Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Hier werkt het toch zonder problemen.
Hoe ziet het met de signaalsterkte ? Heb hier ook nog storingen gehad, en toen had ik daar regelmatig "dipjes". Maar gelukkig was het een tijdelijk verschijnsel (heeft maar enkele uren geduurd).
Ofwel is telenet bezig met een bijkomende "motivatietaktiek". Want veel verdienen ze niet aan mij (HD decoder is aangekocht...).
Hier werkt het toch zonder problemen.
Hoe ziet het met de signaalsterkte ? Heb hier ook nog storingen gehad, en toen had ik daar regelmatig "dipjes". Maar gelukkig was het een tijdelijk verschijnsel (heeft maar enkele uren geduurd).
Ofwel is telenet bezig met een bijkomende "motivatietaktiek". Want veel verdienen ze niet aan mij (HD decoder is aangekocht...).
Mijn buurman heeft het ook zitten polleke en die heeft geen iNDI maar de box van Telenet.
Het begon rond 14:00 uur en is nu nog niet gedaan.
Ben dus nu analoog aan 't kijken.
Niet te doen
Vrijdag komt een technicus tussen 12:30 en 18:00 uur.
Buurman dacht dat er "buiten" iets aan de hand kon zijn.
Het ligt dus niet aan de apparatuur (gelukkig maar).
De man aan de telefoon bevestigde me dat ik een zwak signaal had.
Op de box zie ik dat de sterkte goed is maar Niet de kwaliteit.
Verder dacht die dat het aan de verdeler ligt > ding aan de muur waar alles binnen komt he.
Die is al een keer vervangen toen ik een nieuw modem kreeg (niet zo lang geleden).
Comment