Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parking luchthaven Zaventem.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: parking luchthaven Zaventem.

Zelfs binnen Europa is dat 2 uur op voorhand daar zijn. Maar om terug te komen op je laatste bemerking:
    Ondanks alle goede raad die er is gegeven heb noch jij, Krol, noch ik al een concreet antwoord gekregen.

Edit: Terwijl ik typte antwoordde MP61.
    Last edited by nabi; 19 februari 2011, 19:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
      Hi,

Regelmatig gebruik ik deze parking: http://www.carhotel.be/
      Is goedkoper dan de parkings vlakbij Zaventem Luchthaven.
      Er is alle 15' een shuttle en die doet er ook zo een 15' over om je te vervoeren.

Via hun web-pagina kan je reserveren.

mvg
      Marc
      bedankt Marc.
      lijkt mij interessant,ga dat zeker overwegen.
      Last edited by krol; 19 februari 2011, 19:24.

Comment

Ik heb eens gekeken voor je en de eerste trein die ik vanuit Aalst kan vinden is die van 04.56h in Aalst . Dan ben je een klein uurtje later (05.51h) op de luchthaven zelf...en vanop het stationsgedeelte naar de incheckbalie duurt maar een vijftal minuten.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
          bedankt Marc.
          lijkt mij interessant,ga dat zeker overwegen.
          beter nog..heb juist online geboekt en bevestiging gekregen.
          super Marc

ook alle anderen hier thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
            Ik heb eens gekeken voor je en de eerste trein die ik vanuit Aalst kan vinden is die van 04.56h in Aalst . Dan ben je een klein uurtje later (05.51h) op de luchthaven zelf...en vanop het stationsgedeelte naar de incheckbalie duurt maar een vijftal minuten.
            was een alternatief...bedankt voor de moeite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
              beter nog..heb juist online geboekt en bevestiging gekregen.
              super Marc

ook alle anderen hier thanks.
              ik gebruik deze parking ALTIJD, super gemakkelijk en met extra service eventueel...
              u wordt wel afgezet op het aankomstplatform. dus effekens gebouw binnen en de lift naar boven.
              b.
              Bijna niks meer....

Comment

U kunt de parkings vergelijken op http://www.parkingzaventemluchthaven.be veder parkeren wij altijd bij: http://www.parkingluchthavenzaventem.be dat is goedkoop en goede service...

Het is verwarrend want de namen lijken erg op elkaar! Goede reis

Comment

Heel af en toe maak ik gebruik van de lock parking maar dat is als ik slechts voor 1 of 2 dagen weg ben, anders steeds met de taxifirma van mijn reisagent . Prima service voor een heel correcte prijs.

Comment

De laatste jaren nemen wij altijd een taxi vanuit onze streek. Je moet niemand lastig vallen en bij vroege vertrekuren en nachtelijke aankomsten kan dit nogal eens zwaar belastend zijn voor familie, vrienden of kennissen die ja brengt of afhaalt.
                    De prijs van een taxi heen en terug (streek Ninove-Denderleeuw) is iets meer dan de helft die je in het carhotel moet neertellen. Dus voor ons is de keuze vlug gemaakt.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                    X