Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor een gezonde drank?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tips voor een gezonde drank?

Heb thuis een kleine 50 flessen Single Malt Whisky staan, dus af en toe eentje van die. (Waarbij Lagavulin en Highland Park 18 mijn voorkeur uitdragen). Tijdens fotobewerking meestal een Duvel.
    Overdag Koffie, Fanta, Koffie, Koffie, ..

De eerste helft van de week probeer ik geen alchohol te drinken, maar dit is geen must.

's Zomers begin ik de avond graag met een Ricard
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

geen alcohol, soms een Fanta.
      s,morgens een bakkie koffie en s,middags een kopje thee.
      maar dit alles nooit tijdens het Internetten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Ik dacht aan 100% puur appel of sinaasappelsap maar zit daar van nature uit niet te veel suiker in ?
        Ik wil minderen met al die zoetigheid, krijg een veel te dikke buik
        Fruitsap is even slecht als frisdrank: veel suikers en lage pH die tanderosie bevordert.
        Water is eigenlijk de enige gezonde keuze.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Had hetzelfde 'probleem'. Heel de dag water en 's avonds zin in iets anders. Een tijdje alcoholvrij bier geprobeerd (waarvan de Palm Green nog het beste was), en dan geopteerd om de gewoontes wat om te draaien. Ik maak nu elke ochtend een liter thee (bancha, kukicha, rooibos,...) en neem die mee naar 't werk. Het verschil voor mij is dat ik niet graag warme thee drink, maar op kamertemperatuur en zonder suiker vind ik het een perfecte dorstlesser. En 's avonds ben ik het water dan nog niet beu.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

tip voor een gezonde drank?

water, m'n beste, in al zijn "varianten" ...

Comment

De naam viel al:
              Rooibos thee.
              Is eigenlijk geen (echte) thee en er zit dus ook geen theïne of cafeïne in zodat je nachtrust niet verstoord raakt.
              Maar is perfect geschikt als iced-tea. Ook zónder suiker!
              En er bestaan varianten genoeg om niet te eentonig te worden.
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

Ik drink meer en meer kraantjeswater met als smaakmaker de siropen van soda club.
                Deze bevatten minder suiker dan reguliere frisdrank en bovendien kan je zelf bepalen hoeveel je ervan in het water doet. Er zijn heel veel smaken waartussen je kan kiezen en ze zijn nog goed betaalbaar ook (PS: ik heb niks te maken met soda club. Ben enkel tevreden gebruiker )

Verkrijgbaar in elke supermarkt en winkel. Schol!
                Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

Comment

Bij mij eerder al de Zero varianten en als het echt moet (suikertekort) dan gewone Cola.

In gewone (zelfs 100%) appelsap of fruitsap zit ook veel vruchtsuiker maar deze is natuurlijk wel gezonder als toegevoegde. Als je natuurlijk een aantal glazen naar binnenkapt dan is het gezonde ook al weer ver weg.

Bij bier kun je inderdaad beter naar de zwaardere gaan. De gewone pinten bevatten ook heel veel suiker.

Mvg

Steven
                  1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

hier nogal regelmatig een blonde Grimbergen en tussendoor zeker genieten van een cadeautje dat ik kreeg en zeer goed in de smaak valt: Balvenie Portwood 21. Normaal gezien hou ik het op een Glenlivet of Talisker.
                    Verder ook liters waters met een smaakje....
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Toen ik 3 maand geen cola dronk ben ik zelfs bijgekomen.

Cola Zero bevat geen suiker, maar wel het kankerverwekkende (?) aspartaam.

Alcohol is geconcentreerde suiker.

Aan water is ook niet veel smaak.

t Beste is ms nog soyamelk, amandelmelk of versgeperst fruit- of groentensap.

Bronwater met biologische muntsiroop vind ik ook wel lekker.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                      X