieruit opmaken dat je geen Duvel lust en er dus ergens een Duvel klaar staat, te wachten op ... wie??
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn

Kan ik hieruit opmaken dat je geen Duvel lust en er dus ergens een Duvel klaar staat, te wachten op ... wie??
          Een geboren Breendonkenaar die geen Duvel mag?? Bestaat niet ...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ha, ik kom ook wel nog eens in de "De Buisseretlaan" en ken er daar toch eentje die geen Duvel lust, maar dat is in mijn voordeel
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn

Ha, ik kom ook wel nog eens in de "De Buisseretlaan" en ken er daar toch eentje die geen Duvel lust, maar dat is in mijn voordeel
              Ah, vlak bij mijn kinepraktijk in de Beenhouwerstraat.....

Comment

Er zijn heel wat volksstammen die voor Duvel niet bestaan. Een bier met een nasmaak, smaak mij niet.

Comment

Ik heb gisteren in de FNAC nog een beetje op de iPad gespeeld.

Er lag ook een Samsung Galaxty Tab: zeer goed toestel, knap scherm, maar nogal klein om het virtuele toetsenvord te gebruiken.

Er lag ook een tab van Toshiba, maar dat scherm reageerde niet vlot + de tab is nogal dik en zwaar.

Van wat er dus allemaal lag, was de Ipad tot nu toe het beste. ( maar dingen veranderen vlug... )

Wat ik me voor de Ipad echter afvfraag, en wat ik niet kon ( door gebrek aan kennis wellicht ): hoe ga je "terug" met je browser ?

Even verduidelijken: Ik ga naar google, ik zoek BD, ik open BD, ik open FORUMS, ik open CHITCHAT en ik open het iPad topic.

Hoe kan ik dan TERUG naar de overzichtspagina van de forums ?

Als ik op de verzonken home-knop druk, tja, dan kom ik weer in het home-scherm van de ipad....
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Links bovenaan in Safari staat een pijl naar links. Dat is de 'Back' knop.

Comment

• Re: iPad 2

Geen pijl gezien; ik had gisteren een filmpje geopend op www.deredactie.be en dit in full screen. Misschien dat ik daardoor het pijltje niet meer zag.
                      Moet er dringend nog es mee gaan spelen. ( met de ipad hé )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Geen pijl gezien; ik had gisteren een filmpje geopend op www.deredactie.be en dit in full screen. Misschien dat ik daardoor het pijltje niet meer zag.
                        Moet er dringend nog es mee gaan spelen. ( met de ipad hé )
                        Kan ook zijn dat er een nieuwe pagina open staat, en dan krijg je geen pijltje. Maar er staat ook op de bovenste balk een icoontje met nrs in, je ziet daar hoeveel pagina's er open staan, tik daarop en je kan terug naar vorige pagina's.
                        Meer is het niet. Simpel.
                        Als je natuurlijk een filmpje opent, zit je misschien niet meer in je browser, maar in een ander programma. Dan moet je wel degelijk terug via de home button. Maar dat went snel.
                        Overigens, het retinadisplay, volgens mij is dat geen echte meerwaarde op een iPad, op 30cm van je ogen zie je er niet veel meer van (verschil hè) ik heb een wetenschappelijke uitleg daarover gelezen, vind hem alleen niet meer terug ....
                        Ondertussen ga ik kamperen in NY voor de 2 ;-)

Comment

Dus als ik een filmpje open, kan ik niet meer "terug" ?

Maar is dat niet vervelend ? Dan sluit je steeds alles af en moet je opnieuw naar je pagina gaan zoeken.

Op deredactie.be staan verschillende korte items, dus telkens wanneer een filmpje is afgelopen, moet je op de home button klikken en weer naar www.deredactie.be surfen ?

Nu ja, je kan misschien ene shorcut op de homepage plaatsen...

Thx voor je uitleg.

PS: Is dat nu nog de moeite om naar NY te gaan voor de 2 ? Binnen een paar weken ligt hij toch ook hier in de winkels ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Dus als ik een filmpje open, kan ik niet meer "terug" ?

Maar is dat niet vervelend ? Dan sluit je steeds alles af en moet je opnieuw naar je pagina gaan zoeken.

Op deredactie.be staan verschillende korte items, dus telkens wanneer een filmpje is afgelopen, moet je op de home button klikken en weer naar www.deredactie.be surfen ?

Nu ja, je kan misschien ene shorcut op de homepage plaatsen...

Thx voor je uitleg.

PS: Is dat nu nog de moeite om naar NY te gaan voor de 2 ? Binnen een paar weken ligt hij toch ook hier in de winkels ?
                            De filmpjes waar jij over spreekt gaan gewoon in een extra tab van de browser open, dus ga je gewoon met dat icoontje bovenaan terug, en kom je gewoon terug waar je begonnen bent. Niks home button, ga maar eens opnieuw testen in de Fnac.
                            En NY , alles is een goed excuus voor mij om daarheen te gaan hè, ( al heb ik geen behoefte aan een ipad 2 hoor), maar ik ben gewoon dit jaar nog niet het land van Obama geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              , ga maar eens opnieuw testen in de Fnac.
                              Zal ik zeker doen, maar was gaan shoppen met mijn 2 vrouwen, en ge weet, dan hebben ze niet veel tijd als papa in de FNAC aan het spelen is !

Doe den Barak ne goeiendag van mij !

Comment

Hallo,

Inmiddels draait hier OS 4.3 op mijn iPad (v1.0) en mijn iPhone (3Gs) ...

Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X