Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Superkleine koelkast gezocht - 220V

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Superkleine koelkast gezocht - 220V

Ik ben op zoek naar een superkleine koelkast (+/- 10 blikjes) die op 220v werkt.

De koelkast moet slechts enkele dagen per maand koelen, dus graag eentje die je zonder problemen kan afleggen.

Koelkast blijft staan na montage.

Iemand links naar kanshebbers?
    www.fotofolio.be

Re: Superkleine koelkast gezocht - 220V

Minibars uit hotels of ziekenhuizen die werken met en peltier element (dus geen draaiende moter te horen of zo)
    En duur zijn die niet.
    Best eens een electrospeciaalzaak binnenlopen die moeten da kunnen bestellen zoiets.

Comment

Kijk eens hier

.
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Merken zoals Caldura of Husky
        Van Husky heb ik geen link, maar als je die in een publieke ruimte plaatst kun je misschien via de sponsors van hun 'design' versies van de 50L er wel goedkoper aangeraken. Zo heb ik er eentje van Coca-Cola (kunnen ongeveel 35 blikjes in), maar ik heb er al dezelfde gezien van Stella en Carlsberg
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

bij Blokker verkopen ze regelmatig kleine ijskastjes, ik heb er zo eentje in mijn praktijk staan, werkt perfect.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

ga eens in een campingzaak kijken
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Die peltier spullen zijn wel zéér traag.
              Als je de tijd hebt, geen probleem, anders zal het goedkoopste toch zijn om een gewoon tafelmodel koelkast te kopen.

Comment

Heb alle links & tips eens bekeken en een tafelmodel lijkt me het "beste" ...

Maar ... mag je zo'n ding zomaar:

op vrijdag aansluiten op 220v om te koelen tegen zaterdag en op zaterdagavond de stroom onderbreken tot de week erop.

Koelkast zal dus NIET verplaatst worden, enkel een stroomonderbreking.
                www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                  Heb alle links & tips eens bekeken en een tafelmodel lijkt me het "beste" ...

Maar ... mag je zo'n ding zomaar:

op vrijdag aansluiten op 220v om te koelen tegen zaterdag en op zaterdagavond de stroom onderbreken tot de week erop.

Koelkast zal dus NIET verplaatst worden, enkel een stroomonderbreking.
                  Waarom zou je die telkens willen uitschakelen, is er op die plaats geen continu stroomtoevoer aanwezig?
                  Als je die elke keer uitschakelt dan zal je veel problemen krijgen met schimmelvorming, of je moet ze open laten staan als je de stekker uittrekt, zodat het vocht gemakkelijk weg kan.

Voor het koelsysteem op zich is het geen probleem dat je de koelkast uitschakelt. Alleen als ze in een vochtige omgeving staat dan heb je wel een grotere kans op problemen met het startrelais van de compressor. Tijdens normaal gebruik blijft die over het algemeen warmer dan de omgevingstemperatuur, en dan is er geen probleem met vocht.
                  Ik heb al een paar diepvriezers gezien waarbij de compressor na een aantal maanden niet meer opstartte omdat het startrelais geblokkeerd was. Ik heb er ooit zo eentje open geprutst, het asje dat het contactje naar boven trekt was verroest, en daardoor zat het vast in de plastiek van het relais.

Als je een A++ koopt, dan is het stroomverbruik eerder gering. Als je de koelkast telkens weer volledig laat opwarmen zal die in het begin ook een hele tijd blijven draaien tot alles weer gekoeld is. Ik denk niet dat je dan zoveel voordeel doet om die elke week uit te schakelen. Als je de nadelen bekijkt (schimmelvorming en grotere kans op defecten), dan laat je ze beter continu ingeschakeld.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                    Kijk eens hier

.
                    Neem bij Conrad geen koelkast, daar zijn klachten over qua geluid...
                    (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

Comment

Working...
                    X