Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flickr link grab

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flickr link grab

hoe zou het komen dat ik bij flickr geen geuploade foto van mij niet meer kan grabben
    ik gebruik bij flickr "grab a link" en het forum "afbeelding invoegen" en CTRL V.

de link lijkt ok , maar er verschijnt een kruisje na verzenden discussie.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Re: flickr link grab

hier werkt alles nochtans prima hoor, heb net effe via uw flickr account getest en het werkt, geen idee waarom het bij jou niet lukt..
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Ik ga naar de foto. Actions , View all sizes, Large, Klik rechts, Eigenschappen en dan het http adres selecteren, copiëren en plakken.
      werkt altijd.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

dank U Plato en Kirsten dl voor de gedetaileerde uitleg , het werkt inderdaad prima.
        ik dacht al dat ik te veel foto's had geupload bij Flickr want ik heb maar free account
        en had reeds een reeks opname's verwijdert.
        (en met grab a link werkte het niet) onder eigenschappen ziet de link er ook anders uit.
        Groeten Leon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk bericht
          EXIF ingesloten in foto's
          Ben je daar zeker van?
          Ik vraag het maar, want ik ben ook even met Flickr aan de slag geweest. Niet direct positieve ervaring moet ik zeggen.
          Mijn bezwaren tov een gratis Flickr account:
          - 900px niet beschikbaar als formaat. Om dat te bereiken, moet je effectief als 900px opladen, en ervoor zorgen dat je achteraf met de juiste formaat linkt. Nu, daar valt mee te leven, gezien ik op andere hosts (Photobucket, Tinypic...) ook als 900px oplaad
          - maar erger vind ik dat de EXIF waarden ontbreken, en vandaar ook dat ik even jouw signature quote, met de vraag: ben je daar zeker van bij Flickr. Bij de andere genoemde hosts blijven de EXIFs beschikbaar, bij Flickr naar ik meen enkel als je een betalende account hebt.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Wat de Exif betreft die komt te voorschijn als ge klikt op " getrokken met Camera
            Powershot G10"

wat de grootte van de foto's betreft is alleen de laatst opgeladen foto , die ijsemmer
            nog op grootte 900pix de andere zijn inderdaad kleiner en waren vroeger allemaal
            800 * 600 en nu 650 * .... dus inderdaad kleiner geworden.(free acount)

meestal link ik vanuit Panoramio (gratis) wat met Google earth werkt en die laten alles zoals het is , altans voorlopig nog.
            Groeten Leon

Comment

Dank voor de info. Klopt inderdaad dat je exif bij Flickr kunt vinden, maar niet in naar hier gelinkte foto's, toch niet met het gratis account.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Op je foto in Flickr ga je naar Share This, in dat menu kies je Grab the html/BBcode. Voor BD is het de BBCode die je moet hebben. Kies de juiste grootte en plak de code in je bericht.
                Voila.

De discussie over de grootte van de foto die beschikbaar is op Flickr ga ik niet meer herbeginnen.
                Wie de BBCode gebruikt voldoet meteen aan de gebruiksvoorwaarden van BD EN van Flickr (alle externe foto's moeten doorlinken naar Flickr zelf, bij het anamaken van je account heb je dat aanvaard), EN stelt de kijker op BD in staat om een grotere versie te zien als die beschikbaar is.

Comment

toch zit de exif in de op het forum vanuit Flickr gelinkte foto.
                  zoek eens op "Zwartberg" operation kick off daar staan een paar flickr gelinkte foto's en de exif verdwijnt niet

bij mij gaat het toch in ieder geval met Opanda Exif.

de 800 * 600 sizes opname's bij flickr zijn weg , maar zijn hier op het forum intact ??

Ook bedankt Zappa voor de laatste tip.
                  Last edited by dacale; 31 januari 2011, 11:11. Reden: tekst aangepast
                  Groeten Leon

Comment

Working...
                  X