Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Ronde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Ronde

Ook gekeken gisterenavond ?
    In Het Nieuwsblad krijgt de aflevering van gisteren een 10/10.
    Vind ik overdreven want mij viel die eerste aflevering serieus tegen.
    Wat jullie ???

Re: De Ronde

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Ook gekeken gisterenavond ?
    In Het Nieuwsblad krijgt de aflevering van gisteren een 10/10.
    Vind ik overdreven want mij viel die eerste aflevering serieus tegen.
    Wat jullie ???
    Ik vond het prima.
    Goede acteurs en goed geacteerd.
    Leuk die mix van acteurs en de werkelijke situatie met mensen die echt met de Ronde
    te maken hebben.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik vond het veelbelovend. Eerste aflevering was duidelijk een introductie van alle personages. Waarschijnlijk zullen de verhaallijnen elkaar hier en daar kruisen. Prachtige fotografie , topacteurs en een scenarist hors categorie. Wat wil je nog meer ?
      Kan al niet meer wachten tot 3 april.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
        Ik vond het veelbelovend. Eerste aflevering was duidelijk een introductie van alle personages. Waarschijnlijk zullen de verhaallijnen elkaar hier en daar kruisen. Prachtige fotografie , topacteurs en een scenarist hors categorie. Wat wil je nog meer ?
        Kan al niet meer wachten tot 3 april.

De eerste aflevering ging over de morgen net voor de start van de Ronde

En alle personages hebben we nog niet gezien.
        Goede fotografie, ben ik wel dik mee eens.
        Waar blijven die mannen dat halen he.
        Last edited by theokus; 14 februari 2011, 18:25.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Dat was een stukje televisie dat me doet verlangen naar volgende week!
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

ga volgende week zeker terug kijken!
            5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
              ga volgende week zeker terug kijken!
              om te zien of mijn verwachingen "toch" worden ingelost.

Comment

Heb juist ook gekeken naar de eerste aflevering. Ik vond het prachtig.
                Trouwens enorm veel knip en plakwerk geweest om deze serie te maken.
                Toont trouwens ook goed aan hoe de regie bij de televisie op zo'n sportevent live in mekaar zit

Groeten,
                wistofus
                Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Leek inderdaad op een introductie van de serie zodat er eigenlijk weinig te zien viel. We hebben een 10tal bekende acteurs te zien gekregen, met daaraan een kort draadje verhaal. Het beeldde de hectische sfeer goed uit, maar een pointe was hier ver zoek. Ze hadden in mijn opinie beter een piloot aflevering uitgegeven die dubbel zolang is, zodat er op 't einde toch een gevoel zou zijn alsof er iets gezegd was. Dit moet duidelijk rechtgezet worden in ep2, want op zich viel er niks te beleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
                    Leek inderdaad op een introductie van de serie zodat er eigenlijk weinig te zien viel. We hebben een 10tal bekende acteurs te zien gekregen, met daaraan een kort draadje verhaal. Het beeldde de hectische sfeer goed uit, maar een pointe was hier ver zoek. Ze hadden in mijn opinie beter een piloot aflevering uitgegeven die dubbel zolang is, zodat er op 't einde toch een gevoel zou zijn alsof er iets gezegd was. Dit moet duidelijk rechtgezet worden in ep2, want op zich viel er niks te beleven.
                    Het probleempje met die ene vip vond ik toch leuk
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Toch een mooie intressante formule, met sterke personages.
                      1e aflevering was duidelijk een introductie
                      Ik ga zeker nog kijken.
                      __Romain______________________________________________..

Comment

'k vond de aflevering van gisteren al stukken beter dan al die rommelsoaps van de VTM samen
                        In ieder geval zeer veel belovend, en zoals gezegd zullen alle verhaallijnen wel samenvallen, volgens mij op een grandioze manier, Jan Eelen kennende.
                        Ik kijk in ieder geval al uit naar volgende week!

Mvg,
                        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          'k vond de aflevering van gisteren al stukken beter dan al die rommelsoaps van de VTM samen

Mvg,
                          Frederic
                          Wat heeft VTM hiermee te maken ?
                          Zijn de soaps van VRT dan betere "rommel" ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Wat heeft VTM hiermee te maken ?
                            Zijn de soaps van VRT dan betere "rommel" ?
                            Willy, het heeft ook te maken met vertrouwen hebben in...
                            Jan Eelen staat voor kwaliteit.
                            1.891.000 kijkers keken zondagavond naar de eerste aflevering van De Ronde.

Neem nu "Duts: was verrassend en origineel, speciale fotografie ook en goed geacteerd.
                            Een kijkcijferkanon is het niet geworden maar dat raakt mijn koude kleren niet

Bij "Dubbelleven" had ik al genoeg na de 2de aflevering.
                            Het verloop van het verhaal interesseerde me echt niet.
                            De eerste aflevering was verrassende en gaf hoop voor de volgende
                            Ze hadden er gewoon een film van moeten maken en gedaan dus.
                            De overige afleveringen hebben zo het gehalte van "Thuis" of "Familie"

Bij dit alles waardeer ik toch het risico dat de VRT heeft genomen om ons iets
                            nieuws voor te stellen en zoiets zou VTM nooit doen.
                            VTM maakt series om hun reclame te verkopen.
                            Hun series moeten dus een breed publiek aanspreken.
                            Het beste wat VTM ooit uitzond vond ik: "Ons Geluk".
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
                              'k zou 't niet beter kunnen gezegd hebben .. totally agree !
                              www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Working...
                              X