Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe dik moet mijn dakisolatie zijn om recht te hebben op een premie?

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    ( heb het uitgerekend op het huis van mijne zoon : totale aankoop : 1200 euro : 151 terug getrokken van infrax, en dan nog 500 euro belastingen, dus : aankoop 1200 , die werkelijk 550 euro gaat kosten, en als je dan nog de winst van de isolatie rekent, dan is dat op een paar jaar effen. )
    ps : die 151 euro van infrax was van 75,xx m3 aan 2 euro ( zelf geplaatst.) : Eurowall van 7 cm.
    mezelf even quoten
    Laakdal geeft op die premiezoeker ook nog eens een korting van 2 euro de m3 dus dat is dan nog eens min 151 euro : dus kost het ( al maar ) op 1200 euro: 900 euro meer .. nu nog de premie van de staat die zou ( heb ik verkeerd gezien : 500 euro bedragen , maar min het bedrag dat infrax gegeven heeft ( of lees ik het mis ?? ).
    Realistisch : hetgeen je bij aankoop betaald, daar krijg je +- de helft van terug. ( spijtig wel niet direct voor TS, omdat hij het geld niet .... echt kan missen, volgens ik lees ( De premie van infrax is eind febr. gekomen, en was begin dec. opgestuurd, dus die heb je na een 3 maand : 2 euro de m3 : zelf gedaan , en 4 euro m3 : als je het laat plaatsen.)

Comment

Working...
    X