Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Power

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Power

    In het verleden teste ik verschillende scheermesjes met 4-tal mesjes en steeds minder goed dan Gilette Fusion.

    Daarmee bestelde ik ze in groot aantal op Ebay aan halve prijs (scheelt de helft van de prijs inclusief verzendkost). Maar nu zal dit waarschijnlijk niet meer nodig zijn, gisteren kocht ik voor het eerst het nieuwe scheermes van Kruidvat met 6 mesjes.

    Het enige verschil is dat er 6 onder elkaar zijn, bij Gilette Fusion is het 5+1 achteraan.
    Het trilsysteem van die Fusion Power zette ik toch nooit aan.

    Ik was onder de indruk, volledig glad, geen problemen en de mesjes van Kruidvat kosten ook slechts €7 a €7.99 voor 4.

    Dit ter info voor wie pakjes van €15 koopt voor 4 Gilette Fusion mesjes, de alternatieve merken beginnen het monopolie stilaan te doorbrekenen, ze gaan eens hun prijzen moeten laten zakken als ze niet teveel marktaandeel willen verliezen.

  • #2
    Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

    Die trilfuncttie is anders wel goed, maakt toch een verschl ... hoe bizar het ook klinkt.
    In het verleden al vaak eens goedkopere alternatieven gekocht maar ook vaak problemen gehad door mesjes die wat krom waren, slechter geplaatst, snijwondjes, ... voorlopig blijf ik trouw aan een bekend A-merk op dat gebied.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

      waar koop je die mesje sop ebay?
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        waar koop je die mesje sop ebay?
        De meeste dat je op eBay kan vinden is namaak.
        Nog niet zo lang geleden aan bod geweest.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          De meeste dat je op eBay kan vinden is namaak.
          Nog niet zo lang geleden aan bod geweest.
          Ah, ik dacht dat het echte Gillette mesjes waren Kon zijn dat het door de grote aankoop goedkoper was en via een Europees land (vb: de Eneloops bij nkon enzo)
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

            Je hebt er iets meer tijd voor nodig: maar toch liever met een echt scheermes zoals de barbier gebruikt.
            Elk jaar verdubbelt het aantal mesjes in die scheersystemen en bent u gladder dan toen er nog een mesje inzat?

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

              Heb ik van mijn vader geerfd, mijn baardhaar is superhard
              Soms heb je zo eens een haartje dat dikker is dan de rest, ik moet die uittrekken met een pincet dan want een mes geraakt er nooit door.
              Scheren is voor mij dan ook een echte pijniging, maja je wordt er vent van e

              Er is maar 1 mesje die er goed doorgeraakt en dat is jammer genoeg de dure gilletes.
              Heb me al alles geprobeerd van merken van lowcost tot ******duur.
              Gezien ik de fusion veel te duur vind koop ik die niet meer, een verschil merk ik niet met mach3.
              Die trilfunctie is een joke en krijg je alleen maar meer snijwonden van.
              De reden is dat de "trilfunctie" eigenlijk geen trilling is maar een laterale rotatie van de kop , die dan nog veeeeeeel te laag is van frequentie.

              De baard goed voorbereiden met heet water, inzepen en ik druk op de mesjes met mijn duim er nog eens op of ik krijg het niet glad.
              Dan heb ik redelijk resultaat.

              De prijs van de mesjes zijn idd exubirant in de westerse landen.
              Ooit heeft er eens een ingineer van gillete uit de boek gesproken en de kostprijs voor productie zou maar 1/50 zijn van wat em kost in de winkel.
              De reden zou zijn dat er zoveel winst op zit omdat het het meest gestolen artikel zou zijn en ze zo dus het verlies recupereren.

              Dus ben ik ook op zoek gegaan naar alternatief...

              En gevonden !!
              In verre buitenland (arm land) kon ik ze nieuw en ORIGINEEL vinden voor de helft van de prijs(verzending inbegrepen) !!
              En ze zijn echt 100% origineel want ik zelfs onder een loep de onderdelen vergeleken, verpakking, alles. Enkel het opschrift op de verpakking was voor mij onleesbare taal.

              Maar toch bedankt voor de tip, kzal die eens bestuderen van kruidvat.
              Voorlopig kan ik hier nog wel een jaar of 2 a 3 verder met men buitenlandse gilette vooraad LOL

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Gezien ik de fusion veel te duur vind koop ik die niet meer, een verschil merk ik niet met mach3.

                De prijs van de mesjes zijn idd exubirant in de westerse landen.
                Ooit heeft er eens een ingineer van gillete uit de boek gesproken en de kostprijs voor productie zou maar 1/50 zijn van wat em kost in de winkel.
                De reden zou zijn dat er zoveel winst op zit omdat het het meest gestolen artikel zou zijn en ze zo dus het verlies recupereren.
                Ze hebben ooit een reeks mesjes voor de mach3 uitgebracht die te goed waren (volgens iemand van Proctor & Gamble), waar ze dus veel minder van verkocht gekregen. Dus hebben ze maar een super deluxe nieuwe reeks gemaakt die minder goed was ...

                Ook niet vergeten dat we dankzij de groenen veel taks mogen betalen op die mesjes.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

                  Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                  Ook niet vergeten dat we dankzij de groenen veel taks mogen betalen op die mesjes.
                  Dat is inderdaad wel een reden dat ze duur zijn ... taks ligt hoog.
                  In dat opzicht kan het inderdaad een verschil maken als je ze in het buitenland koopt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

                    Tax zal daar idd ook wel een stuk schelen, goed opgemerkt.
                    Maar ze zijn zowiezo al zwaar overpriced.
                    Kwil maar zeggen, op die mesjes kloppen ze serieus geld uit je zakken ja.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

                      Ik ben een jaar geleden ook overgestapt op die mejse van het kruidvat, en was er ook van onder de indruk. Ik heb ooit die van de delhaize geprobeerd, maar die waren veel minder goed. De groene van het kruidvat kan ik iedereen aanraden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw Kruidvat scheersysteem met 6 mesjes ideale vervanger van Gilette Fusion Pow

                        Sorry voor de kick, maar ik kwam net tot de vaststelling dat de carrefoursmesjes (die met 6) exact dezelfde zijn als die van het kruidvat, alleen andere kleuren. 8.99 voor 4 mesjes. Ik moest het gewoon even delen.
                        Last edited by Teun_2; 6 augustus 2011, 19:16.

                        Comment

                        Working...
                        X