Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jahoe!!! Zojuist zijn de "belspelletjes" opgedoekt!! Dat hopen we toch...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jahoe!!! Zojuist zijn de "belspelletjes" opgedoekt!! Dat hopen we toch...

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Ik vraag me af hoe men eraan komt:
    Een simpele terugrekening:

In een jaar zijn er 525600 minuten, de tarief is
    2 euro per minuut, dus als men 7op7, 24/24 belspelletjes doet kom ik aan een omzet van 1.051.200 en de rest zou sponsoring moeten zijn ? Nope.
    2 euro per oproep met uitzendingen waarin makkelijk enkele (tien)duizenden oproepen gehaald werden.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Rofl!
      Chitchat, weet je wel, tsss

En geen inside joke, heb gewoon geantwoord op willy's vraag op verduidelijking => homer

Blue monday was gisteren trouwens, dus stop maar met azijndrinken.
      Welke Joke ?

Comment

Zie het zo. Als die belspelletjes de kip met de gouden eieren waren voor VMMA dan was nu een peloton advocaten à la Modrikamen aan het marcheren richting productiehuis van Basta. Dit is niet gebeurd dus tis op zijn minst fishy.

Zie het misschien ook eens anders... Als VMMa nu eens beseft dat ze zelfs mét een peloton advocaten à la Modrikamen geen beetje gelijk gaan halen in heel die kwestie en er achteraf alleen maar gezichtsverlies/kijkers door gaan lijden, en eventueel zelfs bedrijven die afhaken omdat ze hun reclame niet meer onrechtstreeks gelinkt willen zien aan een bedrijf dat z'n kijkers het geld oponeerlijke manier uit de zakken troggelt, dan is het misschien best te begrijpen dat ze met dat bedrog gewoon stoppen.
        't is niet omdat er niet meteen advocatenwerk aan te pas komt dat het fishy is! Van sommige zaken weet je nu eenmaal vooraf al dat je geen schijn van kans maakt zo'n zaak te winnen.

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          De VRT heeft geen enkel programma dat het opneemt voor de consumenten.
          Vroeger hadden we Emiel Goelen, Miel Louw, Jan Van Rompaey enz. enz.
          Het is toch niet (altijd) de taak van VRT om het werk van de belgische staat te doen.

Met al de besparingen die ze moeten doorvoeren, zullen het wel deze programma's zijn die het eerste afgevoerd worden omdat ze niets opleveren (reclame).

Pas nu dat het met Basta aangetoond is, begonnen een paar politiekers er iets over te zeggen en waarschijnlijk zijn het net diezelfden die het al die tijd toegelaten hebben omdat ze zogenaamd niet op de hoogte waren (en omdat het natuurlijk weer veel belastingen met zich meebracht (kansspelen, telefoon en/of gsm, ...) .

Just my 2 cents.

Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Toch raar dat de eerste reaktie om de belspelletjes te verdedigen niet van Vmma of van Endemol kwam maar van ... de kansspelcommissie !
            Vraag mij ook af wat die deurwaarder daar ooit heeft gedaan behalve fakturen gestuurd.
            Enne.. in Wallonië gaat het zaakje nog steeds door hé.
            Joehoe, Devlieies - wakker worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Zie het misschien ook eens anders... Als VMMa nu eens beseft dat ze zelfs mét een peloton advocaten à la Modrikamen geen beetje gelijk gaan halen in heel die kwestie en er achteraf alleen maar gezichtsverlies/kijkers door gaan lijden, en eventueel zelfs bedrijven die afhaken omdat ze hun reclame niet meer onrechtstreeks gelinkt willen zien aan een bedrijf dat z'n kijkers het geld oponeerlijke manier uit de zakken troggelt, dan is het misschien best te begrijpen dat ze met dat bedrog gewoon stoppen.
              't is niet omdat er niet meteen advocatenwerk aan te pas komt dat het fishy is! Van sommige zaken weet je nu eenmaal vooraf al dat je geen schijn van kans maakt zo'n zaak te winnen.

Mvg,
              Frederic
              En ik speel de advocaat van de duivel als VMMa een bedrog heeft uitgevoerd dan zie ik niet in dat een consumentenorganisatie geen bataljon advocaten richting VMMa stuurt (met een massa claim) omdat de verloren gelden illegaal werden verworven. 12M x jaren uitzending. Wordt vervolgd

Ik volg met interresse

Nerdi
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Hoi,

Ik kan er alleen maar over zeggen dat die belspelletjes me niet echt stoorden, ik keek er toch niet naar Basta is een prachtig programma en dat daardoor die spelletjes verdwenen zijn is dan weer een leuk 'neveneffect' (kleine woordspeling ) van hun acties.

Kwam net trouwens deze facebookgroep tegen, lijkt me ook wel wat .

Yannick

Comment

Nerdifant moet in de politiek.

eerst is het op opgezet spel en dan zeer interessant zelfs met een ddubbelle rr
                  Flickr één
                  Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                    Nerdifant moet in de politiek.

eerst is het op opgezet spel en dan zeer interessant zelfs met een ddubbelle rr
                    Ik heb mijn pint over mijn toetsenbord gegoten alleen bij het verschieten al. toezen haapeernen. Sorry.
                    Blij dat ik nog één fan heb die het goed met mij meent. Dank u
                    Als ik in de politiek moet, moet ik ook in de 'slimste mens'. Ander soort spelletje dus

No thx. Ymmv.
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

En ik speel de advocaat van de duivel als VMMa een bedrog heeft uitgevoerd dan zie ik niet in dat een consumentenorganisatie geen bataljon advocaten richting VMMa stuurt (met een massa claim) omdat de verloren gelden illegaal werden verworven. 12M x jaren uitzending. Wordt vervolgd

Ik volg met interresse

Nerdi

Consumentenorganisatie kan hier niet optreden omdat men hier geen dienst aanbiedt. Het is en blijft een (kans)spel.

Comment

Voor wie het interesseert: vanavond komen die 'belspeldellen' aan het woord in Koppen.
                        Ik ben benieuwd.
                        Miel
                        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Reactie van Bart Van Den Bossche.
                          Bart Van den Bossche (46) werd jaren geleden bekend als zanger en als presentator van Videodinges. Maar de afgelopen jaren was hij alleen nog als belspelpresentator op het scherm te zien. Hij is geschokt over de kritiek op de belspellen. 'Totaal onterecht', noemt hij de heisa.

Hoe laag kan een mens vallen
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Reactie van Bart Van Den Bossche.
                            Bart Van den Bossche (46) werd jaren geleden bekend als zanger en als presentator van Videodinges. Maar de afgelopen jaren was hij alleen nog als belspelpresentator op het scherm te zien. Hij is geschokt over de kritiek op de belspellen. 'Totaal onterecht', noemt hij de heisa.

Hoe laag kan een mens vallen
                            Ja, de man is zijn broodwinning kwijt. En is Bart VDB ook niet "Big Brother" waarvan sprake in het fragment van Basta?
                            O, het is echter idd een heel lage reactie. Men moet er een ploeg universitairen aanzetten en die hebben moeite de sleutel te kraken. Met alle respect maar ik vrees wel dat dit hun doelgroep niet zal geweest zijn van VMMa en Co.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              En is Bart VDB ook niet "Big Brother" waarvan sprake in het fragment van Basta?
                              Nee, het is Pieter Vissers

Mvg,
                              frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                                Nee, het is Pieter Vissers

Mvg,
                                frederic
                                Een onzekere toekomst voor die man maar gelukkig kan hij nu zelf bellen naar het alternatief.

Comment

Working...
                                X