Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Weet iemand of er vrijdag aanstaande een staking Is ik vind er direct niet van terug via google !! Dus ik denk dat maar een gerucht zal zijn ? En hoop dat het ook zo mag blijven want weral staken Pppffff
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Het is algemene staking, maar door de betoging in brussel zullen de treinen rijden.. wel zeker in de ochtend. Daarna is het niet uitgesloten (zoals dat heet) dat de trein-mannen mee gaan staken.
Dus eigenlijk is niks zeker. Ze kunnen rijden, maar ook niet.
Wel een "actiedag voor de koopkracht" , mensen zijn uitgenodigd om mee actie te voeren in Brussel en andere steden.
Geruchten gaan de ronde dat de vakbonden gaan proberen Antwerpen plat te leggen. Straten blokkeren,...
De buschaffeurs zullen wel mee doen zoals vorige keer, De Lijn verwacht veel hinder.
1. NMBS
De treinen zouden vrijdag grotendeels volgens de normale dienstregeling moeten rijden. Zowel Jos Digneffe van ACOD-Spoor als Roland Vermeulen van VSOA-Spoor hebben laten weten dat hun vakbonden niet oproepen tot acties.
Ook NMBS-woordvoerder Jochem Govaerts gaat ervan uit dat er geen acties op het spoor zullen plaatsvinden. Toch valt een lokale spontane actie nooit uit te sluiten, wat dan weer hinder kan veroorzaken elders op het spoornet. Wie helemaal zeker wilt zijn, neemt misschien best een trein vroeger.
Vergeet niet dat morgen goed weer wordt gegeven en toevallig de laatste dag voor 't krokusverlof is, en in Wallonie hebben ze er een aardje naar om er dan een verlengd weekend van te maken (en dan ligt Vlaanderen deels mee plat)
Allé mercie ik heb nog is alles nagezien en ik vermoed dat mijn modelleke van Brussel hier wel zal geraken op tijd ! En zo niet ben ik verplicht lijfstraf te geven hahahaha want idd het zou de lijn zijn die veel hinder zou hebben meer zeer weinig hinder bij de treinen en ik heb ze gezegd ééntje vroeger te nemen Mecie voor de reactie's !!
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment