Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad 2

even een vraagje, bedenking.
    met de nieuwe OS 4.3 kan je je iphone 4 gebruiken als hotspot om andere toestellen waaronder de ipad 2 toegang te geven tot het internet via 3G.
    als je beide hebt is het dan nog nuttig om een 3G verie van de ipad te kopen? aangezien je toch altijd je iphone bijhebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage Bekijk bericht
      met de nieuwe OS 4.3 kan je je iphone 4 gebruiken als hotspot om andere toestellen waaronder de ipad 2 toegang te geven tot het internet via 3G.
      als je beide hebt is het dan nog nuttig om een 3G verie van de ipad te kopen? aangezien je toch altijd je iphone bijhebt?
      Alleen als je de batterij van de iphone wil sparen. Of als je bij oa. vicking mobile met met enkel data wil gebruiken.

Hoe zit het met de gps functie ? ook enkel bij de 3g uitvoering ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage Bekijk bericht
        Voor "zwaar" gebruik zou ik het op de 3G versie houden, maar als je niet boven je data abbo van je iphone uitkomt kan je prima met de hotspot uit de voeten.
        Enkel de Gps module ben je dan kwijt.

Comment

Kleine review door ongetwijfeld een kenner: http://www.dumpert.nl/mediabase/1389...lock_live.html

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Overigens, wat het IOS ook zo mooi maakt, is dat je nu met de oude ipad, toch weer mee kunt door de software te upgraden. Gratis.
            Lol, dat is IMO nu eens een argument wat niet gerechtvaardigd is

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Kleine review door ongetwijfeld een kenner: http://www.dumpert.nl/mediabase/1389...lock_live.html
            "you need flash player to watch this video" oh the irony..

Comment

practisch vraagje:
              op vakantie heb je je ipad bij en je digitaal fototoestel (bij mij canon 50D)

hoe krijg je je foto's op die ipad om bv een selectie te maken of eventueel bewerkingen ?

dat is mij nog niet echt duidelijk als er geen usb opzit

Comment

Met de camera connection kit

Comment

dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn, wel spijtig dat het enkel voor sd is en niet voor CF.
                  DUs dat wordt camera aansluiten via usb aan die photo kit
                  txs voor de info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                    weer dokken dus... 29 € voor zo'n adapterke? tsk tsk tsk
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs
                      Klopt, maar het werkt wel supersnel .....
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                        ja 't is dat of ze moeten de hardware inbouwen en de iPad 29€ duurder worden, ook voor diegene die liever geen SD kaartje willen inpluggen. Aan u de keus.
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          ja 't is dat of ze moeten de hardware inbouwen en de iPad 29€ duurder worden, ook voor diegene die liever geen SD kaartje willen inpluggen. Aan u de keus.
                          alsof Apple dat niet kan inbouwen en de ipad voor dezelfde prijs verkopen... als je dat gelooft, ben je helemaal gebrainwasht
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            alsof Apple dat niet kan inbouwen en de ipad voor dezelfde prijs verkopen... als je dat gelooft, ben je helemaal gebrainwasht
                            Ha. Ik gebrainwashed.

Natuurlijk mag Apple zijn prijzen zelf bepalen, maar je kan er niet omheen dat de iPad in feite scherp geprijsd is, als je vergelijkt met andere tablets die nu uit zijn of gaan uitkomen (zoals de Galaxy). Extra hardware kost geld, en plek, en om boardspace uit te sparen kan je features laten vallen, zoals een SD-naar-USB bridge chip bvb, die in de connector pack ook inzit, of een extra USB OTG aansluiting, wat weer een connector is die plaats inneemt en invloed heeft op allerhande kwaliteitseisen. Een iPad zonder dock-connector, dat gaat namelijk niet.

Vergeet niet dat in die connector-kit van 29€ 2 adapters zitten, eentje voor USB en eentje voor SD. En die eerste mag dan enkel electrisch zijn, en die tweede zit vast en zeker digitale logica.

Dave
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
                              hoe krijg je je foto's op die ipad om bv een selectie te maken of eventueel bewerkingen ?
                              Er is een gratis mini mini mini versie van Photoshop te downloaden !
                              Zeer handig en gebruiksvriendelijk :

Last edited by Grupello; 7 maart 2011, 17:19.

Comment

Heb besloten om niet te investeren in een ipad2.

Maar ben mij een goedkope 375 iPad 16 gig gaan halen. En ik heb er nog serieus achterr mogen gaan zoeken ook.
                                Blijkbaar produceren ze de versie 1niet meer. Vandaar de korting van 120 euro ( zelfde verhaal bij 2 Apple stores Sint truiden en Leuven, idem fnac, idem mediamarkt. )

En eigenlijk vind ik de iPad zijn 375 euro waard, meer dan waard maar zou er echt geen 600+ euro aan willen geven.
                                Voor dat geld is het een leuke aanvulling en tijdverdrijver. ( hebben a een MacBook pro en iMac)
                                Ik ben zeer tevreden met mijn keuze.

De iPad 1 is zeker snel. Ik zou niet weten wat er sneller aan zou moeten zijn. Foto's maak,ik wel met men Nikon.
                                En zeker nu de nieuwe os uitkomt voor de 2 maar ook voor de versie1.

My 2 cents

Comment

Working...
                                X