Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kim..

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Ik zou het bij God niet weten want niet gekeken. Ik heb wel wat beters te doen
    Die PS was niet aan jou gericht (al begrijp ik de verwarring).
    Dat sloeg op de rol die Kim (en Justin) nog kunnen spelen in het tennis.
    Het mee ondersteunen van de nieuwe generatie (ik had er in het andere topic naar verwezen, dus het deed me veel plezier de twee nieuwkomers te zien in de box).
    Echte sportievelingen breken elkaar niet af, maar hebben respect voor elkaar en voor de nieuwe generatie .

Comment

Die Coke van Boonen was buiten competitie en dus toegelaten.
      Kim neemt pillen tussen 2 sets. Maar ja, in het tennis zijn de nekken en de portefeuilles omgekeerd evenredig aan de dikte van de ballen, daar wordt niks gecontroleerd en is dus ook niemand positief.
      Het is toch ook "mens-ont-erend" dat ze méér dan anderhalf miljoen Euro verdient om gewoon tegen een balletje te kloppen. Wat zou dan "de allerslimste mens ter wereld" moeten krijgen voor zijn overwinning ?
      Wat vind je dan van die andere sportievelingen die fortuinen verdienen met tegen een bal te "trappen" en opgelet dan mogen ze zich niet te veel pijn doen want anders krijgt de tegenstrever de rode kaart?
      Geef mij dan maar tennis- en fietsmensen die wel wat risico's lopen.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Zag er vies uit na die 1ste set....
        Gelukkig is alles goed afgelopen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Prachtige sport. Van dat over en weer getik raak ik wel gehypnotiseerd. Dan beland ik in
          een andere wereld. Even vergeet ik mijn eigen gedachten. Als ik dan weer wakker word,
          zijn een paar uur probleemloos en aangenaam voorbijgesneld. Soms moet dat niet meer
          zijn voor mij.
          Mijn vrouw zegt dat ik een luiwammes ben. Dat ook ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Prachtige sport. Van dat over en weer getik raak ik wel gehypnotiseerd. Dan beland ik in
            een andere wereld. Even vergeet ik mijn eigen gedachten. Als ik dan weer wakker word,
            zijn een paar uur probleemloos en aangenaam voorbijgesneld. Soms moet dat niet meer
            zijn voor mij.
            Mijn vrouw zegt dat ik een luiwammes ben. Dat ook ja.
            Mijn vrouw zegt niks
            Een nichtje wel...> ze heeft bij & met mij geen stress
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Wat vind je dan van die andere sportievelingen die fortuinen verdienen met tegen een bal te "trappen" en opgelet dan mogen ze zich niet te veel pijn doen want anders krijgt de tegenstrever de rode kaart?
              Geef mij dan maar tennis- en fietsmensen die wel wat risico's lopen.

Henri
              Wat is het verschil tussen een voetballer die valt en een wielrenner die tegen de grond gaat ?
              Een voetballer blijft zo lang mogelijk liggen en huilt alsof hij gaat sterven, terwijl een wielrenner vliegensvlug rechtstaat, zijn fiets neemt en al bloedend verder fietst.
              "Watjes" zijn het die voetballers.
              Zo ook die afgelastingen tijdens de afgelopen sneeuwwinterperiode : voetbalmatchen worden afgelast want de buurt te gevaarlijk door ijs en sneeuw voor de supporters.
              Terzelfdertijd begeven zich 10.000den naar een cyclocross over ijs en sneeuw. Ik zie het verschil niet.

Maar sorry, het ging hier over Kim.

Comment

Ik zou het bij God niet weten want niet gekeken. Ik heb wel wat beters te doen
                Maar je hebt wel gezien dat ze pilletjes neemt ?
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik heb het gezien en gehoord in een nieuwssamenvatting. Maar het was wel in een vorige match, niet de finale. Hier heeft ze het misschien slimmer en stiekemer gedaan
                  Maar ja, ne pijnstiller mag wel in het tennis geloof ik, niet in het wielrennen.

Comment

Maar ja, ne pijnstiller mag wel in het tennis geloof ik, niet in het wielrennen.
                    .......oooh, dat is het wat je zo frustreert.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik heb het gezien en gehoord in een nieuwssamenvatting. Maar het was wel in een vorige match, niet de finale. Hier heeft ze het misschien slimmer en stiekemer gedaan
                      Zijn er dan veel renners die pijn hebben Willy?
                      Als dat zo is dan vind ik dat een schande om die renners zo'n pijn te laten lijden.
                      Je zegt dat het niet mag in het wielrennen.

Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik heb dat gezien hoor, op tv; duidelijk zichtbaar.
                        Ze kreeg die van die verzorgster.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Renners mogen ook pijnstillers nemen. Tijdens de Ronde van Frankrijk hebben ze trouwens al vaak getoond hoe een renner een pilletje krijgt van de dokter met dienst.

On topic: Kim en Ann-Sophie hebben een prachtige prestatie geleverd. Sporters om trots op te zijn
                          Geniet van foto's maken

Comment

Sporters mogen geen pijnstillers nemen?

lol

Ik ben al meer dan 2 jaren erkend chaperon voor dopingcontroles, en geloof me maar dat dafalgan niet op de lijst met verboden producten staat...

check maar eens:

Geneesmiddelen, supplementen en TTN. Dopingcontrole: wie, wat en hoe? Informatie voor sporters, federaties en clubs.

daar staat alles netjes op wat mag en wat niet mag...
                            Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                              Sporters mogen geen pijnstillers nemen?

lol

Ik ben al meer dan 2 jaren erkend chaperon voor dopingcontroles, en geloof me maar dat dafalgan niet op de lijst met verboden producten staat...

check maar eens:

Geneesmiddelen, supplementen en TTN. Dopingcontrole: wie, wat en hoe? Informatie voor sporters, federaties en clubs.

daar staat alles netjes op wat mag en wat niet mag...
                              Ook bij voetballers ????
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ook bij voetballers ????
                                yup

voor alles wat bestempeld wordt als topsport in Vlaanderen
                                Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Working...
                                X