Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad 2

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    3G biedt me momenteel geen meerwaarde, en een USA-model heeft hier ook minder waarborg hé
    Maar dit in het achterhoofd houdende: make me an offe I can't refuse.
    Overigens, 3G heeft ook ... Gps, de WiFi heeft dit niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Overigens, 3G heeft ook ... Gps, de WiFi heeft dit niet.

Ik weet het, maareuh, het zou voor de 12-jarige dochter zijn, en die mag met mijne met-GPS-voorziene-Prius niet rijden.
      Ben overigens héél tevreden met mijn GPS.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Mijn Usa heb ik verkocht toen ik nog "het volle pond" ervoor kreeg. Deze is een 3 maand oude "Fnaccer"
        Maar eerlijk gezegd, de 2 geeft me momenteel geen meerwaarde. Eerst eens een paar dagen mee spelen, en dan zien of het een verschil maakt.
        Nu al wel de 4.3 erop gezet, en aan het spelen met de oude ipad en de nieuwe OS.
        Groot gelijk Rudy, dunner is wel mooier, maar er kunnen dan misschien ook weer eens wat nieuwe kinderziekten op zitten. Camera, bwa, wat gaan we daar mee doen ?
        Faster ? Heb je dat écht nodig en in wat ?
        Het enige dat hij nét niet heeft is dat Retina-display. Maar wees gerust. Rond Kerstmis zullen ze wel klaar zijn met de iPad3 - ze moeten wel; de concurrentie is immers groot en neemt ook ernstiger vormen aan.

Comment

Ook al zijn momenteel al de meeste site's van Flash aan het afstappen, raar maar waar, de meeste autofrabrikanten bijvoorbeeld (gebrekkige) flash. Zelfs op min windhoos PC loopt de flash soms vast bij VW, maar op de ipad gaat het helemaal niet. Wat is er beter?
          Oef, dat is dan al geen gemis voor mij.
          Maar alles wat op www.deredactie videozone staat, dat zie ik wél graag.
          Overigens, dat schijnt geen flash te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Groot gelijk Rudy, dunner is wel mooier, maar er kunnen dan misschien ook weer eens wat nieuwe kinderziekten op zitten. Camera, bwa, wat gaan we daar mee doen ?
            Faster ? Heb je dat écht nodig en in wat ?
            Het enige dat hij nét niet heeft is dat Retina-display. Maar wees gerust. Rond Kerstmis zullen ze wel klaar zijn met de iPad3 - ze moeten wel; de concurrentie is immers groot en neemt ook ernstiger vormen aan.
            Ach, die concurrentie, daar is het Apple niet om te doen denk ik, een versnipperd landschap, met mensen die altijd "het goedkoopste" willen, is eigenlijk voor een marketing merk zoals Apple een droom van een situatie. Bewijs, ze hebben 15miljoen van die dingen verkocht, en de mensen staan alweer in de rij voor de volgende. Laat de anderen maar kritiek hebben, ze hebben een enorme achterstand opgelopen vrees ik.
            Daarom is de ipad 2 ook geen "revolutie" maar een evolutie.
            Overigens, wat het IOS ook zo mooi maakt, is dat je nu met de oude ipad, toch weer mee kunt door de software te upgraden. Gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              hopelijk biedt een software update ook videomirroring op ipad 1
              yep, werd aangekondigd, door de digitale AV adapter met hdmi te kopen kan het ook op de iphone.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                USB is passé, the cloud is the futur...
                en natuurlijk pomp je de cloud vol met films om onderweg via 3G te bekijken? kom kom kom...

Mijn Archos heeft wel USB en daar maak ik vaak genoeg gebruik van om het te missen bij bv de ipad.

Pas op, ik wil geen zoveelste oorlog opzetten he... de ipad zal zeker zijn kwaliteiten hebben...
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                  Pas op, ik wil geen zoveelste oorlog opzetten he... de ipad zal zeker zijn kwaliteiten hebben...
                  Dat is raar, ik heb usb nog nooit gemist. Alles gaat via Wi-Fi. Zelfs printen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik heb de Ipad 1, deze 2de versie biedt me echter niets nieuw genoeg aan om over te schakelen . . . moest flash mogelijk geworden zijn, dan had ik niet getwijfeld . . . ik mis het bijna elke dag op de ipad.
                    Eerlijk gezegd, ik vind het juist een meerwaarde dat Flash verbannen is van het mobiele Apple landschap. Mochten andere fabrikanten van mobiele hardware volgen... Ik heb op al m'n browsers Flash geblokkeerd. Hoeveel sites zijn er niet die vol staan met domme Flash advertenties, de ene al vervelender dan de andere? Ik kan met m'n iPad rustig naar De Standaard Online gaan surfen zonder in het midden van een artikel geconfronteerd te worden met een Flash auto die over m'n browser snort.

Sites die afhankelijk zijn van Flash voor het aanbieden van content hebben de boodschap begrepen en zijn aan het afstappen. Dat gaat natuurlijk niet de goede kant op: mocht iedereen morgen op webstandaarden zijn overgestapt zoals HTML5, dan zullen de adverteerders die technologie wel weten te misbruiken voor hun snode doeleinden. Ach ja...

Dave
                    pixelpusher

Comment

Dave, als je moest weten hoeveel foto sites Flash nog steeds gebruiken, en dan spreek ik nog niet eens over de professionele merkwagen sites.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

'Merkwagen sites' ? Bedoel je nu gewoon de sites van de fabrikanten/invoerder, Francis ?
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB
                          'Merkwagen sites' ? Bedoel je nu gewoon de sites van de fabrikanten/invoerder, Francis ?
                          Beetje onduidelijk uitgedrukt maar dat bedoelde ik dus wel..... Dus geen sites waar 2de hands wagens worden aangeboden maar dus wel de sites van de officiele dealers en merken.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Kan iemand de site garmin.be openen op zijn ipad? Bij mij lukt het niet.

Comment

Gaat open, taal kiezen, en dan vragen ze om flash te installeren, maar er is wel van alles te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                                Gaat open, taal kiezen, en dan vragen ze om flash te installeren, maar er is wel van alles te zien.

Werkt prima op mijn iPad, ik zie van alles, vraagt geen flash bij mij.

Comment

Working...
                                X