Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nissan Cube verdwijnt al

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nissan Cube verdwijnt al

    Heb je die Cube vanachter al eens gezien daar is hij nog veel mottiger omdat er aan een kant een metalen stijl staat en aan de andere kant niet.
    Ik heb jaren de Fiat Multipa als lelijkste auto bestempeld trouwens ik alleen niet want in de wereldranglijst van lelijkste auto stond hij ook op 1.
    Deze Nissan Cube mag van mij die plaats overnemen, de Multipa is tenminste nog symetris gebouwd.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #32
      Re: Nissan Cube verdwijnt al

      Jammer.. wat een leuk autotje is het toch!

      Comment


      • #33
        Re: Nissan Cube verdwijnt al

        Oorspronkelijk geplaatst door autotjeauto2 Bekijk bericht
        Jammer.. wat een leuk autotje is het toch!
        je zit precies in een bus - met die lage zijruiten....
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #34
          Re: Nissan Cube verdwijnt al

          Hier Opel nr 5.
          Manta/Kadett/Astra/Meriva(x3)
          Ik koop ze 2de hands en telkens zeg ik: nu iets anders, maar de prijs trekt mij altijd over de streep.
          2 daarvan vielen tegen., de Manta (ja, die Johnny bak) deze was wel nieuw, steeds startproblemen bij vochtig weer. De 1ste Meriva Diesel, dure reparatie inspuitsysteem (wel met extra garantie dat ik er gelukkig bij genomen had bij Cardoen).
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #35
            Re: Nissan Cube verdwijnt al

            Draadje gestart in 2011 door een persoon met een ban....

            Comment


            • #36
              Re: Nissan Cube verdwijnt al

              Omdat hier ergens de Fiat Multipla vermeld wordt, ik heb er in 1999 zo één gekocht.
              Heel leuke wagen, het uitzicht achter de voorruit was panoramisch, iedereen die meereed zei "waw".
              Enorm ruim, 6 plaatsen en maar 3,99 m lang.
              Bovendien had de motor de reputatie zeer lang mee te gaan.
              Toen ik een nieuwe firmawagen (neutrale grijze van een onverdacht merk) kreeg heeft een collega hem overgenomen en er tot vorig jaar mee gereden.

              Toen ik hem kocht werd er uiteraard veel over gesproken. Sommigen zeiden dat twintig jaar later alle wagens er zo zouden uit zien.
              Spijtig genoeg is dat niet het geval, ze lijken meer en meer op mekaar.
              De constructeurs lopen allemaal achter dezelfde trends aan uit schrik om marktaandeel te verliezen.
              Net zoals iedereen die zijn huis verbouwt met dezelfde grijze tegels en aanrecht, het zou toch eens minder waard kunnen zijn als je het wil verkopen .
              Last edited by palombian; 2 oktober 2019, 20:10.

              Comment


              • #37
                Re: Nissan Cube verdwijnt al

                Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                Spijtig genoeg is dat niet het geval, ze lijken meer en meer op mekaar.
                De constructeurs lopen allemaal achter dezelfde trends aan uit schrik om marktaandeel te verliezen.
                Net zoals iedereen die zijn huis verbouwt met dezelfde grijze tegels en aanrecht, het zou toch eens minder waard kunnen zijn als je het wil verkopen .
                Ik geef je 100% gelijk. Maar toch maar gelukkig dat ze er niet allemaal uitzien als een Multipla!

                Om op die Cube terug te komen, ik vond het eigenlijk wel een leuk uitziende auto. Beetje maf met die achterkant maar waarom niet. Leek praktisch in volume wat je van de huidige generatie wagens niet kan zeggen. In grote getalen kwam je hem inderdaad niet tegen maar ik zie er af en toe toch nog eentje. De opmerking die hier gemaakt werdt over aerodynamica is wel grappig. Je kan dat echt niet zomaar zien of dat een goeie vorm is of niet. En voor een stadswagen maakt dat zoveel nu ook niet uit, aan een gemiddelde van 30 km/h (als je geluk hebt) is stroomlijn niet dat wat je verbruik doet omhoog gaan.

                Comment


                • #38
                  Re: Nissan Cube verdwijnt al

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Draadje gestart in 2011 door een persoon met een ban....
                  En nu terug geopend door iemand die zich daar speciaal voor geregistreerd heeft

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nissan Cube verdwijnt al

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    je zit precies in een bus - met die lage zijruiten....
                    Dan kunt ge tenminste zeggen dat ge milieuvriendelijk rijdt ... met het openbaar vervoer.
                    Wel stoppen aan elke halte. [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment

                    Working...
                    X