Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Altijd maar weer Vlamingen waar we trots op mogen zijn afbreken, hun prestaties minimaliseren, insinueren dat ze doping nemen etc.
    Het sch!!t krijgt men van zoiets. Kim II is goed, heel goed en laat ze ons daarom koesteren. Waar een volk van 6 miljoen kan in uitblinken
    Zijn er ineens 6 miljoen Limburgers? Die 6 miljoen of 1 miljoen of 11 miljoen of andere volksmassa waar jij je nationalistisch cirkeltje rond trekt, hebben even weinig met de glansprestatie van Kim te maken als ze te maken hebben met de akelige wandaden van Ronald Janssen of met de kwaliteiten en gebreken van andere individuen uit de verzameling.
    Dat betekent niet dat ik Kims prestatie niet waardeer - integendeel zelfs - doch ik claim geen deel van de eer die ze daarvoor terecht oogst, omdat mijn bijdrage in deze nihil is.
    Wel fijn voor jou dat je alweer uitblinkt!
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
      Zijn er ineens 6 miljoen Limburgers? Die 6 miljoen of 1 miljoen of 11 miljoen of andere volksmassa waar jij je nationalistisch cirkeltje rond trekt, hebben even weinig met de glansprestatie van Kim te maken als ze te maken hebben met de akelige wandaden van Ronald Janssen of met de kwaliteiten en gebreken van andere individuen uit de verzameling.
      Dat betekent niet dat ik Kims prestatie niet waardeer - integendeel zelfs - doch ik claim geen deel van de eer die ze daarvoor terecht oogst, omdat mijn bijdrage in deze nihil is.
      Heel juist. Ik en iij dragen 0.0% bij aan de zegereeksen die pakweg KC dit jaar heeft gebracht. Het stemt me wel fier dat een meisje uit Vlaamse klei dit kan tegenover landen als een Rusland of US (en nu ook China in het tennis) waar topsporters 1/ over een pak meer begeleiding beschikken om op topniveau te komen 2/ ze respect verdienen om op dat niveau te komen.

Nu onze Rode welpen nog steeds geen potten breken is iedereen a priori tegen voetbal. Laat ze een glansreeks aan overwinningen neerzetten en iedereen zit weer bij een interland voor het scherm. Gaan ze 1 match verliezen hoor ik al de argumenten: trainer heeft de ploeg niet in de hand, spelers lopen naast hun schoenen, spelers zijn op hun retour, de bobo's van de bond hebben een negatieve invloed, etc etc.
      Enfin, als we maar mensen hunnen neersabelen.

En nationalistisch? Misschien vergeten dat er een sportieve strijd was 2 jaar geleden tussen KC en JH of zeg maar de Vlaamse deerne tegen het Waalse meisje?

Hoe zou een sporter zich voelen als hij/zijj zich nog niet eens gewaardeerd voelt in eigen land? Een beetje morele steun is nooit weg.

Comment

Ik kan je voor een groot deel volgen. En toch kan je er niet aan uit. Zowel het slechte
        van een Jansen of Dutroux, als de mooie prestaties van een Kim of Justine stralen een
        beetje op ons af.
        En ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat daar iets verkeerd mee is.

Comment

Kim is, volkomen terecht, opnieuw de nr 1.
          De tegenstand is niet meer wat het geweest is ???? dat geloof je toch niet echt.
          In alle sporten gaat het niveau omhoog en de leeftijd omlaag maar nu "onze" Kim de beste is is plotseling alleen in het tennis het niveau niet meer wat het geweest is.

De reden waarom Kim nr 1 is is omdat ze de beste is en verder is er geen enkele reden.
          Haar techniek is vooruit gegaan,
          Haar uithoudingsvermogen is vooruit gegaan,
          haar preciesie is vooruit gegaan (kijk naar het percentage 1e services tegen over 5 jaar terug)
          Haar mentale sterkte is vooruit gegaan (weinig of geen dips meer op de belangrijke momenten)
          Het enige wat hetzelfde is gebleven is haar karakter; nog steeds een ontzettend toffe, pretentieloze meid waar je wel fan van moet zijn.
          Typisch België (vlaanderen): we vinden altijd wel een reden om de prestaties van onze 'groten" af te breken of te minimaliseren.
          Dus laten we al dat gezever nou eens laten en gewoon trots en blij zijn en hopen dat het nog efkes duurt.

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
            De tegenstand is niet meer wat het geweest is ???? dat geloof je toch niet echt.
            In alle sporten gaat het niveau omhoog en de leeftijd omlaag maar nu "onze" Kim de beste is is plotseling alleen in het tennis het niveau niet meer wat het geweest is.

De reden waarom Kim nr 1 is is omdat ze de beste is en verder is er geen enkele reden.
            haar preciesie is vooruit gegaan (kijk naar het percentage 1e services tegen over 5 jaar terug)
            Haar mentale sterkte is vooruit gegaan (weinig of geen dips meer op de belangrijke momenten)
            Het enige wat hetzelfde is gebleven is haar karakter; nog steeds een ontzettend toffe, pretentieloze meid waar je wel fan van moet zijn.
            Typisch België (vlaanderen): we vinden altijd wel een reden om de prestaties van onze 'groten" af te breken of te minimaliseren.
            Dus laten we al dat gezever nou eens laten en gewoon trots en blij zijn en hopen dat het nog efkes duurt.

Groeten, Bert
            Bert, my man
            Dat is wat ik dan ook beoogde uit te leggen hierboven. Wees eens fier op Kim en stop met mensen neer te halen als ze de top gereikt hebben.

