Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Ronde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Ronde

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
    wow zo'n lap tekst daar heb ik even geen tijd voor ze
    Maar ik denk dat je me inderdaad niet 100% juist begrijpt. ;-)
    Toch even kort reageren, voor mij en jou zijn al die geïnsinueerde verbanden wel duidelijk, maar daarom niet voor iedereen hé (cfr. 'feeling' in mijn post, dus ik verwijs naar uwe frank die moet vallen niet naar 'feeling' met het thema koers) Ik kan me goed inbeelden dat mijn oma dat niet meteen door heeft, volgende week misschien wel.
    Mijn lief snapte het concept van een reclamekaravaan in een wielerkoers dan weer niet, dus ze snapte dan ook niet waarom Dieter zo raar deed.
    Wat voor persoon X de evidentste zaak van de wereld is, is voor persoon Y dan weer iets helemaal nieuws.

(en nu verder werken)
    En mijn lap tekst is verwijderd.
    Vond dat het beste van mezelf vandaag en dan wordt die gewoon gewist.
    Euh... als ik fout ben in deze dan verontschuldig ik me.
    Last edited by theokus; 22 februari 2011, 16:06.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik ben ronduit teleurgesteld. Dat Wim Helsen kon acteren wist ik van "Dirty Mind"; die Johan Heldenbergh is ook schitterend, maar het scenario kan me allerminst bekoren. Het idee van "een hectische belevenis" is leuk en knap dat het tot uitwerking is gekomen met de eindeloze reeks BV's. Maar de amusementswaarde ligt ver onder mijn verwachtingen. Ik had liever 1/4 van de acteurs een ander verhaal zien spelen, of gewoon hun eigen verhaal, maar dan niet verhakseld. Ik twijfel sterk of ik blijf kijken en als ik het doe is het louter om ovengenoemde acteurs nog es aan het werk te zien en absoluut niet voor het scenario. Cancellara wint, tergend traag.

Comment

Heb het de kans gegeven.
        Vind het maar niks, te veel verhaallijnen, en niets dat op gang komt (behalve stillekesaan de koers zelf nu)
        Volgende zondag wordt er hier naar iets anders gekeken, desnoods National Geographic ...
        Veel succes er mee
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul C Bekijk bericht
          Heb het de kans gegeven.
          Vind het maar niks, te veel verhaallijnen, en niets dat op gang komt (behalve stillekesaan de koers zelf nu)
          Volgende zondag wordt er hier naar iets anders gekeken, desnoods National Geographic ...
          Veel succes er mee
          Kben blij dat er nog mensen zijn die "het maar niks" vinden.
          Op den duur zou ne mens denken dat hij niet normaal is als hij een serie van VRT niet goed vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Kben blij dat er nog mensen zijn die "het maar niks" vinden.
            Op den duur zou ne mens denken dat hij niet normaal is als hij een serie van VRT niet goed vind.
            De Parelvissers vond ik ook niks Willy.
            "Dubbelleven" won gisteren een prijs.... na de 1ste aflevering heb ik ook niet meer gekeken. Na die 1ste aflevering verviel de rest in "Thuis-gehalte" of "Familie-gehalte".

** en de kans zit erin dat Woestijnvis verder gaat zonder de VRT.
            Het beetje humor dat we nog hadden zou dan ook nog weg vallen.

Bart De Pauw heeft ook weer iets uit zijn duim gezogen he
            Ben benieuwd.
            Zijn "Geslacht" was wel plezant.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

persoonlijk vind ik 't na twee weken ook wel wa raar in mekaar steken ma of 't nu slecht is of goed kan je pas na afloop van de ganse week vertellen denk ik. nu weet je nog niet helemaal wie wie is en welke de verhalen zijn die door mekaar lopen. ja mag natuurlijk dit soort televisie niet vergelijken met een soap zoals Familie of thuis natuulijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Supervitte Bekijk bericht
                ja mag natuurlijk dit soort televisie niet vergelijken met een soap zoals Familie of thuis natuulijk.
                Hopelijk niet, 't is al erg genoeg dat ze dergelijke soaps in Prime-time spelen, terwijl de goede films en reeksen pas na 23h op 't scherm komen (en dan is de werkende mense bijna of al in zijn bed)
                Ik snap die programmatie soms echt niet.
                Vroeger was het brood en spelen, of zoals de kerk en de graaf: hou jij ze dom, ik hou ze arm. Wel ik krijg soms ook dat geval als ik dergelijke reeksen in prime-time zie langskomen.

