Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bent u merkvast!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bent u merkvast!

Van 2000 tot nu:

Auto's:
    Honda CRX VTEC
    Opel Astra cabrio 1.5
    Hyundai Coupe 2.0
    Toyota Corolla sport hatchback 2.0d
    Mitsubishi Lancer 1.5
    BMW 325d touring

(voor werk: Opel Combo 1.3d)

Moto's:
    Kawasaki ZX6R
    Kawasaki ZX6R
    Honda Fireblade

Comment

Rijbewijs van 2007

Oude mini cooper (eerste rij stapjes)
      BMW 318 TDS (auto van mijn ouders leren mee rijden)
      Seat Ibiza (1400 naftje 1ste eigen autootje)
      BMW 116D

Mijn ouders rijden ook met BMW dus ja wij zijn merk gebonden.
      Was best tevreden van Seat maar hij kreeg toch "kuren" op zijn 5j en toen ik hem verkocht kreeg je er nog bitter weinig voor.
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Rijbewijs vanaf 2003

Volkswagen Polo GTI
        Volkswagen Polo 1.9 TDI
        Skoda Superb 2.0 TDI
        5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          Jij hebt misschien die auto uit back to te future ? een GMC.
          Correctie: DMC => DeLorean
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Sederd 1973,

2 x Peugeot
            6 X Subaru
            2 X Mercedes waaronder de huidige Mercedes C 220 CDI en mijn vrouw een nieuwe Mitsubishi Colt 1300

Beste auto's die ik ooit heb gehad, Subaru, één maal een waterpomt moeten vervangen waren de enige kosten die ik ooit heb gehad op die zes Subaru's, maar ik ben overgeschakeld op Mercedes toen Subaru nog geen diesel op de markt had.

Met Mercedes heb ik ook goede ervaringen, alleen is het gewone jaarlijkse onderhoud nogal duur. het verbruik daarentegen is dan weer top, gemiddeld 6,5 liter per honderd kilometer.

Comment

Mijn lijstje:
              - Audi 80
              - VW Golf II

Bedrijfswagens (die 'k langer dan 1 maand gereden heb ):
              - VW Polo
              - VW Golf III
              - VW Golf IV
              - VW Golf V
              - VW Jetta (k*tbak, scheelde vanalles mee)
              - Opel Vectra Break (motor failure, maar wel gigantisch groot)
              - Audi A4 Avant, zalige wagen en ditto motor.
              - Alfa Romeo 159 SW, schitterende auto, alleen die bekeuringen

De Alfa heeft 160.000km relatief probleemloos achter de rug, mijn volgende mag helaas geen Alfa meer zijn en ik wil wat meer ruimte voor de kid.

Voorkeur gaat nu uit naar:
              - Nieuwe Passat Variant (ziet er goed uit en is groot)
              - Skoda Superb Combi (groot en goed uitgerust voor een kleinere prijs dan de Passat, al is de Passat dan weer milieuvriendelijker).
              - VW Touran (voor de ruimte)
              - Volvo V60 (al vrees ik niet veel meer ruimte te hebben dan nu in de Alfa).
              - BMW 318
              - ..

Hangt natuurlijk van het leasebudget af..heb graag nog wat opties omdat ik echt heel veel tijd in mijn wagen doorbreng.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Sederd 1973,

2 x Peugeot
                6 X Subaru
                2 X Mercedes waaronder de huidige Mercedes C 220 CDI en mijn vrouw een nieuwe Mitsubishi Colt 1300

Beste auto's die ik ooit heb gehad, Subaru, één maal een waterpomt moeten vervangen waren de enige kosten die ik ooit heb gehad op die zes Subaru's, maar ik ben overgeschakeld op Mercedes toen Subaru nog geen diesel op de markt had.