Comment

Ook niet onbelangrijk: And her boobs are bigger!

Comment

Groeten, Bert
                Tja... jaloezie, een wrede en ingeburgerde kwaal tegenwoordig...

men gunt een ander niks, men kan zelfs het daglicht in de ogen van de buren niet meer zien schijnen...

dus wat wil je? met zo'n mentaliteit begrijp ik heel goed dat onze Kim (en alle andere
                sportlui) tot in de grond worden afgebroken door sommige lui..
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

men gunt een ander niks, men kan zelfs het daglicht in de ogen van de buren niet meer zien schijnen...

dus wat wil je? met zo'n mentaliteit begrijp ik heel goed dat onze Kim (en alle andere
                  Niet alleen sportlui.
                  Het klopt wat je zegt.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

Inderdaad, het is niet belangrijk dat ze Vlaamse of Belgische is tot, wee o wee, mocht ze dan een apartementje huren in Monaco, dan staat België op zijn achterpoten. Verwerpelijk inderdaad die reactie van mensen neer te sabelen die iets bereikt hebben in hun leven.

Comment

Inderdaad, het is niet belangrijk dat ze Vlaamse of Belgische is tot, wee o wee, mocht ze dan een apartementje huren in Monaco, dan staat België op zijn achterpoten.
                      Verwerpelijk inderdaad die reactie van mensen neer te sabelen die iets bereikt hebben in hun leven.
                      Zoiets is puur egoisme en een manifest gebrek aan burgerzin en mag veroordeeld worden.
                      Er worden trouwens wel meer mensen "die iets bereikt hebben in hun leven" veroordeeld (zelfs door rechtbanken ), of vind je dat een argument om ze onaantastbaar te maken?
                      En wie plaatst er hier "Lof is waardeloos als kritiek verboden is ..." in zijn handtekening?
                      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Zoiets is puur egoisme en een manifest gebrek aan burgerzin en mag veroordeeld worden.
                        Er worden trouwens wel meer mensen "die iets bereikt hebben in hun leven" veroordeeld (zelfs door rechtbanken ), of vind je dat een argument om ze onaantastbaar te maken?
                        En wie plaatst er hier "Lof is waardeloos als kritiek verboden is ..." in zijn handtekening?
                        Wel, laat dan na te posten in SC want daar commentaar geven op iets waar we zelf niet toe bijgedragen hebben is niet nodig, dit naar analogie met je uitspraak hier ergens boven.
                        En als renner À, bedrijfsleider B of politieker C veroordeelt worden voor de rechter heeft recht geschied. Ik ga geen drugssnuivende, sjoemelende of corrupte BV gaan verdedigen tegen beter weten in maar gelukkig is iedereen nog onschuldig tot het tegendeel is bewezen in tegenstelling tot wat hier soms beweerd wordt.
                        En burgerzin zei je? Tja, ik doe ook aan belastingsoptimalisatie om zo weinig mogelijk te moeten betalen maar gelukkig alles netje volgens de wet. En als een Henin beslist naar analogie van een Boutsen, Everts', ... Naar het zonnige Monaco te trekken is dat hun beslissing. Het verlies is een peulschil met wat de grote bedrijven als een Electrabel krijgen bij hun belastingen etc.

Comment

Wel, laat dan na te posten in SC want daar commentaar geven op iets waar we zelf niet toe bijgedragen hebben is niet nodig, dit naar analogie met je uitspraak hier ergens boven.
                          En als renner À, bedrijfsleider B of politieker C veroordeelt worden voor de rechter heeft recht geschied. Ik ga geen drugssnuivende, sjoemelende of corrupte BV gaan verdedigen tegen beter weten in maar gelukkig is iedereen nog onschuldig tot het tegendeel is bewezen in tegenstelling tot wat hier soms beweerd wordt.
                          En burgerzin zei je? Tja, ik doe ook aan belastingsoptimalisatie om zo weinig mogelijk te moeten betalen maar gelukkig alles netje volgens de wet. En als een Henin beslist naar analogie van een Boutsen, Everts', ... Naar het zonnige Monaco te trekken is dat hun beslissing. Het verlies is een peulschil met wat de grote bedrijven als een Electrabel krijgen bij hun belastingen etc.
                          Of een tapijten-boer uit de Vlaanders
                          Ow en Kim woont in Opitter. Monaco is er niks tegen
                          Ow en alle beetjes helpen qua belastingen.
                          Als je ziet hoe ze ons hier ringen, how maar he.
                          En al die Belgen die in Monaco geregistreerd staan (wonen is teveel gevraagd)
                          komen hier graag Belg spelen en ze hebben al allemaal een handje van de koning gehad.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Laat nu kim degene zijn die me twitter heeft leren kennen.

Comment

Lees nu toch zelf es al die negatieve reacties mensen...

weet je wat ik had verwacht? dat hier reeds honderden reacties stonden van allemaal tevreden mensen
                              met felicitaties van hier tot ginderachter en terug aan het adres van ons Kim, dat is wat ik ervan verwachtte...

maar neen; niks, noppes, rien, nichts... ik ben wellicht te goedgelovig, emotioneel en naief voor deze wereld...
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

felicitaties doe je best zelf aan haar. De kans dat ze dit gaat doorlezen is zeer klein. Eigenlijk nutteloos dit hier te doen. Maar soit. Als je hiermee begint, dan krijg je dergelijke reakties. Dat had je kunnen weten.

Comment

Working...
                                X