Comment

Hopelijk niet, 't is al erg genoeg dat ze dergelijke soaps in Prime-time spelen, terwijl de goede films en reeksen pas na 23h op 't scherm komen (en dan is de werkende mense bijna of al in zijn bed)
                  Ik snap die programmatie soms echt niet.
                  Vroeger was het brood en spelen, of zoals de kerk en de graaf: hou jij ze dom, ik hou ze arm. Wel ik krijg soms ook dat geval als ik dergelijke reeksen in prime-time zie langskomen.
                  Soms vraag ik me af wat al die mensen daar doen op die VRT.
                  Bekijk eens een programmaserie van een week.
                  Quizen zijn uitgegeven > Woestijnvis en co.
                  Sommige series ook.
                  Thuis = een eigen productie.
                  De Rode Loper > zal verdwijnen en maar goed ook.
                  Dagelijkse kost > één cameraman plus geluid en licht.
                  (ik zeg maar iets he)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                    Ik vond het veelbelovend. Eerste aflevering was duidelijk een introductie van alle personages. Waarschijnlijk zullen de verhaallijnen elkaar hier en daar kruisen. Prachtige fotografie , topacteurs en een scenarist hors categorie. Wat wil je nog meer ?
                    Kan al niet meer wachten tot 3 april.
                    Inderdaad, zoals meestal bij Woestijnvis zijn er in het begin veel personages, maar ze gaan het verhaal wel verfijnen.
                    grt, tini
                    "Buying a Canon doesn't make you a photographer. It makes you a Canon owner."

Canon 5D

Comment

En dan zwijgen we nog over de 'timing' in hun programmatie, of beter 'lack of'.
                      Ondanks alle computertechnology kunnen ze nog steeds niet op voorhand berekenen hoe lang de programma's en reklame, euh , boodschappen van algemeen nut duren.
                      (dat deden wij in de jaren '90 al tot op 1 seconde na bij de radio)
                      Om 19h begint het nieuws stipt, maar tegen 23u loopt het GEGARANDEERD (5 ..15 ) minuten uit, zowel VRT als Canvas, vergelijk maar eens met BBC ! meestal tot op de minuut juist !
                      Last edited by Paul C; 27 februari 2011, 17:54.

Comment

En dan zwijgen we nog over de 'timing' in hun programmatie, of beter 'lack of'.
                        Ondanks alle computertechnology kunnen ze nog steeds niet op voorhand berekenen hoe lang de programma's en reklame, euh , boodschappen van algemeen nut duren.
                        (dat deden wij in de jaren '90 al tot op 1 seconde na bij de radio)
                        Om 19h begint het nieuws stipt, maar tegen 23u loopt het GEGARANDEERD (5 ..15 ) minuten uit, zowel VRT als Canvas, vergelijk maar eens met BBC ! meestal tot op de minuut juist !
                        Aaaaah!
                        Toch iemand die ik graag gelijk geef.
                        Probeer eens iets op te nemen met de videorecorder en met die EPG gids of hoe heet dat ding. NOOIT juist.
                        Ga een week op vakantie En je wil een paar series opnemen.
                        Je kan dan beter iemand inhuren om voor jou die progs. op te nemen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Heb er met grote verwachtingen naar uitgekeken. Ik dacht dat na de eerste episode de verschillende personages voldoende waren voorgesteld. Ik geef het vandaag nog een kans maar als het wordt zoals de tweede episode haak ik af.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Heb er met grote verwachtingen naar uitgekeken. Ik dacht dat na de eerste episode de verschillende personages voldoende waren voorgesteld. Ik geef het vandaag nog een kans maar als het wordt zoals de tweede episode haak ik af.
                            't Wordt spannend
                            Eerst nog die "Kazakkendraaiers"..........voorlopig is dat "gieren".
                            (or "crying with the head on")
                            Tom Hanks in The Terminal is toffer (BBC2)
                            (sorry voor mij gezaag)
                            Last edited by theokus; 27 februari 2011, 20:44.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik kijk volgende week terug (en vermoedelijk zullen er hier velen niet mee eens zijn)

Comment

Krachtige derde uitzending !

Comment

Working...
                                X