Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 jaar gratis Fibernet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1 jaar gratis Fibernet

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    en kunnen klikken op een gele camionette ?
    Yep, Met een muisvinger tot gevolg . Na een minuutje al telefoon van een telefoniste met de felicitatie's en de bijhorende uitleg.

Aanvankelijk leek het inderdaad dat er gesjoemeld werd, De berichtgeving op twitter kwam voor op verplaatsing van de wagen. Maar dat maakte het me wel gemakkelijk zodat ik kon inschatten waar naartoe er een wagen ging bewegen. Kennis van je provincie is dat wel een vereiste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
      Yep, Met een muisvinger tot gevolg . Na een minuutje al telefoon van een telefoniste met de felicitatie's en de bijhorende uitleg.

Aanvankelijk leek het inderdaad dat er gesjoemeld werd, De berichtgeving op twitter kwam voor op verplaatsing van de wagen. Maar dat maakte het me wel gemakkelijk zodat ik kon inschatten waar naartoe er een wagen ging bewegen. Kennis van je provincie is dat wel een vereiste.
      Geluk zak, maar ik gun het U hoor.
      Maar ik ga telenet aanklagen, voor die artrose aan mijne vinger.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

T is om zot van dat geluid te worden maar collega won reeds 2 maal
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

telenet had eigenlijk wel wat goed te maken na de lancering van hun FN100 abonement.

Ze maken reklame voor het hele pakket in het begin, maar al gauw komt er van die specs niets van in huis. Je betaald wel 120€ voor het ganse pakket, maar je kreeg bijvoorbeeld niet de webruimte die erbij hoorde. Dit was 5 Gbyte. Nu is het 2 maal 1024MB. Feit is ook dat ik dit al maanden wil instellen, maar steeds een fout krijg. De Helpdesk wil me hierin blijkbaar ook niet te woord staan. Via de ombudsman heb ik dan wel de excuses mogen ontvangen en een commerciele tegemoetkoming.

Comment

Telenet en administratie... hou jullie facturen maar in de gaten. Vandaag de mijne gekregen en ja hoor... 50 Euro voor een installatie aangerekend plus dat ze TV en internet opgesplitst hadden ipv in de shake te behouden. Curieus dat ze altijd fouten maken in hun voordeel hé

Edit : ondertussen een gecorrigeerde factuur ontvangen, dwz de 50 Euro zijn in mindering gebracht maar de diensten nog steeds apart aangerekend. Dat wordt dan bij de volgende factuur rechtgezet. 'k Ben benieuwd... al was het maar omdat het bedrag dat ze gaan crediteren op het eerste zicht niet correct is, maar deze keer dan wel in hun nadeel.
            Last edited by Lionezz; 8 februari 2011, 15:20.
            Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Veel beloven en weinig geven is wat de zotten in vreugde doe leven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                Computer nerds don't byte, they just nibble a bit
                Ik vind deze origineler dan de zotten

Comment

ja gisteren ook nieuwe factuur in mail gekregen
                  en stond nog op Diamondshake+ met expressnet XL
                  getelefoneerd en gaan ze corrigeren tegen volgende factuur
                  vandaag toch mailke gekregen dat ik nu op Fibernet zit en is 4€ goedkoper
                  hopelijk vergeten ze da nu ni af te trekken bij volgende factuur
                  eerste keer da ik belde gingen ze zelfs nen technieker sturen
                  maar ik zei dat alles goed werkte en dat ik al op Fibernet40 zat
                  2e keer bel ik rechtstreeks naar hun technische dienst en vraag hen welk internetformule ik heb
                  ze kijkt en zegt Fibernet40 en ze heeft dan een interne nota opgemaakt om alles aan te passen
                  alé t komt nog goe precies :-)
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                  X