Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Degelijke smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Degelijke smartphone

Iemand goede ervaring met een bepaalde smartphone?

Mijn huidige Nokia 5800 heeft zo goed als de geest gegeven...
    denk dat het aan de batterij ligt,maar de touchscreen werkt met momenten moeizaam...

dus indien iemand tips heeft: shoot!!!!
    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Ik heb sinds een dik jaar een iPhone (3GS), en ik ben daar dik tevreden over. De eerste week is 't effe wennen, maar dan is 't een droom van een toestel. Maar da's natuurlijk mijn persoonlijke mening, hé.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: Degelijke smartphone

Samsung Galaxy S, tot nu toe zeer tevreden over en al sinds augustus in bezit.

Maar zoek eens wat verder op het forum ... al topics genoeg over.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
        Iemand goede ervaring met een bepaalde smartphone?

Mijn huidige Nokia 5800 heeft zo goed als de geest gegeven...
        denk dat het aan de batterij ligt,maar de touchscreen werkt met momenten moeizaam...

dus indien iemand tips heeft: shoot!!!!
        Nokia C7, E7, N8...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik ben zeer tevreden van mijn HTC Diamond Touch 2 (Windows Mobile 6.5)
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Eén maal iphone gehad, keer je moeilijk terug vind ik ( persoonlijke mening he ) . . . ik heb zo wat alle merken gehad, was vroeger een "die hard" Nokia gebruiker, daarna zo wat alle andere merken gehad, samsung, sony ericsson, sagem, LG, 5 verschillende HTC toestellen . . . . 'k weet het, ik ben een gadget freak, elk jaar een andere GSM . . . heb de iphone 3GS gehad en nu de iphone 4 . . . voorlopig zie ik heinde en ver nog geen enkele andere concurrent die in de buurt komt . . . maar ik blijf "open minded", ik zie wel wat voor nieuwe dingen er op de markt komen.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

M'n HTC Touch Pro II kan alles, is één brok internet en gps in compact formaat op zak.
              Kan ook in breedbeeld met volledig toetsenbord en relatief goedkoop.
              Directe links tot m'n email, BD priveberichten, outlook mails komen direct toe met trilfunctie,gps laatste kaarten met flitspalen, enz... alles gaat snel genoeg en onbeperkte data met Mobile Vikings en 1000 gratis sms'en en €15 op te bellen, geen onverwachte facturen, als ik aan €15 op 2 maand tijd lig is het al veel

Comment

Ik zou ook niet meer kunnen zonder mijn iPhone 3GS.
                Broer heeft onlangs een Nokia C7 gekocht en lijkt ook heel tevreden...
                In het juiste licht en op het juiste moment is alles bijzonder.
                Nikon D90 - 18-105mm f3.5-5.6 - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 -SB-600

Comment

Hallo,

Ook hier enkel iPhone 3GS ...
                  Voor ons beiden een ideale combinatie:
                  via MobileMe ziet zij waar ik ben en ik waar zij is

Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

htc desire! Nog maar twee maand in bezit, maar tot nu toe zéér tevreden van!
                    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                      htc desire! Nog maar twee maand in bezit, maar tot nu toe zéér tevreden van!
                      Ik heb een maandje de HTC Desire HD gehad omdat ik die even wilde "proeven". Ik was Blackberry gebruiker en was heel blij terug mijn BB te hebben. Een toestenbord, nooit netwerkproblemen (ik zit 9 maand per jaar in het buitenland) en een netwerkverbruik die belachelijk laag ligt.
                      Voor mij is deze Blackberry 9700 DE smartphone.

Nadeel: geen gelikt scherm als mijn vroegere HTC of een iPhone.
                      Voordeel: doet alles en meer van wat ik er van verlang

Comment

Een blackberry vind ik maar een saai uitziende rekenmachine voor ministers.
                        De Touch Pro 2 daarintegen heeft het design van een Iphone, maar met een volledig uitklapbaar en verlicht toetenbord die zelfs recht kan gezet worden als een mini-pc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
                          Een blackberry vind ik maar een saai uitziende rekenmachine voor ministers.
                          De Touch Pro 2 daarintegen heeft het design van een Iphone, maar met een volledig uitklapbaar en verlicht toetenbord die zelfs recht kan gezet worden als een mini-pc.
                          Gelukkig ben ik geen minister maar waarom een minister persé een meer flitsend toestel moet hebben ontgaat me hier helemaal . Dit toestel doet waarvoor het was ontworpen, met name emailverkeer verzorgen en er is geen enkel platform die het zo efficient doet als een BB.
                          En zoals ik schreef ben ik 200% akkoord dat het scherm en apps niet zo modern zijn tov de Android of iPhone toestellen.

Comment

Ik had een Nokia C6 (met touchscreen), heb die verkocht en een Nokia E5 in de plaats gekocht (is een Blackberry-achtig toestel met full keyboard).
                            Voor mij geen touchscreen ; heb ook al een iPhone geprobeerd en een HTC desire, 2 prachtige toestellen, maar niet voor mij...
                            Nokia E5, zakelijk toestel, maar prima. Ik hoef geen spelletjes of filmpjes op mijn foon. Enkel bellen, sms'en, mail en af en toe eens iets opzoeken op internet. En de GPS met OVI maps is super !
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

jaren verschillende versie gehad met windows mobile

maar na overstap op iphone wil ik NOOOOOOOOOOOOOIT meer terugkeren

niet goedkoop maar gewoon beste smartphone (mogelijkheden, prestaties,apps, snelheid, multitasking, ergonomie,.....) die ik ken en ook na veel vergelijkend werk met collega's met simbian of android toestellen.
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
                              X