Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[NSF woman] enkel mannen dus, belangrijke vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [NSF woman] enkel mannen dus, belangrijke vraag

een jaarlijks terugkerend probleem. 'k vind Valentijn veel te commercieel. Liefhebben en er blijk van geven moet gans het jaar kunnen en niet geforceerd op die ene dag
    Volledig mee eens, maar zal ze toch verrassen met een candellight-diner
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
      ....zou graag een lens-baby hebben
      Opletten, want vrouwen horen selectief en kunnen dus het verkeerde deel begrepen hebben
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik heb haar een bon gemaakt; "gratis 1 stevige neukbeurt". Die ga mooi inpakken met een rooie strik.
        Weer zo'n bon die dan ongebruikt zal blijven liggen
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Heb ooit zo'n waardebonnen boekje gehad, maar alvorens te gebruiken toch eerst eens een kopie maken.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            ENKEL MANNEN had ik gezegd

Dus dames klik vanboven maar op het kruisje (hup, en rap een beetje e )
            Ik ben zoals de poster hierboven zegt, selectief doof en blind, en bovendien ben ik nog tegendraads
            Ik wil een man die me heel het jaar door kan verrassen en niet met Valentijn. Yuk, Valentijn, alsof je dan moet goedmaken wat je een heel jaar niet gedaan hebt en waar de handelaars handig op inspelen. Zo'n opgezet romantisch gedoe, daar paai je mij niet mee

Tips van de bron:
            een uitstapje, hoeft daarvoor niet Parijs te zijn, gewoon een uitstapje naar de duinen, heerlijk!
            Vooral iets om samen te doen, dus geef geen bon voor de sauna om met haar vriendinnen te gaan saunaën
            Geef geen 1 roos maar 1000
            Lingerie en parfum, als ik dat zou krijgen zou ik denken, alle hij heeft er hem weer gemakkelijk van af gemaakt
            Maak eens heel het huis proper en doe dit in je nakie, ook koken hoort daarbij
            Ontvoer haar naar een bos en zorg voor een picknik

Voila, ik zal dan nu op het kruisje klikken
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
              Ik heb haar een bon gemaakt; "gratis 1 stevige neukbeurt". Die ga mooi inpakken met een rooie strik.
              Weer zo'n typisch kado dat op tweedehands-sites wordt verkocht
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Weer zo'n bon die dan ongebruikt zal blijven liggen
                Is ook te zien waar hij precies die strik inlegt
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                  En een doos aspirine. Tegen dat ze koppijn krijgt.
                  Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                    Die leg ik altijd klaar op het nachtkastje van de vrouw..... Géén excuses meer!!!
                    Wat zijn we weer lief hé vandaag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                      Hoofdpijn is geen uitvlucht, integendeel, net het tegenovergestelde, bij een vrijpartij gaan de bloedvaten in de hersenen zich uitzetten waardoor er een sterk verbeterde bloed doorstroming is die er voor zorgt dat de hoofdpijn verdwijnt . . . dames, let dus op met dit excuus . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik ga met haar uit eten dan heb ik er zelf ook iets aan.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Mijn wederhelft krijgt ELKE dag 's morgens koffie in bed, da's een vaste gewoonte . . . dus elke dag een beetje Valentijn ....
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Mijn wederhelft krijgt ELKE dag 's morgens koffie in bed, da's een vaste gewoonte . . . dus elke dag een beetje Valentijn ....
                            Vervelend toch die vlekken op de lakens?
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Het is niet altijd gemakkelijk om man te zijn. Op Valentijnsdag al helemaal niet. Maar
                              ik probeer ons gaande te houden. Niet stil te staan. De roest voor te blijven. Zo ook dit
                              jaar. 2011.
                              Als het weer het toestaat fietsen we naar zee. Met ons twee. Achter elkaar. Ik voor op,
                              om haar uit de wind te zetten. Zij achter me. Niet zeggend dat ik te hard fiets want dat
                              doe ik vandaag niet. Niet vandaag.
                              Aan zee heb ik daags voordien een flesje wijn en een fles met een tekst achtergelaten
                              en verstopt. Natuurlijk zal zij ze vinden. Zij zal zeggen: hier een flesje wijn en een fles
                              met een tekst. Wat vreemd zeg.
                              En ik zal haar bril bij hebben om mijn handschrift te ontcijferen en twee glazen om de
                              wijn te nuttigen.
                              Mijn tekst zal over de liefde gaan, ook al weet ik nog steeds niet hoe dit leven in elkaar
                              zit. Het zal over de liefde gaan en hoe zij daar een rol in speelt, al van toen zij nog een
                              een meisje was en soms te veel giechelde en soms te stil was.
                              Dicht bij de aanrollende golven zullen we ons flesje wijn drinken. Misschien zal zij het
                              tekstje nog eens herlezen. Misschien ook niet.
                              Maar we zullen ons geen zorgen maken hoe we straks thuiskomen, of hoe we samen op
                              weg zijn om oud te worden. Als het weer het toelaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                                ............
                                Maak eens heel het huis proper en doe dit in je nakie, ook koken hoort daarbij
                                weet je hoe gevaarlijk dat is!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X