Met Mercedes heb ik ook goede ervaringen, alleen is het gewone jaarlijkse onderhoud nogal duur. het verbruik daarentegen is dan weer top, gemiddeld 6,5 liter per honderd kilometer.
                Mijn tweede Peugeot 505 STI en de daaropvolgende Mercedes 190 2.3 benzine waren heel goeie. Maar de tweede Mercedes, een C2.2 benzine was een misbaksel. Niks dan problemen met de electronica. Vandaar mijn overstap naar BMW. Dit zijn zescylinders, tot nog toe nog altijd de beste motoren uit de stal. Met mijn eerste (Z3Coupé) 240.000km zonder problemen. De eerste wagen die mij zoveel rijgenot heeft gegeven. Mijn huidige wordt hopelijk even goed, alhoewel ik qua duurzaamheid wat reserves heb omwille van de 2 turbo's die deze motor tot buitengewone prestaties drijft. Mijn volgende wordt allicht een M-versie omwille van de atmosferische motor.
                Mijn vrouw daarentegen blijft zweren bij Mercedes, al heeft ze met de laatste ook al veel kosten gehad. Haar eerste wagen (jaren 70) was een BMW 2.8 coupé die ze na veel problemen eens heeft achtergelaten op de autostrade. Nadien kwam er een Mercedes SL350, een heel goeie. Sedert 1992 is het een 500SL. Maar die werd echter gestolen op de parking C van de Heysel 6, maand nadien, maar werd vervangen door een gelijkaardige die het nog steeds heel goed doet qua motor, om over de electronica maar te zwijgen.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Vanaf 1970:

Mini 1000, tweedehands, was 10jr oud en veel plezier mee gehad. Nog 5jr mee gereden.
                  Vauxhall Viva, ook tweedehands, was 3jr oud en een totale ramp. Anderhalf jaar mee gesukkeld.
                  Daarna nieuwe wagens:
                  BMW320
                  Nissan Primera 1600
                  Nissan X-Trail
                  en dat is't. Ben niet echt iemand waar autofabrikanten rijk van worden.

Eerste fotocamera was een Kodakske Brownie, daarna een Petri meetzoekercamera, een gekregen Fuji Fotonex en van dan af alleen nog Nikon: EM, FE2, D50 en D300.

Comment

Mazda 323F GT
                    Honda Prelude 2.0
                    Peugeot 106 1.1
                    Peugeot 206 GTI

Ben over alle auto's tevrede natuurlijk was de 106 niet vooruit te branden maar wel erg goedkoop rijden.
                    Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

- Renault 5 van 1988 (3maand gehad, zoop als een krijger )
                      - Citroen ZX 1.9D van 1993 (1 jaar gehad, veel geld aan extra onderhoud gekost)
                      - Toyota Starlet 1.3i van 1992 (was achteraf eigenlijk te klein, dus maar zo'n 10 maand gehad)
                      - Nissan Almera (hatchback) 1.4i van 1995 (In de prak gereden na 14 maand)
                      - Citroen Xsara Berline 1.6i op LPG van 1999 (mijn eerste en vermoedelijk ook laatste ervaring met LPG )
                      - Ford Focus Wagon 1.8 TDDI van 2001

De Ford Focus heb ik nog steeds, al bijna 6 jaar. Kilometerstand inmiddels zo'n 287.000 maar loopt nog als een zonnetje en gebruikt geen druppel olie Zoals het nu lijkt hou ik de Ford dan ook nog wel een tijdje.

Dus... Merkvast? Ik niet echt, nee
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                        Renault R4 (1987)
                        Corolla XLi 1.3 (1994)

De beste auto's zijn de auto's waar de negers mee rijden (of reden of mee willen rijden)
                        Mijn Corolla kocht ik ook 2e hands, toen was hij al 2 jaar oud en heb er nog 15 jaar mee gereden !

240.000 km is niet slecht voor een benzinewagen he !
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Mijn Corolla kocht ik ook 2e hands, toen was hij al 2 jaar oud en heb er nog 15 jaar mee gereden !
                          geen problemen met de beenruimte?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nee, bestuurderszetel helemaal naar achter en naar beneden. Ik neem zelden passagiers mee, laat staan achteraan.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

240.000 km is niet slecht voor een benzinewagen he !
                              Heb mijn Toyota'tje ook gekocht rond 1994 (een Corolla sedan 1.3 12 klepper).
                              Was een tweedehands bakske met een 107.000 km. op de teller. Maar ben nooit content geweest van dat ding. Heb hem weggedaan aan een 150.000 km., maar toen was de motor toch quasi versleten...
                              Het ding is ook versast naar Afrika (heb ik later vernomen)... .
                              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                                Warddorf ? Is dat een automerk uit de belspelletjes ?
                                Sorry, moest Wardburg zijn. 2 takt station, veel plaats.

Albert
                                Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

Comment

Working...
                                X