Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muggen?!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Muggen?!!

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

en ze blijven maar zoemen, dadelijk eens mijn anti-muggen apparaat in het stopcontact proppen.
    Is dat zo'n apparaatje dat een of andere chemische stof laat verdampen?
    Daarvan krijg ik ademhalingsproblemen, ik heb er ooit eentje gehad, maar dat heb ik na een paar dagen weggegooid...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Water is ook een chemische stof, net zoals zuurstof. Just saying
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ik HAAT die beesten.. en ze zijn met massa's vertegenwoordigd in mijn woonst...
        Wie heeft die dingen uitgevonden? ze zijn totaal nutteloos en dragen niks bij aan onze samenleving.

Iedere avond mep ik hier gemiddeld zo'n 3 tot 6 muggen plat, da's toch echt niet normaal
        in de maand februari?
        Wanneer ik ze niet dood mep steken die vieze beesten ook nog eens ferm...

Ben ik nu de enige of zijn er nog mensen die ermee geplaagd zitten?
        Muggen zijn gewoon de hatelijkste wezens die er bestaan. Ik ben bovendien nog eens allergisch, dus als ze er zijn, steekt zo'n antimuggenapparaat dag en nacht in het stopcontact. zzzzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz, gruwelijk gewoon. Ik word agressief als ik zo'n onding hoor! En je mag je nog helemaal toedekken toch vinden die nog altijd een plekje om je uit te komen zuigen...

Dus Kirsten, ik leef met je mee
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
          Water is ook een chemische stof, net zoals zuurstof. Just saying
          Van een beetje waterdamp krijg ik geen ademhalingsproblemen...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Is dat zo'n apparaatje dat een of andere chemische stof laat verdampen?
            Daarvan krijg ik ademhalingsproblemen, ik heb er ooit eentje gehad, maar dat heb ik na een paar dagen weggegooid...
            Idd, zo eentje bedoel ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
            Muggen zijn gewoon de hatelijkste wezens die er bestaan. Ik ben bovendien nog eens allergisch, dus als ze er zijn, steekt zo'n antimuggenapparaat dag en nacht in het stopcontact. zzzzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz, gruwelijk gewoon. Ik word agressief als ik zo'n onding hoor! En je mag je nog helemaal toedekken toch vinden die nog altijd een plekje om je uit te komen zuigen...

Dus Kirsten, ik leef met je mee
            Da's heel lief van je, maar daarmee ben ik nog steeds niet van die vervelende *** muggen vanaf...

Heb nog een interessant artikel gevonden om muggen te bestrijden:
            http://www.leerwiki.nl/Anti_muggen_t...rij_van_muggen
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Dit al geprobeerd.......
              http://nl.wikipedia.org/wiki/DDT_%28insecticide%29
              Verjaagt beslist de muggen....maar of het voor de rest zo goed is ....is de vraag

Comment

Idd, zo eentje bedoel ik.

Da's heel lief van je, maar daarmee ben ik nog steeds niet van die vervelende *** muggen vanaf...

Heb nog een interessant artikel gevonden om muggen te bestrijden:
                http://www.leerwiki.nl/Anti_muggen_t...rij_van_muggen
                Allemaal al uitgeprobeerd, niets helpt. Enkel dat bakje met de tabletjes en je bent weer muggenvrij.

Comment

Muggen zijn gewoon de hatelijkste wezens die er bestaan. Ik ben bovendien nog eens allergisch, dus als ze er zijn, steekt zo'n antimuggenapparaat dag en nacht in het stopcontact. zzzzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz, gruwelijk gewoon. Ik word agressief als ik zo'n onding hoor! En je mag je nog helemaal toedekken toch vinden die nog altijd een plekje om
                  Dan moet je eens een klamboe proberen.
                  Heerlijk.
                  Koop er wel één die groot genoeg is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                    Heerlijk.
                    Koop er wel één die groot genoeg is.
                    Als je een geliefd object bent voor muggen, dan vinden die toch nog altijd een gaatje om dan zzzzzzz en prik te komen doen. Gewoon dood doen, dan zijn er weer een paar minder mormels
                    2 dingen waar ik agressief van wordt, muggen en slijpschijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Van een beetje waterdamp krijg ik geen ademhalingsproblemen...
                      Nochtans, wat betreft doden en zwaargewonden is water zowat de dodelijkste stof ter wereld.

Comment

Werkt in Afrika ... zou in België ook moeten lukken denk ik
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Als je een geliefd object bent voor muggen, dan vinden die toch nog altijd een gaatje om dan zzzzzzz en prik te komen doen. Gewoon dood doen, dan zijn er weer een paar minder mormels
                          Ik raad eerst het boek aan van WF Hermans, "nooit meer slapen", dan ga je leren relativeren.
                          Vervolgens : een reisje tijdens de zomer naar Lappland Gewoon een beetje de bossen opzoeken op het einde van een broeierige dag die op regen zal uitdraaien, windstil en met wat stilstaand water in de buurt.
                          Wij gaan al maar dan 20 jaar, die verhalen wil je niet horen

Tegen slijpschijven weet ik niks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Ik raad eerst het boek aan van WF Hermans, "nooit meer slapen", dan ga je leren relativeren.
                            Vervolgens : een reisje tijdens de zomer naar Lappland Gewoon een beetje de bossen opzoeken op het einde van een broeierige dag die op regen zal uitdraaien, windstil en met wat stilstaand water in de buurt.
                            Wij gaan al maar dan 20 jaar, die verhalen wil je niet horen

Tegen slijpschijven weet ik niks
                            Relativeren en muggen in 1 zin, dat gaat niet
                            Voor de rest wil je mijn verhalen ook niet horen
                            En nu ga ik er over ophouden, want ik krijg er al jeuk van

Comment

Klamboe met gaatjes?
                              Doet me denken aan een helicopter met schietstoel.

Comment

Ff tegengas geven hier. Ik zet de muggen die ik kan pakken gewoon terug buiten.
                                Slapen doen we onder een zelfgemaakt muskietennet. Ik haatte vroeger ook die irritante muggen. Nu doe ik nooit nog bewust een beestje dood en van muggen maak ik af en toe een foto
                                Leven en laten leven

Grtz,
                                Kurt

Comment

Working...
                                X